Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:In Frankrijk hebben heel veel wc's geen bril, omdat dat niet hygiënisch is. Dus op campings etc hebben de Fransen dat niet. Dus ook al ga je naar een andere camping, ook daar zul je die missen waarschijnlijk.
oomens schreef:SdaphneS schreef:In Frankrijk hebben heel veel wc's geen bril, omdat dat niet hygiënisch is. Dus op campings etc hebben de Fransen dat niet. Dus ook al ga je naar een andere camping, ook daar zul je die missen waarschijnlijk.
In Frankrijk hebben veel wc's ook geen pot, omdat twee voetstappen en een gat in de grond waarbij het doorspoelwater eerst over je voeten gaat vast ook veel hygiënischer is?
oomens schreef:AmyII schreef:Interessant! Heb jij dit al eens geprobeerd? Ook voor dit gerecht geldt dat ik naar de super moet.
Meerdere keren. Erg lekker, en op de watermeloen na met dingen die we eigenlijk altijd wel hebben liggen.
Ik was de eerste keer wel verbaasd hoe stevig de watermeloen blijft als je hem verhit. Had dat niet echt verwacht.
oomens schreef:SdaphneS schreef:In Frankrijk hebben heel veel wc's geen bril, omdat dat niet hygiënisch is. Dus op campings etc hebben de Fransen dat niet. Dus ook al ga je naar een andere camping, ook daar zul je die missen waarschijnlijk.
In Frankrijk hebben veel wc's ook geen pot, omdat twee voetstappen en een gat in de grond waarbij het doorspoelwater eerst over je voeten gaat vast ook veel hygiënischer is?
chanicha schreef:Herkenbaar.Mijn dochters zitten nu in Turkije zeggen de twee meiden van onze jongste wanneer gaan we naar Texel![]()
Zit je dan in je all inclusive resort