Ik ben al heeeeeeeel lang lid van bokt

Tot nu toe boksaai, maar je weet nooit

Dus ik klets graag mee hier, ben 42, heb 1 zoon en 16 paarden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tries_en_Faf schreef:Hoi,
Ik ben al heeeeeeeel lang lid van boktmaar al een tijdje niet actief, maar heb t ineens weer een beetje in zicht,en ik ben na in totaal bijna 20 jaar in relaties gezeten te hebben ( 2 maar hoor, anders klinkt het ook zo erg
) nu een half jaar single, en tinder en happn en bumble, je kent t wel.
Tot nu toe boksaai, maar je weet nooit![]()
![]()
Dus ik klets graag mee hier, ben 42, heb 1 zoon en 16 paarden.
Relaxed schreef:Hier gaat het nog steeds heel erg goed, vind het nog steeds bizar en kan het soms ook niet geloven.. Alsof er haast wel een addertje onder het gras moet zittenWe zien elkaar bijna iedere dag, zo fijn als je zo dichtbij elkaar woont en beide ook tijd voor elkaar maakt. Bij mijn ex vond ik dat helemaal niet nodig, elkaar zo vaak zien en samen slapen, maar nu vind ik het heerlijk.. Nooit verwacht
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Hier gaat het nog steeds heel erg goed, vind het nog steeds bizar en kan het soms ook niet geloven.. Alsof er haast wel een addertje onder het gras moet zittenWe zien elkaar bijna iedere dag, zo fijn als je zo dichtbij elkaar woont en beide ook tijd voor elkaar maakt. Bij mijn ex vond ik dat helemaal niet nodig, elkaar zo vaak zien en samen slapen, maar nu vind ik het heerlijk.. Nooit verwacht
Wat leuk om te horen. Hij woont dus in de buurt? Wel via Tinder ontmoet?
assie schreef:Ik heb al een tijdje een match waarmee ik best leuk kan kletsen. Een ontmoeting lukt steeds niet omdat we beiden gewoon druk zijn met werk.
Hij is eigen baas en appte net dat hij vlakbij mij was. Of ik zin had om de pauze in zijn bus "door te brengen". Nu ben ik best ruimdenkend en is het al wel even duidelijk dat het een date om de seks gaat worden. Maar zo'n eerste date achterin een bus... dat is me net iets te gek
Winged schreef:Vraagjez wat zouden jullie doen. Ik heb vanavond een date. Hoewel, dat denk ik. Hebben gisteren geen contact gehad, contact kwam afgelopen dagen van mijn kant.. en nog geen tijdstip en plek afgesproken.
Toch nog een keer appen?