Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:52

Hoi,
Ik ben al heeeeeeeel lang lid van bokt :D maar al een tijdje niet actief, maar heb t ineens weer een beetje in zicht,en ik ben na in totaal bijna 20 jaar in relaties gezeten te hebben ( 2 maar hoor, anders klinkt het ook zo erg ;) ) nu een half jaar single, en tinder en happn en bumble, je kent t wel.

Tot nu toe boksaai, maar je weet nooit :o *\o/*

Dus ik klets graag mee hier, ben 42, heb 1 zoon en 16 paarden.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 18:37

Welkom Tries.
Jij pakt het gelijk goed aan door 3 apps te doen *\%/*

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 18:47

Tries_en_Faf schreef:

Denk dat dat minder afschrikt dan andersom :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 19:06

Ik las eerst: ik ben 42 jaar heb 1 zoon van 16. En toen ging het mis en zag ik en heb 16 paarden. :+

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 11:52

Tries_en_Faf schreef:
Hoi,
Ik ben al heeeeeeeel lang lid van bokt :D maar al een tijdje niet actief, maar heb t ineens weer een beetje in zicht,en ik ben na in totaal bijna 20 jaar in relaties gezeten te hebben ( 2 maar hoor, anders klinkt het ook zo erg ;) ) nu een half jaar single, en tinder en happn en bumble, je kent t wel.

Tot nu toe boksaai, maar je weet nooit :o *\o/*

Ik heb hier stiekem even gelachen op m'n werk. Leidinggevende keek mee en is dus dezelfde leeftijd, vrijgezel en woont in Heerhugowaard.. interesse? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 11:55

Bullebeest schreef:
Ik las eerst: ik ben 42 jaar heb 1 zoon van 16. En toen ging het mis en zag ik en heb 16 paarden. :+

:)) _O-

Maar welkom!

Ik heb vrijdag voor het eerst in lange tijd weer een date. Gaan gewoon een drankje doen. Wel mega spannend :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 16:56

Hier gaat het nog steeds heel erg goed, vind het nog steeds bizar en kan het soms ook niet geloven.. Alsof er haast wel een addertje onder het gras moet zitten :') We zien elkaar bijna iedere dag, zo fijn als je zo dichtbij elkaar woont en beide ook tijd voor elkaar maakt. Bij mijn ex vond ik dat helemaal niet nodig, elkaar zo vaak zien en samen slapen, maar nu vind ik het heerlijk.. Nooit verwacht :o

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 17:16

Ik was even een tijdje stil, er was ook weinig 'leuks' op Tinder. Nu donderdagavond weer een date gepland :) Ik ben benieuwd.... Dit is dan het "3e" persoon waarmee ik op date ga. Nummers hadden we al uitgewisseld en appen nu paar dagen. Tijd om wat af te spreken, dan weet je tenminste een beetje met wie je appt :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 17:19

Relaxed schreef:
Hier gaat het nog steeds heel erg goed, vind het nog steeds bizar en kan het soms ook niet geloven.. Alsof er haast wel een addertje onder het gras moet zitten :') We zien elkaar bijna iedere dag, zo fijn als je zo dichtbij elkaar woont en beide ook tijd voor elkaar maakt. Bij mijn ex vond ik dat helemaal niet nodig, elkaar zo vaak zien en samen slapen, maar nu vind ik het heerlijk.. Nooit verwacht :o

Wat leuk om te horen. Hij woont dus in de buurt? Wel via Tinder ontmoet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 17:23

Suzanne F. schreef:
Relaxed schreef:

Wat leuk om te horen. Hij woont dus in de buurt? Wel via Tinder ontmoet?

Ja klopt, 10 minuten.. Tinder idd, hij begon zomaar te praten (ik tinderde soms uit verveling en praatte vervolgens met niemand en zij ook niet met mij :+ ) was meteen een leuk gesprek.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 17:41

Leuk hoor, geniet ervan!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 22:59

Zondag is de verhuisdag, ondanks dat ik/wij er enorm naar uit kijk(en), voelt het toch ook wat vreemd.

In diverse landen binnen en buiten woonachtig geweest en dat was altijd prima, maar nu buiten mijn geboortedorp ergens anders in Nederland gaan wonen voelt toch wat vreemd. Ondanks dat het een hele mooie omgeving is, en relatief gezien vlakbij huis, dat is wel fijn :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:26

Ja, spannend, Ailill :j Het is toch best een stap hè. Wel leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:37

Spannend Ailill, veel geluk!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 12:53

Ik heb maandag een brabander aan de haak geslagen <3
Jammer genoeg alleen voor werk bij mij in de provincie (brabant - friesland). Maar leuk genoeg dat hij over een paar maand weer langskomt als hij hier aan het werk is.
Hij zegt wel dat hij geen relatiemateriaal is ook omdat hij voor zijn werk regelmatig weg is en hij heeft absoluut geen kinderwens. Ik wel

Ik vind hem toch een partij leuk :x

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 13:35

Ailill wat spannend. Ik wens jullie veel samenwoongeluk.

Oei ReadtheRulez, tegelijk hartstikke leuk en hartstikke kak natuurlijk. Maar genieten van het moment?

Ik heb al een tijdje een match waarmee ik best leuk kan kletsen. Een ontmoeting lukt steeds niet omdat we beiden gewoon druk zijn met werk.
Hij is eigen baas en appte net dat hij vlakbij mij was. Of ik zin had om de pauze in zijn bus "door te brengen". Nu ben ik best ruimdenkend en is het al wel even duidelijk dat het een date om de seks gaat worden. Maar zo'n eerste date achterin een bus... dat is me net iets te gek -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 13:37

Oei, zo'n eerste "date" is ansich best duidelijk ja.
Daar zou in voor passen als ik niet alleen seks wil hebben

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:00

Fake taxi. _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:01

assie schreef:
Ik heb al een tijdje een match waarmee ik best leuk kan kletsen. Een ontmoeting lukt steeds niet omdat we beiden gewoon druk zijn met werk.
Hij is eigen baas en appte net dat hij vlakbij mij was. Of ik zin had om de pauze in zijn bus "door te brengen". Nu ben ik best ruimdenkend en is het al wel even duidelijk dat het een date om de seks gaat worden. Maar zo'n eerste date achterin een bus... dat is me net iets te gek -O-

Wat een romanticus :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:01

Vraag of er een matrasje in ligt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:05

Captain schreef:
Fake taxi. _O-

_/-\o_

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:28

Vraagjez wat zouden jullie doen. Ik heb vanavond een date. Hoewel, dat denk ik. Hebben gisteren geen contact gehad, contact kwam afgelopen dagen van mijn kant.. en nog geen tijdstip en plek afgesproken.

Toch nog een keer appen?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:33

ik zou wel appen ja!

Hey, we hadden voor vnvd min of meer afgesproken, nog altijd zin in? Indien wel, spreken we daar of daar af?

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:52

Winged schreef:
Vraagjez wat zouden jullie doen. Ik heb vanavond een date. Hoewel, dat denk ik. Hebben gisteren geen contact gehad, contact kwam afgelopen dagen van mijn kant.. en nog geen tijdstip en plek afgesproken.

Toch nog een keer appen?

Ik skip dan... Contact moet van beide kanten komen :) Graag of niet.... Maar ik kan daar niet zo goed tegen haha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:01

Haha ja, nja ik ben een beetje i dubio. Ik app wel gewoon met de vraag of hij nog wil afspreken en hoe laat.. weet wel dat hij afgelopen dagen heel druk was. En tegelijkertijd is veel appen voor een eerste date soms ook een behoorlijke illusie over een persoon.