Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Ik wil gewoon even zeuren om te zeuren...
Hele leuk dat pilletje tegen de zenuwpijn. Maar als ik die niet optijd neem, is mijn hele zicht zo ongeveer weg.
Gelukkig maar een hele lage dosis.
Dus als ik straks moet afkicken is het nog wel haalbaar.
Maar jezus... Zelfs met bril zie ik dan alleen vlekken
MyWishMax schreef:hagelslag schreef:Ik wil gewoon even zeuren om te zeuren...
Hele leuk dat pilletje tegen de zenuwpijn. Maar als ik die niet optijd neem, is mijn hele zicht zo ongeveer weg.
Gelukkig maar een hele lage dosis.
Dus als ik straks moet afkicken is het nog wel haalbaar.
Maar jezus... Zelfs met bril zie ik dan alleen vlekken
Zou je daar niet even over bellen???
MarlindeRooz schreef:Ik vind dat ook zo irritant. Voor een studie staat 40 uur per week en veel studenten werken er ook nog naast. En hebben enorme reistijd. En dat zonder geld/auto want ja. En werkende mensen krijgen betaald voor de uren die ze maken. Dat motiveert ook wat meer. Als ik weer voor 2 uur (dure) college om 7uur op het station sta baal ik ook wel.
Oh en als je werkt is het ook gewoon om 17:00 klaar. Studeren gaat in drukke periodes in de avonden en weekenden verder. Natuurlijk heb je werk waar je veel meer uren maakt, maar dat betaalt ook meer. En als dat niet zo is dan ben je dom bezig met in je vrije tijd werken. Maar dat is een keuze.
MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:jee marlinde.... gaat het wel goed met je?
Weet niet wat ik lees....
Ja hoor maar ben dat gezeur over studenten en "wacht maar tot je een echte baan hebt" zat. Niet iedereen studeert voor zijn/haar lol. (ik wel trouwens)