Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Ok, dat snap ik, maar bedoel ik dus niet. Mijn glazen ( varifocale ) kosten plm 500,-
Als mijn oude glazen donker gemaakt kunnen worden is dat stukken goedkoper natuurlijk
Janine1990 schreef:thequeensmum schreef:Ok, dat snap ik, maar bedoel ik dus niet. Mijn glazen ( varifocale ) kosten plm 500,-
Als mijn oude glazen donker gemaakt kunnen worden is dat stukken goedkoper natuurlijk
Maar met hoeveel zonnebrillen ben je veel leeswerk aan het doen?
Je kan er ook voor 100 euro nieuwe zonneglazen in zetten... En met een beetje geluk passen je oude glazen in een nieuwe bril...
hagelslag schreef:Dit jaar is tot dusver een jaar waarbij we de meest gemeten zonuren hebben.
Als reden kwam, de lucht word steeds schoner. Hierdoor ontstaan minder wolken.
Nu mijn vraag, we zij toch allemaal bezig met vervuiling. Stikstof etc.
Gat in de ozon word groter. Blablabla
Klimaat verandering
Wat van alles klopt nu
MarlindeRooz schreef:hagelslag schreef:Dit jaar is tot dusver een jaar waarbij we de meest gemeten zonuren hebben.
Als reden kwam, de lucht word steeds schoner. Hierdoor ontstaan minder wolken.
Nu mijn vraag, we zij toch allemaal bezig met vervuiling. Stikstof etc.
Gat in de ozon word groter. Blablabla
Klimaat verandering
Wat van alles klopt nu
Wat is hiervan de bron?
Maar omdat wij hier in west-europa minder vervuilende industrie hebben is de luchtkwaliteit hier inderdaad beter dan in oost-europa of Azie bijvoorbeeld.
hagelslag schreef:De bron was het nieuws vd radio.
Mijn vraag is wat klopt nu,
Het stikstof probleem of de lucht word schoner.
En hoe extreem was vroeger dan de lucht vervuild dat we nu ineens meer zon uren hebben.
Met vroeger bedoel ik dus echt dik 50 jaar terug ofzo.
Nyaleti schreef:Iemand tips voor een (goedkope) wake up light?
Heb nu een oud ding die half werkt maar het principe vind ik wel heel fijn.
- lamp en wekker apart uit kunnen zetten. (Als ik nu de wekker uitdruk, gaat de lamp ook uit maar ik blijf altijd nog even liggen)
- iets van natuur geluiden als wekker
- klokje zelf niet op een groot led scherm. Nu is het hele vakje fel blauw wat mij wakker houdt snachts. Alleen de cijfers zelf zichtbaar zou heel chill zijn.
Tatjanaa schreef:Nyaleti schreef:Iemand tips voor een (goedkope) wake up light?
Heb nu een oud ding die half werkt maar het principe vind ik wel heel fijn.
- lamp en wekker apart uit kunnen zetten. (Als ik nu de wekker uitdruk, gaat de lamp ook uit maar ik blijf altijd nog even liggen)
- iets van natuur geluiden als wekker
- klokje zelf niet op een groot led scherm. Nu is het hele vakje fel blauw wat mij wakker houdt snachts. Alleen de cijfers zelf zichtbaar zou heel chill zijn.
De Philips wake-up light (HF3519/01)! Heerlijk ding, doet bij mij al rum 7 jaar goed z’n werk. Alle functies welke je wil zitten erop, incl. klein klokje met oranje cijfers.
Captain schreef:Ja, lijkt me leuk om iets van ons gezin samen te stellen, met hond, katten, paard en mijn vriend en mij maar ik kan dat nergens vinden? Misschien bestaat het ook niet, maar lijkt me dat wel meer mensen zoiets leuk zouden vinden onder een stolp ofzo.