sureido schreef:Spenk schreef:Ik herhaal alleen maar wat je jonge zei tijdens de persconferentie? Heeft u corona gehad en denkt u ik ben beschermd? Haal die prik want dat bent u niet.
Dit is geen persoonlijke aanval op jou:
Maar dit stoort mij dus zo erg aan zo’n persconferentie.
De boodschap is:
‘We weten niks over omrikron, dus we gaan alles sluiten’
En dan ondertussen wel uitspraken doen over dit soort dingen…
Dat weet je dan toch ook gewoon niet?
en dat soort bijkomende agendas in het grotere belang maken al sinds maart/april dat we continue geónformeerd, want onvolledig geïnformeerd, worden.
Op dit moment zijn we al wéken voorbij die paar weken waarna we zouden weten of omicron milder zou zijn.
Ik begríjp het prima, maar het is wel gewoon liegen door omissie. Telkenmale weer, al bijna twee jaar lang.
Het net voorbij gekomen natuurlijke weerstand is ook een ´goed´ voorbeeld. Dat moet verdoezeld worden want anders gaan er teveel niet vaccineren. Begrijpelijk maar wel wederom gewoon liegen door omissie.
Tja en dat motiveert de gewoon gezonden voor wie het allemaal helemaal geen noemenswaardig direct risico is tot OOK nog zelftesten voor een etentje bij een paar vrienden thuis?
En wat straks? Mensen worden niet jonger, 50% is te dik, roken mag gewoon, de zorg niet significant opgeschaald etcetera.