Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Roodvos schreef:Zit je op boot 8nnemiek?
Nou kunnen toeristische dingen ook best leuk zijn. Ik heb van de zomer uit Amsterdam deze schatjes van huissloffen meegenomen. Was nog lastig kiezen ook uit alle kleuren.
[ [url=m/lgVKaH.jpg]Afbeelding[/url] ]
KloptIn the middle of nowhere ergens in Zeeland
![]()
Die sloffen zijn geweldig
LWDaisy schreef:Roosch schreef:Oh das niet mijn genre.maar slagen doe ik altijd wel bij de kringloop!
Oorlog is een obsessie voor mijMijn overgrootvader is gedood in een vernietigingskamp, en ik volg een opleiding tot gids in het Fort van Breendonk, vandaar dat ik zowat alle boeken koop die ik rond dat thema kan vinden.
Ik heb ook nog andere boeken gekocht hoor haha, Beertje Paddington en Pinkeltje enzo, die werden gewoon gewogen en koop je dus voor een schijntje. 30 cent per kilo geloof ik
justdiesel schreef:Op de dashboard van je auto plakken, in plaats van zo'n hondje dat steeds ja knikt![]()
Voor de santa's die kunnen haken of breien.
[ [url=m/N82VLx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou hem nog op doen ook![]()
![]()
Blinnii schreef:HAPPY BIRTHDAY!![]()
Ik heb de grootste lol. Aangezien ik zelf nog steeds amper onder de voet uitkan (letterlijk) heb ik mijn partner en oudste op pad gestuurd met een lijstje voor cadeautjes. Zij zijn dus nu samen op pad en hebben het helemaal naar hun zin. Ik krijg ongeveer elke paar minuten een appje met foto's en/of een belletje ("is dit wat je bedoelt?")Ideaal dit zo. Ik heb al het voorwerk gedaan en zij helpen mee; extra groot de pret zo! Alhoewel ik het zelf toch ook heerlijk vind om winkels door te struinen.
Oh enne.. Ik bedacht nog een top: een goede scrubhandschoen! Ik heb er door de jaren heen al verschillende geprobeerd, maar het is het vaak toch net niet. Dus mocht iemand dé handschoen weten..