Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Om de mensen met een rotdag een beter gevoel te geven... dit stond bij mij voor de deur. Die zal balen.
[ [url=m/JdluU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marcella schreef:MarlindeRooz schreef:Om de mensen met een rotdag een beter gevoel te geven... dit stond bij mij voor de deur. Die zal balen.
[ [url=m/JdluU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig nog een beetje fatsoenlijke kleur zou maar knaloranje zijn.
En donderdag sollicitatie gesprek. Nu Uwv nog voor afspraak beoordeling arbeidsvermogen en dan hebben we weer alles gehad.
Fading schreef:Beetje down vandaag.
AmyII schreef:Aan het +{%}$~*{ geklus in het huis naast(links) ons maar dan op 2hoog. Het duurt werkelijk al 2 MAANDEN (!!!) en ik word echt schijtziek van die *%#}%$herrie.
Het het allermooiste: vorige week is een huis rechts naast ons (ook op 2hoog) verkocht! Dus als ze links klaar zijn starten ze rechts OF het geluid komt straks van 2 kanten.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp het best dat mensen moeten/ willen verbouwen en dat daar geluid bij komt kijken. Maar dit duurt al zooooo lang en het is echt schering en inslag qua verbouwingen hier in A’dam. Is de ene klaar, begint de volgende…
Suzywuzy schreef:Dat ik zo emotioneel werd nadat mijn docent zei (die ik voor het eerst had) zei dat ik een dyscalculie test moest gaan aanvragen. Ik heb altijd moeite gehad met getallen voor 8 jaar lang en dan eindelijk na meerdere keren vragen op mijn andere scholen dit te horen krijgt na 1 toets. Ik hoop echt dat ik een diagnose krijg
chanicha schreef:AmyII schreef:Aan het +{%}$~*{ geklus in het huis naast(links) ons maar dan op 2hoog. Het duurt werkelijk al 2 MAANDEN (!!!) en ik word echt schijtziek van die *%#}%$herrie.
Het het allermooiste: vorige week is een huis rechts naast ons (ook op 2hoog) verkocht! Dus als ze links klaar zijn starten ze rechts OF het geluid komt straks van 2 kanten.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp het best dat mensen moeten/ willen verbouwen en dat daar geluid bij komt kijken. Maar dit duurt al zooooo lang en het is echt schering en inslag qua verbouwingen hier in A’dam. Is de ene klaar, begint de volgende…
Ooohh hadden wij hier ook![]()
Eerst een half jaar naast ons, breken, boren en timmeren daarna aan de overkant twee huizen idem en daarna het hoekhuis die helemaal uitgewoond was!
Bij de laatste waren ze ook maandenlang ijzer aan het slijpen buiten, ook zo’n fijn geluid.
Nu is het even rustig