Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 09:55

Ik heb een hele slechte nacht gehad en kreeg de kinderen maar net op tijd op school. Nu mezelf oprapen voor een treinreis van bijna 2 uur naar mijn eigen opleiding toe. Ik heb net zelfs koffie op, anders denk ik dat ik in de trein in slaap val.

Sterkte Moestuin!

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 11:39

Onrustig geslapen.

Bel net ziekenhuis over afspraak. Nou dus maar net op tijd, want blijkbaar heb ik een 3 september een afspraak. Mag vandaag nog even bloedprikken daarvoor.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 11:43

De komende weken veel op stapel: paard verhuizen, nieuwe baan starten, freelancewerk wat hard groeit, webshop waar veel voor moet gebeuren en ik moet ook nog op vakantie :+
Mijn to do lijst stroomt over!

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 11:47

Vannacht wakker geworden met hartkloppingen en pijn en daar raakte ik van in paniek, dus niet meer kunnen slapen. En nu ben ik nog steeds in standje 'help ik krijg een hartaanval' en blijf ik vanalles voelen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 11:52

Om de mensen met een rotdag een beter gevoel te geven... dit stond bij mij voor de deur. Die zal balen. :=
Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 12:00

Te vast geslapen en dan moeite hebben met wakker worden...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 12:04

MarlindeRooz schreef:
Om de mensen met een rotdag een beter gevoel te geven... dit stond bij mij voor de deur. Die zal balen. :=
[ [url=m/JdluU7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig nog een beetje fatsoenlijke kleur zou maar knaloranje zijn. :')

En donderdag sollicitatie gesprek. Nu Uwv nog voor afspraak beoordeling arbeidsvermogen en dan hebben we weer alles gehad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 12:34

Ik erger me aan het feit dat puppy’s niet kunnen praten. Hij moest niet plassen of poepen, wilde niet knuffelen, niet slapen, niet bij me liggen. Maar wel piepen en onrustig. Uiteindelijk bedacht ik me dat hij vast honger had. Hij eet tussen de middag meestal brokjes. Nu slaapt hij tevreden. :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 12:34

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:
[ [url=m/JdluU7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig nog een beetje fatsoenlijke kleur zou maar knaloranje zijn. :')

En donderdag sollicitatie gesprek. Nu Uwv nog voor afspraak beoordeling arbeidsvermogen en dan hebben we weer alles gehad.

Mijn vader brengt verf rond voor een groot bedrijf en hij heeft dit vaker meegemaakt.. met inderdaad een keer oranje _O- Gelukkig verf op waterbasis maar poedersuiker is het wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 12:57

Beetje down vandaag.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:01

Fading schreef:
Beetje down vandaag.

:knuffel:

Ik kan nog niet slapen zonder mijn knie brace. Halve nacht wakker. Nu dood. Maar... Ach. Hoef toch niet te werken, want ik mag nog niet werken.
Sterker nog
Nog grotere ergenis.

Kan nu lekker spelen achter mijn naaimachine.
Krijg ik gewoon met mijn rechtervoet het pedaal niet eens naar beneden. ;(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:24

Weer sneller en meer last van mijn ribben die in oktober doorgezaagd zijn geweest. Het ging een tijd best goed, maar nu... -O- Gelukkig morgen een afspraak/controle bij de arts, kan ik gelijk aan haar vragen of dat normaal is.

Omg en ik kom er nu achter dat de nieuwe winterjas van Anky, die volgens mij echt bijna hetzelfde is als wat ik een paar jaar terug voor 180 heb aangeschaft, nu 270 kost. :wow: Whatthafaaaaaak? Ben echt heel blij met die jas, maar dat is nu een staljas geworden en ik wilde eigenlijk de nieuwe wel weer kopen als nette winterjas, maar laat maar zitten. _O-
Laatst bijgewerkt door marley93 op 30-08-21 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:29

Aan het +{%}$~*{ geklus in het huis naast(links) ons maar dan op 2hoog. Het duurt werkelijk al 2 MAANDEN (!!!) en ik word echt schijtziek van die *%#}%$herrie.
Het het allermooiste: vorige week is een huis rechts naast ons (ook op 2hoog) verkocht! Dus als ze links klaar zijn starten ze rechts OF het geluid komt straks van 2 kanten.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp het best dat mensen moeten/ willen verbouwen en dat daar geluid bij komt kijken. Maar dit duurt al zooooo lang en het is echt schering en inslag qua verbouwingen hier in A’dam. Is de ene klaar, begint de volgende…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 13:45

Vreselijke keelpijn en daardoor niet kunnen gaan werken, leidinggevende was erg kortaf aan de telefoon, en ik weet dat het druk is op mn werk :\
Nu voel ik me dus super schuldig en gestresst daardoor en ik zou ook nog eens beginnen met 4 halve dagen werken deze week en dat begint al zo...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 15:23

Al 2,5 uur geen internet. Je zal maar thuis moeten werken. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:10

AmyII schreef:
Aan het +{%}$~*{ geklus in het huis naast(links) ons maar dan op 2hoog. Het duurt werkelijk al 2 MAANDEN (!!!) en ik word echt schijtziek van die *%#}%$herrie.
Het het allermooiste: vorige week is een huis rechts naast ons (ook op 2hoog) verkocht! Dus als ze links klaar zijn starten ze rechts OF het geluid komt straks van 2 kanten.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp het best dat mensen moeten/ willen verbouwen en dat daar geluid bij komt kijken. Maar dit duurt al zooooo lang en het is echt schering en inslag qua verbouwingen hier in A’dam. Is de ene klaar, begint de volgende…

Ooohh hadden wij hier ook :j
Eerst een half jaar naast ons, breken, boren en timmeren daarna aan de overkant twee huizen idem en daarna het hoekhuis die helemaal uitgewoond was!
Bij de laatste waren ze ook maandenlang ijzer aan het slijpen buiten, ook zo’n fijn geluid.
Nu is het even rustig _/-\o_

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 17:04

Oef weer 3 buisjes bloed. Kreeg alleen net wel gemene steken op de bloedprik plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 17:52

Dat ik zo emotioneel werd nadat mijn docent zei (die ik voor het eerst had) zei dat ik een dyscalculie test moest gaan aanvragen. Ik heb altijd moeite gehad met getallen voor 8 jaar lang en dan eindelijk na meerdere keren vragen op mijn andere scholen dit te horen krijgt na 1 toets. Ik hoop echt dat ik een diagnose krijg *\o/*

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 18:06

Suzywuzy schreef:
Dat ik zo emotioneel werd nadat mijn docent zei (die ik voor het eerst had) zei dat ik een dyscalculie test moest gaan aanvragen. Ik heb altijd moeite gehad met getallen voor 8 jaar lang en dan eindelijk na meerdere keren vragen op mijn andere scholen dit te horen krijgt na 1 toets. Ik hoop echt dat ik een diagnose krijg *\o/*

Die diagnose van dyscalculie heeft mij zoveel geholpen!
Ik hoop ook dat je 'm krijgt!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 18:43

chanicha schreef:
AmyII schreef:

Ooohh hadden wij hier ook :j
Eerst een half jaar naast ons, breken, boren en timmeren daarna aan de overkant twee huizen idem en daarna het hoekhuis die helemaal uitgewoond was!
Bij de laatste waren ze ook maandenlang ijzer aan het slijpen buiten, ook zo’n fijn geluid.
Nu is het even rustig _/-\o_

Geniet van de rust! Hier gaat het helaas nog ff door :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:20

Feest met 50 mensen ofzo onder mijn raam. Echt met dikke boksen en mensen met microfoons en alles. Internet en tv ligt er uit dus wilde rustig buiten zitten met een boek. Laat maar. :roll:

Naar een parkje toe heb ik weinig zin in, moet ik alles weer meeslepen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:54

Dat ik een topic niet weer kan vinden waar je in kan vragen om je verhaal te doen via een PB

iemand een idee ?

Edit: gevonden :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 19:59

Luisterend oor gezocht heet het, zebrastreep

Mijn internet is de laatste 2 dagen enorm slecht. Valt de hele tijd uit. Bloedirritant tijdens Netflix... Kan ook niet vinden waarom. Niks verandert en kabel is net nieuw.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-21 20:22

Sta dik te viben op Rammstein terwijl ik de keuken aan het poetsen ben. Knalt het internet eruit. Weg Rammstein.

-O-

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 21:07

Stiefvader.

Ik zou ergens mee helpen, puppies wegen.. zoveel zin in, ook om ze te vertroetelen.. heeft hij het al gedaan -O-

Hebben ik en mijn moeder er netjes wat van gezegd word ie boos op mij....

Terwijl ze altijd mij hebben geleerd afspraak is afspraak...

Nu moet ik wat anders van hem doen, maar dat vertik ik nu mooi om te doen.. ben er helemaal klaar mee!!!!!!