Fitzroy schreef:Hebben jullie wel gezien dat dat artikel van 2 maanden geleden is? Dus hoe actueel is dat nu nog in Israël?
Nee

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cer schreef:Maar Sizzle.. jij leest dat artikel toch ook? hoe lees jij het dan?
Je geeft zelf aan "oei oei", dus je bent ergens van geschrokken denk ik? En je geeft iets aan over 'die nieuwe variant in Israel'.. ik zie dat niet staan in het artikel.
Hebben we het dan over hetzelfde artikel?
besita schreef:Ondanks snel vaccineren gaat het in Israël alsnig richting derde golf
https://www.hln.be/nieuws/ondanks-snell ... ~a24ec438/
Zelfs met vaccineren zijn we er nog niet meteen vanaf![]()
Iemand die ik ken is kok in een wcz
Daar zijn ze allemaal al weken 2 x gevaccinneerd en afgelopen week weer zoveel bewoners goed ziek en ja positief op Corona
Sizzle schreef:En datums checken dus
Citaat:Grote ziekenhuizen in Berlijn staken opnieuw gebruik AstraZeneca
Twee grote Duitse ziekenhuizen in Berlijn schorten het gebruik van AstraZeneca-vaccin op bij vrouwen onder de 55. De ziekenhuizen Charité en Vivantes doen dit uit voorzorg, omdat ze naar eigen zeggen eerst alle onderzoeken over bijwerkingen willen afwachten.
Duitsland staakte half maart tijdelijk het prikken met AstraZeneca, na meldingen van mogelijk ernstige bijwerkingen. Toezichthouder EMA oordeelde kort daarna dat het vaccin veilig en effectief is. Het vaccineren werd hervat, maar er doken in Duitsland toch opnieuw twee probleemgevallen op: een vrouw van 47 overleed na vaccinatie en een 28-jarige vrouw werd ernstig ziek. De ziekenhuizen zien daarom nu alsnog aanleiding om het vaccineren te staken.
In het Charité-ziekenhuis werken zo'n 19.000 mensen. Vivantes, waaronder veel zorginstellingen vallen, telt zo'n 17.000 medewerkers. De Duitse krant Tagesspiegel meldt dat zo'n 70 procent van het personeel is ingeënt met AstraZeneca. Bij de twee genoemde gevallen zou het niet gaan om zorgpersoneel.
In de deelstaat Noordrijn-Westfalen hebben vijf van de zes universiteitsziekenhuizen een brief geschreven naar het ministerie van Volksgezondheid met het verzoek voorlopig ook te stoppen met AstraZeneca. Net als bij de ziekenhuizen in Berlijn zijn er bij hun geen gevallen gemeld, maar ze achten het risico op bijwerkingen te hoog, zeggen ze in de brief.
Femke_Tweety schreef:Ook wel grappig dat dat grafiekje dus niet statisch is maar steeds (automatisch) geüpdatet wordt, en het artikel uiteraard hetzelfde blijft.
#krijgt Harry Potter Magisch gevoel.
(Oke, nu ga ik echt aan de koffie. En een stuk chocola)
Sizzle schreef:Causaal verband: goed lezen en mooi weer gaat niet samen
Sizzle schreef:Karuna, AZ werd toch nog niet geprikt in de US?
Of ben ik nu gewoon in de war?
Oostenrijk gaat vanaf april met Sputnik inenten trouwens. Ben benieuwd hoe daar de resultaten gaan zijn.
ik zie al de trail loopt al een hele tijd maar nog geen officiele goedkeuringCitaat: