Rawr schreef:Zielverpletterende eenzaamheid, en dat het steeds meer aan m'n geestelijke gezondheid gaat knagen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
maralyn schreef:Iemand die het nodig vind om een ronde kras (met obset) dus) op mijn kofferbak deksel te maken. Ook gewoon bewust boven op.
Ineke2 schreef:maralyn schreef:Iemand die het nodig vind om een ronde kras (met obset) dus) op mijn kofferbak deksel te maken. Ook gewoon bewust boven op.
Is dat met obset verkeerd geschreven?![]()
Sorry ik zeg niet vaak iets over taalgebruik, want ik maak zelf genoeg foutjes. Maar dit moest ik 3x lezen voordat ik nou eigenlijk begreep wat er stond.
Het is opzet
Wel enorm vervelend dat er expres een kras op je auto gemaakt is, echt heel asociaal en onbegrijpelijk dat mensen dat bewust doen.
Foaly schreef:'Is het niet ontzettend zwaar om je te realiseren dat je queer bent, als kind van een dominee'?
Nee. Ga weg. Ik ben al meer dan tien jaar uit huis, ik had inmiddels wel gehoopt om van die vooroordelen over domineesgezinnen en domineeskinderen af te zijn
Foaly schreef:'Is het niet ontzettend zwaar om je te realiseren dat je queer bent, als kind van een dominee'?
Nee. Ga weg. Ik ben al meer dan tien jaar uit huis, ik had inmiddels wel gehoopt om van die vooroordelen over domineesgezinnen en domineeskinderen af te zijn