Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:08

Ik ben echt heeelll benieuwd Daan! Super leuk

Wat een mooie kaart <3

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:21

Wat een leuke kaarten en acties zeg :D

Hier net uitgebreid alle folders met Black Friday aanbiedingen doorgenomen. Uitaard zijn overal de rolgordijnen afgeprijsd behalve bij de winkel waar ik er een gezien heb. En werkelijk alle kasten zijn in de aanbieding, behalve degene die ik op het oog heb :') :')

Wel helemaal verliefd op de spullen van Patty Brard in de Kruidvat folder :o := Ben gek op alles met panter print <3

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:42

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 21:45

Debbie schreef:
Wat een leuke kaarten en acties zeg :D

Hier net uitgebreid alle folders met Black Friday aanbiedingen doorgenomen. Uitaard zijn overal de rolgordijnen afgeprijsd behalve bij de winkel waar ik er een gezien heb. En werkelijk alle kasten zijn in de aanbieding, behalve degene die ik op het oog heb :') :')

Wel helemaal verliefd op de spullen van Patty Brard in de Kruidvat folder :o := Ben gek op alles met panter print <3

Ik wil idd de badjas
Ga dinsdag gelijk heen!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 22:17

Daan13 schreef:
Heel enthousiast die link aangeklikt,kom ik bij een bevalling uit :oo :')
wtf heeft dat nu weer met die vis te maken?

Pikkepor wordt nu ook verdacht }>

De geur misschien? :+

Grapje trouwens, nog maar zelden een vislucht geroken tijdens mijn werk

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:09

Wat een rust hier vandaag!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:34

Marjo schreef:

Ja sorry,moest een heel verhaal typen :P

The story gaat verder :P

Nadat we gisteren alle kaarten op volgorde hadden gelegd (en daar heb ik niet aan mee KUNNEN werken want mijn man en zijn achterneef hebben de kaarten opgeëist en waren daar heel druk mee bezig) :+

Stond er op de zijkant een code geschreven en daarmee kon ik inloggen op de Secret Santa blog!

Kijk en huiver.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is echt iemand met tijd teveel _O- _O-

Wel mooi roze trouwens op de site :P

De antwoorden ;
1) Als ik alle tijd van de wereld zou hebben -en dan ook financieel wat ruimte- dan zou ik van alles doen!
Meer tijd met mijn paarden doorbrengen,langere wandelingen met de hond en tijd nemen om te genieten van kleine dingen. Heeft er iemand nog onlangs naar de sterrenhemel gekeken? Dat is zo mooi maar we zien het bijna niet.
Het is nu wel een tijd van haastje repje, zowel op het werk als thuis. (mede door de corona)

2) Binnen- of buiten mens? Toch wel meer buitenmens.
Overdag ben ik veel buiten,nu tijdens mijn werk ben ik meer binnen en dat geeft mij soms wel een opgesloten gevoel.
Als alles thuis is gedaan en de rust breekt aan dan vind ik het heerlijk om op de bank te zitten met de houtkachel en tv aan. Een rustmoment met lekkere warmte.

3) Waar word ik gelukkig van?
Als alles waar ik om geef gezond en blij is. Ik kan soms intens blij worden om hele kleine dingen. Grappig voorbeeld,ik kwam op de Zuidlaardermarkt een (heel erg)roze met geel,paars,groen,blauw halstertouw tegen,ik vind dat geweldig,juist omdat de meeste mensen daar met een boog omheen lopen en ik zo blij als een kind kan zijn met iets wat vreselijk fout gekleurd is.

4)Waar kan je mij voor wakker maken.... pff even nadenken hoor want ik ben wel dol op mijn slaap. Maar een strandrit met mooi weer met mijn eigen paard is wel een prachtige reden om voor op te staan.
Een heerlijk stukje gerookte zalm of paling (niet die van de winkel) is echt een traktatie.

5) Mijn favoriete bezigheid? Ohjee dat zijn er best veel... Ik ben dol op douchen,crossen,paardrijden in een mooie omgeving doe ik heel graag,ga soms ook wel op de bonnefooi ergens heen om te kijken of ik daar een mooie buitenrit kan maken. Slapen is ook wel een fijne bezigheid,vooral omdat ik door de weeks toch wel een paar uutjes daarvan te kort kom.

6) Wat is mijn lievelingsgeur? Dat varieert van de lucht van vers gemaaid gras tot aan de geur van friet en van Amber tot aan mango/ananas lucht,lekker fris.

Leuk detail; op het werk komt soms de meest weerzinwekkende luchten vrij,zowel uit de voedselindustrie als uit de chemicaliënmeuk. De luchtjes van de voedselindustrie kunnen echt ontzettend lekker ruiken (we krijgen dan duizenden liters binnen en voor het voedsel gebruiken ze slechts een druppel op 100 kilo dan weet je hoe sterk het is)

7) Wat is mij het meest dierbaar? Mijn eigen kleine wereldje,bestaande uit de paarden,hondje,en mijn man. Dat is waar ik heel veel om geef. De herinneringen aan mijn vorige fries waar ik ook mee gecrosst heb,zo vol vertrouwen over boomstammen en andere crosshindernissen springen,dat was echt een geweldig paard. <3

8)Meest grappige of sappige gebeurtenis..... Dan zijn er wel een paar..
Ik denk dat Saul ook wel een stel mooie verhalen over mij heeft :o
Ben wel in volle galop via de hals van een paard zo de sloot ingegleden omdat het paard een sliding stop maakte.

En waterplassen stampen en vol enthousiasme in een plas gaan springen die een meter diep was...*oepsie,dat was echt niet de bedoeling*

Er zijn vast wel nog grappigere verhalen maar kan er zo ff niet opkomen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:52

Hahaha maar Daan vraag 8 is onmogelijk voor jou _O- *mist de cavaletti rofl smiley*

Ik kan me nog wel lang lang lang geleden herrineren dat jij mij de penny kwam helpen met mijn verzorg pony. In je ptt jas kwam je stoer aan lopen.
Oh wat een lieve po... nou je kon je zin niet af maken :+ want meneer de schattige pony was je te snel af en bleek een monster :Y)

Een aantal jaren later waande jij je weer heel groots en besloot je op deze oh zo schattige pony zijn rug te stappen.

Hoe lang heeft dat geduurd? :D
Daan13 hing namelijk rond de hals van een kleine schattige c pony :')

Daar waren foto's van, van jouw vlucht. Maar op een of andere manier zijn die verdwenen :o?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:59

Ohjaaa Mick die gelijk ging steigeren terwijl ik nog halverwege mijn gedachte was van oh wat lijkt hij ..... lief _O-

Die ronde was wel wat langer :P Was zeker al wel de bak rond geweest _O- op m'n gympen
Ik weet welke foto je bedoelt,zat in dezelfde serie als Mick met 4 benen in de lucht.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:12

ik heb wel deze nog :D

Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:14

:D je weet dat alles hier tegen mij gebruikt gaat worden hé _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:17

Ja weet ik.
Misschien ben ik jouw Santa wel }>

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:21

Jij hebt een ander handschrift }:)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:26

Saul heeft vast een buurman/buurvrouw/vriendelijke postbode die even wilde schrijven? *D
Wat een creatieve Santa.. Chapeau!

Ik heb helaas even een terugval dus ben nog niet zo actief, sorry %) Santa, ik zal echt proberen af en toe wat te melden!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:40

MerleSimone schreef:
Saul heeft vast een buurman/buurvrouw/vriendelijke postbode die even wilde schrijven? *D

Daar gaat de streep door Saul haar naam heen om haar te verwijderen van de "verdachte lijst" |(

Sterkte, beterschap voor iedereen die het kan gebruiken. Ook voor de katten en andere huisdieren in het topic.

Ik bedenk mij net dat mijn Santa mij misschien wel "kent" omdat ik zo'n herkenbare trailer heb... Of ik nu in Den Helder sta of in Koekange mensen herkennen de trailer :)*

Zou mijn Santa dat herkent hebben?

voor de nieuwsgierige mensen,op Facebook en Instagram staat een foto op de pagina van kliniek voor paard en gebit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:01

Ohhhh koekange daar ben ik dan wel weer bekend :+

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:47

Daan13 schreef:
Marjo schreef:

Ja sorry,moest een heel verhaal typen :P

The story gaat verder :P

Nadat we gisteren alle kaarten op volgorde hadden gelegd (en daar heb ik niet aan mee KUNNEN werken want mijn man en zijn achterneef hebben de kaarten opgeëist en waren daar heel druk mee bezig) :+

Stond er op de zijkant een code geschreven en daarmee kon ik inloggen op de Secret Santa blog!

Kijk en huiver.....

[ [url=m/oOrpyt.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IdXwkK.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fzkxcY.png]Afbeelding[/url] ]

Het is echt iemand met tijd teveel _O- _O-

Wel mooi roze trouwens op de site :P

De antwoorden ;
1) Als ik alle tijd van de wereld zou hebben -en dan ook financieel wat ruimte- dan zou ik van alles doen!
Meer tijd met mijn paarden doorbrengen,langere wandelingen met de hond en tijd nemen om te genieten van kleine dingen. Heeft er iemand nog onlangs naar de sterrenhemel gekeken? Dat is zo mooi maar we zien het bijna niet.
Het is nu wel een tijd van haastje repje, zowel op het werk als thuis. (mede door de corona)

2) Binnen- of buiten mens? Toch wel meer buitenmens.
Overdag ben ik veel buiten,nu tijdens mijn werk ben ik meer binnen en dat geeft mij soms wel een opgesloten gevoel.
Als alles thuis is gedaan en de rust breekt aan dan vind ik het heerlijk om op de bank te zitten met de houtkachel en tv aan. Een rustmoment met lekkere warmte.

3) Waar word ik gelukkig van?
Als alles waar ik om geef gezond en blij is. Ik kan soms intens blij worden om hele kleine dingen. Grappig voorbeeld,ik kwam op de Zuidlaardermarkt een (heel erg)roze met geel,paars,groen,blauw halstertouw tegen,ik vind dat geweldig,juist omdat de meeste mensen daar met een boog omheen lopen en ik zo blij als een kind kan zijn met iets wat vreselijk fout gekleurd is.

4)Waar kan je mij voor wakker maken.... pff even nadenken hoor want ik ben wel dol op mijn slaap. Maar een strandrit met mooi weer met mijn eigen paard is wel een prachtige reden om voor op te staan.
Een heerlijk stukje gerookte zalm of paling (niet die van de winkel) is echt een traktatie.

5) Mijn favoriete bezigheid? Ohjee dat zijn er best veel... Ik ben dol op douchen,crossen,paardrijden in een mooie omgeving doe ik heel graag,ga soms ook wel op de bonnefooi ergens heen om te kijken of ik daar een mooie buitenrit kan maken. Slapen is ook wel een fijne bezigheid,vooral omdat ik door de weeks toch wel een paar uutjes daarvan te kort kom.

6) Wat is mijn lievelingsgeur? Dat varieert van de lucht van vers gemaaid gras tot aan de geur van friet en van Amber tot aan mango/ananas lucht,lekker fris.

Leuk detail; op het werk komt soms de meest weerzinwekkende luchten vrij,zowel uit de voedselindustrie als uit de chemicaliënmeuk. De luchtjes van de voedselindustrie kunnen echt ontzettend lekker ruiken (we krijgen dan duizenden liters binnen en voor het voedsel gebruiken ze slechts een druppel op 100 kilo dan weet je hoe sterk het is)

7) Wat is mij het meest dierbaar? Mijn eigen kleine wereldje,bestaande uit de paarden,hondje,en mijn man. Dat is waar ik heel veel om geef. De herinneringen aan mijn vorige fries waar ik ook mee gecrosst heb,zo vol vertrouwen over boomstammen en andere crosshindernissen springen,dat was echt een geweldig paard. <3

8)Meest grappige of sappige gebeurtenis..... Dan zijn er wel een paar..
Ik denk dat Saul ook wel een stel mooie verhalen over mij heeft :o
Ben wel in volle galop via de hals van een paard zo de sloot ingegleden omdat het paard een sliding stop maakte.

En waterplassen stampen en vol enthousiasme in een plas gaan springen die een meter diep was...*oepsie,dat was echt niet de bedoeling*

Er zijn vast wel nog grappigere verhalen maar kan er zo ff niet opkomen.

Wauw, wel leuk dat er zoveel werk in wordt gestopt!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 19:05

Geweldig weer Daan13!

Beterschap MerleSimone, hopelijk voel je je snel weer beter.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:00

Jeetje Daan, wat een creatieve Santa heb jij! :D

Hier een groooooot Blond Amsterdam fan! Ik heb al best veel, dus als je veilig iets wilt kopen, is een PBtje naar het beheer misschien wel raadzaam :) Tweedehands BA vind ik trouwens ook top, koop zelf ook veel tweedehands.

Oh ennnnn KAAAAAAAS :9 Jamjamjamjam je kunt mij echt wakker maken voor een goede kaasplank! Helaas mag ik nu niet zo veel vanwege de zwangerschap, want tsja de écht lekkere kaasjes zijn met rauwe melk, maar ik sla een simpel brietje ook niet af :) Of lekkere echte oud Hollandse kaas. jamm!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:40

Ja lekker kaas! Eigenlijk lust ik alles wel behalve witte bonen in tomatensaus. Dus SS die mag je eruit laten :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 00:01

Oh die is wel kleurrijk die trailer Daan!
Nooit gezien maar Koekange is hier om de hoek :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 04:54

miccamaaike schreef:

Bij die manage vandaan word er jaarlijks een rit georganiseerd en daar doe ik graag aan mij en afgelopen keer wist die man van het parkeren zelfs mijn naam :oo

Prachtige omgeving daar.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 08:55

Charaz schreef:
Ja lekker kaas! Eigenlijk lust ik alles wel behalve witte bonen in tomatensaus. Dus SS die mag je eruit laten :D

Noteert: koop pot met bonen in tomatensaus, stop daar kado in. :D

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 09:38

Wat veel leuke kaarten dit jaar! En Daan13 wauw, jou SS is echt heel erg creatief!

Ik krijg wel elke keer honger als ik het topic weer bijlees haha.
Hier ook dol op kaas :D eigenlijk alle soorten wel. Jonge kaas op brood. Oude kaas om te snoepen :Y)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 10:21

Daan13 schreef:
miccamaaike schreef:

Bij die manage vandaan word er jaarlijks een rit georganiseerd en daar doe ik graag aan mij en afgelopen keer wist die man van het parkeren zelfs mijn naam :oo

Prachtige omgeving daar.

Oh dat klinkt wel leuk, er is iig een mooi bos vlakbij Koekange. Als ik ooit weer een paard koop zal ik t onthouden :D Nu mag ik een paar x per week genieten van t Dwingelderveld, met bijrijdpaard, echt een straf :D