Wat een mooie kaart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Wel helemaal verliefd op de spullen van Patty Brard in de Kruidvat folder![]()
Ben gek op alles met panter print
Debbie schreef:Wat een leuke kaarten en acties zeg![]()
Hier net uitgebreid alle folders met Black Friday aanbiedingen doorgenomen. Uitaard zijn overal de rolgordijnen afgeprijsd behalve bij de winkel waar ik er een gezien heb. En werkelijk alle kasten zijn in de aanbieding, behalve degene die ik op het oog heb![]()
![]()
Wel helemaal verliefd op de spullen van Patty Brard in de Kruidvat folder![]()
Ben gek op alles met panter print
Marjo schreef:Wat een rust hier vandaag!
MerleSimone schreef:Saul heeft vast een buurman/buurvrouw/vriendelijke postbode die even wilde schrijven?
Daan13 schreef:Marjo schreef:Wat een rust hier vandaag!
Ja sorry,moest een heel verhaal typen![]()
The story gaat verder![]()
Nadat we gisteren alle kaarten op volgorde hadden gelegd (en daar heb ik niet aan mee KUNNEN werken want mijn man en zijn achterneef hebben de kaarten opgeëist en waren daar heel druk mee bezig)![]()
Stond er op de zijkant een code geschreven en daarmee kon ik inloggen op de Secret Santa blog!
Kijk en huiver.....
[ [url=m/oOrpyt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IdXwkK.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fzkxcY.png]Afbeelding[/url] ]
Het is echt iemand met tijd teveel![]()
![]()
Wel mooi roze trouwens op de site![]()
De antwoorden ;
1) Als ik alle tijd van de wereld zou hebben -en dan ook financieel wat ruimte- dan zou ik van alles doen!
Meer tijd met mijn paarden doorbrengen,langere wandelingen met de hond en tijd nemen om te genieten van kleine dingen. Heeft er iemand nog onlangs naar de sterrenhemel gekeken? Dat is zo mooi maar we zien het bijna niet.
Het is nu wel een tijd van haastje repje, zowel op het werk als thuis. (mede door de corona)
2) Binnen- of buiten mens? Toch wel meer buitenmens.
Overdag ben ik veel buiten,nu tijdens mijn werk ben ik meer binnen en dat geeft mij soms wel een opgesloten gevoel.
Als alles thuis is gedaan en de rust breekt aan dan vind ik het heerlijk om op de bank te zitten met de houtkachel en tv aan. Een rustmoment met lekkere warmte.
3) Waar word ik gelukkig van?
Als alles waar ik om geef gezond en blij is. Ik kan soms intens blij worden om hele kleine dingen. Grappig voorbeeld,ik kwam op de Zuidlaardermarkt een (heel erg)roze met geel,paars,groen,blauw halstertouw tegen,ik vind dat geweldig,juist omdat de meeste mensen daar met een boog omheen lopen en ik zo blij als een kind kan zijn met iets wat vreselijk fout gekleurd is.
4)Waar kan je mij voor wakker maken.... pff even nadenken hoor want ik ben wel dol op mijn slaap. Maar een strandrit met mooi weer met mijn eigen paard is wel een prachtige reden om voor op te staan.
Een heerlijk stukje gerookte zalm of paling (niet die van de winkel) is echt een traktatie.
5) Mijn favoriete bezigheid? Ohjee dat zijn er best veel... Ik ben dol op douchen,crossen,paardrijden in een mooie omgeving doe ik heel graag,ga soms ook wel op de bonnefooi ergens heen om te kijken of ik daar een mooie buitenrit kan maken. Slapen is ook wel een fijne bezigheid,vooral omdat ik door de weeks toch wel een paar uutjes daarvan te kort kom.
6) Wat is mijn lievelingsgeur? Dat varieert van de lucht van vers gemaaid gras tot aan de geur van friet en van Amber tot aan mango/ananas lucht,lekker fris.
Leuk detail; op het werk komt soms de meest weerzinwekkende luchten vrij,zowel uit de voedselindustrie als uit de chemicaliënmeuk. De luchtjes van de voedselindustrie kunnen echt ontzettend lekker ruiken (we krijgen dan duizenden liters binnen en voor het voedsel gebruiken ze slechts een druppel op 100 kilo dan weet je hoe sterk het is)
7) Wat is mij het meest dierbaar? Mijn eigen kleine wereldje,bestaande uit de paarden,hondje,en mijn man. Dat is waar ik heel veel om geef. De herinneringen aan mijn vorige fries waar ik ook mee gecrosst heb,zo vol vertrouwen over boomstammen en andere crosshindernissen springen,dat was echt een geweldig paard.![]()
8)Meest grappige of sappige gebeurtenis..... Dan zijn er wel een paar..
Ik denk dat Saul ook wel een stel mooie verhalen over mij heeft![]()
Ben wel in volle galop via de hals van een paard zo de sloot ingegleden omdat het paard een sliding stop maakte.
En waterplassen stampen en vol enthousiasme in een plas gaan springen die een meter diep was...*oepsie,dat was echt niet de bedoeling*
Er zijn vast wel nog grappigere verhalen maar kan er zo ff niet opkomen.
Daan13 schreef:miccamaaike schreef:Oh die is wel kleurrijk die trailer Daan!
Nooit gezien maar Koekange is hier om de hoek
Bij die manage vandaan word er jaarlijks een rit georganiseerd en daar doe ik graag aan mij en afgelopen keer wist die man van het parkeren zelfs mijn naam![]()
Prachtige omgeving daar.