Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:purny schreef:Nou nee... want als ik bij de supermarkt kom en ik heb boodschappen nodig dan moet ik hem wel opzetten...
Dus? Ik zie het probleem niet zo?
Ineke2 schreef:Mjah ik ga starten met een opleiding en moet in elk geval de eerste 2 lesdagen naar Amsterdam. Daar ben ik sowieso niet blij mee als Rotterdammer![]()
Maar nu helemaal niet... Alleen heb ik weinig keuze nu. Ja niet gaan, maar dan mis ik belangrijke lessen...
nynke55 schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel echt belachelijk. Alsof je een hele koffer met die dingen mee moet sjouwen... Of ik nu een zakdoekje in mijn broekzak heb of een mondkapje, maakt toch geen fluit uit?
rien10 schreef:Jezus, doe niet zo moeilijk en zet een mondkapje op wanneer de situatie daarom vraagt.
Ik kan hier zo boos over worden. Dat gezeik om het gezeik.
Excuseer deze uitbarsting, maar ik wordt er zo moe van.... dat mondkapjes gezeur.
capopjekop schreef:Ik vind mijn mondkapje zo tof dat ik het juist leuk vind als hij op moet. En het is gelukkig niet meer heet buiten
Loretta schreef:capopjekop schreef:Ik vind mijn mondkapje zo tof dat ik het juist leuk vind als hij op moet. En het is gelukkig niet meer heet buiten
Wat voor eentje heb je dan? Ik wil ook wel een leuke.
ingedebruijn schreef:capopjekop schreef:Ik vind mijn mondkapje zo tof dat ik het juist leuk vind als hij op moet. En het is gelukkig niet meer heet buiten
Welke heb je?
Ik erger me nu al kapot aan SM. Iedereen weer volledig tegen alles in, alles is fout. Zoek het uit mensen. Lekker zo doorgaan dan zitten we met kerst dit jaar allemaal alleen. (bericht uiteraard niet gericht aan mensen die wel begrip hebben voor de maatregelen)
purny schreef:rien10 schreef:Jezus, doe niet zo moeilijk en zet een mondkapje op wanneer de situatie daarom vraagt.
Ik kan hier zo boos over worden. Dat gezeik om het gezeik.
Excuseer deze uitbarsting, maar ik wordt er zo moe van.... dat mondkapjes gezeur.
Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet zou dragen. Ik draag ook een mondkapje in de tram. Maar het gaat mij om het punt. Je bent niet verplicht om er eentje te dragen in de winkel maar je mag geweigerd worden. Dus word je in feite wel verplicht om hem te dragen als je boodschappen moet doen.
Ik heb sinds vandaag een stoffen, een conny mondkapje
MoniqueT schreef:Precies, wat een gezeik zeg. Wij dragen hier al maanden mondkapjes, ook toen het dik 35 graden was. Is dat fijn? Nee. Is het verplicht? Ja. Dus doen we het.
Staat een doos met wegwerpkapjes in de auto en ik heb er een paar in mijn tas. Simpel als wat. En altjid he? Overal, op straat, niet alleen in winkels.