Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:De haan achter mijn huis, midden in een woonwijk.
Toen de buurman kippen ging houden kregen we ineens al bizar veel vliegen erbij, toen kwam er een haan. Die is uiteindelijk verdwenen, maar er is weer een nieuwe. Kan 's nachts geen raam open zetten, want ik word er wakker van en ondertussen zijn het denk ik een stuk of 30 kippen die je hoort en vooral ook ruikt met dit warme weer en de hoeveelheid vliegen is bizar.
LukieBradley schreef:MyWishMax schreef:De haan achter mijn huis, midden in een woonwijk.
Toen de buurman kippen ging houden kregen we ineens al bizar veel vliegen erbij, toen kwam er een haan. Die is uiteindelijk verdwenen, maar er is weer een nieuwe. Kan 's nachts geen raam open zetten, want ik word er wakker van en ondertussen zijn het denk ik een stuk of 30 kippen die je hoort en vooral ook ruikt met dit warme weer en de hoeveelheid vliegen is bizar.
Oh dit is zo erg! Ik zit ook in een woonwijk en heb er 7 in de tuin maar ik schrob echt iedere avond de tegels en dergelijke juist voor de lucht![]()
Plus ik zeg altijd tegen mijn buren : als jullie last hebben dan roepen!!!!
Mijn haan zit binnen![]()
Maar 30 kippen? Vreselijk
Lau schreef:Storm schreef:Oehhh ik heb popcorn, wie wil?
Nah doe mij maar groentesoep
Femke_Tweety schreef:Lau schreef:@femke nooit op maar klinkt goed!![]()
Ik had laatst super lekkere broccolisoep gemaakt
![]()
![]()
Haha, dat jij dan als eerste reageert hier vind ik geen ergernis maar oprecht lollig. Die had ik ff niet aan zien komen.
Mais-soep recept ga ik trouwens echt opzoeken...![]()
![]()