Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Dat stomme valt wel mee vind ik. Je twijfelde terwijl je achteraf weet, het had best gekund. So what, je hebt niemand in de weg gezeten. Beter bij twijfel wat reactief reageren als dat je twijfel terecht was geweest.
Ghostattack schreef:Ik vind knooppunt Deil (A2/A15) erger, levensgevaarlijk daar tijdens de spits
Everdingen (A2/A27) is relatief simpel, ik blijf daar helemaal rechts rijden. Vanaf het begin al, maar ook op het tweebaans gedeelte. Ik moet afslag Vianen hebben, precies waar bijna niemand heen hoeft
Shadow0 schreef:En dan is de A27/A2 niet zo'n lastig punt toch? Tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar ik kan me daar niets bijzonders herinneren. (De A27/A12/A28 is mijn irritatiepunt, en ik denk dat ik die maar wat actiever ga vermijden.)
Anne_GTI schreef:Mijn ergernis van de dag: spookrijdende automobilisten op een BUSstation. Ik stond vol verwondering te kijken op de halte terwijl er meerdere auto's achter elkaar tegen de rijrichting in langs kwamen om doodleuk mensen voor de trein af te zetten. Kon mezelf niet inhouden en besloot nog even een rondje te rijden... wel in de juiste richting.... automobilisten schrokken zich een hoedje en konden alleen nog met z'n allen achteruit ergens een heenkomen zoeken. Toen ze net ver genoeg aan de kant waren kwam er achter me alweer een collega aan dus hetzelfde tafereel ontvouwde zich nog een keertje. Mijn passagiers vonden het ook een vermakelijk schouwspel. Hopelijk hebben de automobilisten ervan geleerd...
Meerdere borden negeren kan ik niet waarderen...
Anne_GTI schreef:Mijn ergernis van de dag: spookrijdende automobilisten op een BUSstation. Ik stond vol verwondering te kijken op de halte terwijl er meerdere auto's achter elkaar tegen de rijrichting in langs kwamen om doodleuk mensen voor de trein af te zetten. Kon mezelf niet inhouden en besloot nog even een rondje te rijden... wel in de juiste richting.... automobilisten schrokken zich een hoedje en konden alleen nog met z'n allen achteruit ergens een heenkomen zoeken. Toen ze net ver genoeg aan de kant waren kwam er achter me alweer een collega aan dus hetzelfde tafereel ontvouwde zich nog een keertje. Mijn passagiers vonden het ook een vermakelijk schouwspel. Hopelijk hebben de automobilisten ervan geleerd...
Meerdere borden negeren kan ik niet waarderen...