Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pien_2010 schreef:Dat stomme valt wel mee vind ik. Je twijfelde terwijl je achteraf weet, het had best gekund. So what, je hebt niemand in de weg gezeten. Beter bij twijfel wat reactief reageren als dat je twijfel terecht was geweest.

Pas toen ik uitweek keek hij opzij en bedacht hij zich dat het geen handige actie was.
 Pas toen ik uitweek keek hij opzij en bedacht hij zich dat het geen handige actie was. Ik had mn nieuwe auto echt nog geen week en ik zag het al helemaal gebeuren
 Ik had mn nieuwe auto echt nog geen week en ik zag het al helemaal gebeuren   
  Ging gelukkig net goed en die man schrok wel enorm. Hoop dat ie ervan geleerd heeft
 Ging gelukkig net goed en die man schrok wel enorm. Hoop dat ie ervan geleerd heeft                                                         

Ghostattack schreef:Ik vind knooppunt Deil (A2/A15) erger, levensgevaarlijk daar tijdens de spits
Everdingen (A2/A27) is relatief simpel, ik blijf daar helemaal rechts rijden. Vanaf het begin al, maar ook op het tweebaans gedeelte. Ik moet afslag Vianen hebben, precies waar bijna niemand heen hoeft

Shadow0 schreef:En dan is de A27/A2 niet zo'n lastig punt toch? Tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar ik kan me daar niets bijzonders herinneren. (De A27/A12/A28 is mijn irritatiepunt, en ik denk dat ik die maar wat actiever ga vermijden.)
 ik rij hier regelmatig maar (nog) niet als ergernis ervaren.
 ik rij hier regelmatig maar (nog) niet als ergernis ervaren.                                                         

Anne_GTI schreef:Mijn ergernis van de dag: spookrijdende automobilisten op een BUSstation. Ik stond vol verwondering te kijken op de halte terwijl er meerdere auto's achter elkaar tegen de rijrichting in langs kwamen om doodleuk mensen voor de trein af te zetten. Kon mezelf niet inhouden en besloot nog even een rondje te rijden... wel in de juiste richting.... automobilisten schrokken zich een hoedje en konden alleen nog met z'n allen achteruit ergens een heenkomen zoeken. Toen ze net ver genoeg aan de kant waren kwam er achter me alweer een collega aan dus hetzelfde tafereel ontvouwde zich nog een keertje. Mijn passagiers vonden het ook een vermakelijk schouwspel. Hopelijk hebben de automobilisten ervan geleerd...
Meerdere borden negeren kan ik niet waarderen...

Anne_GTI schreef:Mijn ergernis van de dag: spookrijdende automobilisten op een BUSstation. Ik stond vol verwondering te kijken op de halte terwijl er meerdere auto's achter elkaar tegen de rijrichting in langs kwamen om doodleuk mensen voor de trein af te zetten. Kon mezelf niet inhouden en besloot nog even een rondje te rijden... wel in de juiste richting.... automobilisten schrokken zich een hoedje en konden alleen nog met z'n allen achteruit ergens een heenkomen zoeken. Toen ze net ver genoeg aan de kant waren kwam er achter me alweer een collega aan dus hetzelfde tafereel ontvouwde zich nog een keertje. Mijn passagiers vonden het ook een vermakelijk schouwspel. Hopelijk hebben de automobilisten ervan geleerd...
Meerdere borden negeren kan ik niet waarderen...

Kwamen van een concert vandaan en we waren zoekende om de chaos van Utrecht uit te komen. Er zullen vast wel ergens borden gestaan hebben, maar die hebben we dan echt compleet over het hoofd gezien, kwam er pas achter toen ik vangrails aan beide kanten had, volgens mij een symbool op de weg zag en er enkel een bus achter me reed
 Kwamen van een concert vandaan en we waren zoekende om de chaos van Utrecht uit te komen. Er zullen vast wel ergens borden gestaan hebben, maar die hebben we dan echt compleet over het hoofd gezien, kwam er pas achter toen ik vangrails aan beide kanten had, volgens mij een symbool op de weg zag en er enkel een bus achter me reed  Kon kort daarna gelukkig rechtsaf slaan, maar ben nog nooit zo snel Utrecht uit geweest uiteindelijk
 Kon kort daarna gelukkig rechtsaf slaan, maar ben nog nooit zo snel Utrecht uit geweest uiteindelijk