Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:01

Winkel,boodschappen,bejaarden,karretjes.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:01

DeMolenhoek schreef:
Castilja schreef:
Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben? :')

Insoppen met azijn. Veel schuren met een schuurspons.

Glazen douchewand echt niet schuren! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:04

Een gewone schuurspons kan echt geen kwaad hoor :)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:12

Met 39.2 graden koorts in bed :roll:

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:15

Het Corona virus. En niet het virus zelf, want dat is gewoon naar, meer de belachelijke angst van de mensen. Maar ik ben gewoon verkouden, werk met kinderen, dus ben 1000x per jaar verkouden met hoesten en koorts. Meet 3x hoesten in de trein en krijg de opmerking of ik niet het Corona virus heb. Nee Truus, dat heb ik niet zei ik. Maar mocht ik het wel hebben, heb jij het nu ook na een keer hoesten >;) :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:22

DeMolenhoek schreef:
Castilja schreef:
Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben? :')

Insoppen met azijn. Veel schuren met een schuurspons.

Glas schuren met een schuurspons := ?

Azijn azijn azijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:53

xPabloBokt schreef:
Dat ik vanavond de opnames van Weet Ik Veel ga bijwonen en ik geen flauw idee heb wat ik aan wil. :')

:o? Dit wordt niet live uitgezonden? }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:59

Ja, zo een zacht schuursponsje. Daarmee doe je ook jou vaat en dus ook die glazen. Een glazen douchewand kan dat echt wel hebben :j (Anders was mijn cursus verkeerd en moeten al mijn klanten al ernstige schade hebben _O- )

Zoiets:

Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:00

Dat ik maar niet over mijn break-up heen kom. Het is inmiddels anderhalve week geleden en ik blijf maar huilen. Ben er helemaal zat van. -O-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:07

Castilja schreef:

dit hadden wij ook, 2j in een oud appartement gewoond dat al niet in beste staat was toen we er in trokken (achteraf gezien, bij de bezichtigingen enz zijn we er alleen 's avonds geweest toen het nog bemeubeld was, heel gezellig). Maar toen we er uit gingen...ik had er erg veel schrik voor! elke plint die je aanraakte viel van de muur, balkon schuifdeur stropte, klink van badkamer deur was los, enz. Van sommige dingen was ze WEL op de hoogte, maartoch.
Het eerste wat ze deed was ook die klink er af trekken :') het eerste wat ze zei was: tja, je hebt er in geleefd he. Voor mij is het in orde.
Ok, doei daag wegwezen! :')
Ze wist het dondersgoed denk ik...

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:08

mijn ergernis dan, om het OT te houden: meterstanden bij bovengenoemd appartement vergeten te noteren...dus maandasg terug afgesproken met de eigenaar, en ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar ik ben als de dood dat we plots toch nog onze borg niet terug krijgen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 17:11

fohadie schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik vanavond de opnames van Weet Ik Veel ga bijwonen en ik geen flauw idee heb wat ik aan wil. :')

:o? Dit wordt niet live uitgezonden? }:0

Nope :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:12

Hahaha! Achja je kunt ook niet verwachten dat jaren schoon blijft allemaal natuurlijk :') Mensen leven nu eenmaal zeg maar. Als het echt komt omdat je roekeloos met de spullen om gaat is het een ander verhaal, maar een deurklink heeft blijkbaar goed z'n werk gedaan.
Dank voor alle tips!!! Ik moet sowieso even azijn in huis halen volgens mij :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:16

Dat mijn moeder me elke dag belt sinds ik op mezelf ben, het is vast lief bedoeld maar jemig, ik ga niet dood hoor :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:20

Ze vraagt zeker of je genoeg groenten eet.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:20

Britta31 schreef:

En of ik wel elke dag stofzuig, of de kat niet op tafel komt, of ik er wel aan gedacht heb om in het weekend te wassen want dan is de stroom goedkoper etc etc etc.

Echt lief bedoeld, maar mannnn :=

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:21

Fireheart schreef:
Dat mijn moeder me elke dag belt sinds ik op mezelf ben, het is vast lief bedoeld maar jemig, ik ga niet dood hoor :')

Aaahw ze mist je vast <3

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:23

Fireheart schreef:
Britta31 schreef:

En of ik wel elke dag stofzuig, of de kat niet op tafel komt, of ik er wel aan gedacht heb om in het weekend te wassen want dan is de stroom goedkoper etc etc etc.

HAHA ja same here. En dan stelt ze zoveeeel vragen. M'n vader belde laatst ook had het alleen niet door dus hij had maar een voicemail ingesproken. M'n vader belt noooooooit. En als ik hundan bel omdat ik hen ff voor iets nodig heb, nemen ze niet op.
Dat is ook meteen m'n ergernis want ze nemen niet op en ik wil de belasting regelen maar snap er zelf niks van.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:24

Fireheart schreef:
Britta31 schreef:

_O- Zo bekend. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:27

laraxXxemma schreef:
Fireheart schreef:

Aaahw ze mist je vast <3

Mwah, woon al sinds mijn 14e niet meer bij haar :+ is meer dat ze het niet helemaal los kan laten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:29

Toen mijn broer uit huis ging belde mijn moeder bijna elke dag op om te vragen of hij genoeg groenten at.Dat is nog steeds een grap onder ons kinderen.Gaat iemand van ons op vakantie zegt er altijd wel iemand "wel elke dag genoeg groenten eten".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:31

Gelukkig geen moeder zoals die :') , ze komt op woensdag doet dan vaak vrijwillig de afwas ( :') ) . Eet wel 3 dagen bij ze , vinden ze gezellig nu het nest leeg is. Maar ze laat mij met rust , woon ook al 6 jaar op mijzelf onderhand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:53

Dochter blijkt buikgriep te hebben. Arme meid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:00

Die hele rechtzaak van de tramschutter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:11

Rebecca schreef:
Gelukkig geen moeder zoals die :') , ze komt op woensdag doet dan vaak vrijwillig de afwas ( :') ) . Eet wel 3 dagen bij ze , vinden ze gezellig nu het nest leeg is. Maar ze laat mij met rust , woon ook al 6 jaar op mijzelf onderhand

Hey Rebecca, waarom gebruik jij altijd spatie bij een punt/comma? O:)

Ik erger me aan dat ik $550 moet betalen om de Subaru BRZ weer op actief te zetten IPV garage. :7 wtfff