Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Castilja schreef:Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben?
Insoppen met azijn. Veel schuren met een schuurspons.
DeMolenhoek schreef:Castilja schreef:Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben?
Insoppen met azijn. Veel schuren met een schuurspons.
Castilja schreef:Ik heb een beetje paniek. Ik verhuis binnenkort maar woon nu in een studentencomplex. Heb de studio jaren gehuurd en mijn best gedaan het schoon te houden, maar binnen 4 jaar gaat er wel eens wat mis. Zo heb ik met mijn luie hoofd nooit de glazen douchewand schoongemaakt; volledig onder de kalk. Vrees nu een beetje dat ik daarop word 'gepakt' en dat het bedrag voor een nieuwe deur van mijn borg wordt afgehouden. Borg is alleen van mijn ouders en zou dat enorm vervelend vinden. Iemand tips om de kalk weg te halen of kan iemand me gerust stellen dat ze er heus geen nieuwe deur in willen hebben?
Fireheart schreef:Britta31 schreef:Ze vraagt zeker of je genoeg groenten eet.
En of ik wel elke dag stofzuig, of de kat niet op tafel komt, of ik er wel aan gedacht heb om in het weekend te wassen want dan is de stroom goedkoper etc etc etc.
Echt lief bedoeld, maar mannnn
Rebecca schreef:Gelukkig geen moeder zoals die, ze komt op woensdag doet dan vaak vrijwillig de afwas (
) . Eet wel 3 dagen bij ze , vinden ze gezellig nu het nest leeg is. Maar ze laat mij met rust , woon ook al 6 jaar op mijzelf onderhand