Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:Na 1 bericht zeg ik ik kijk zodra ik tijd heb lijkt me niet normaal dat iemand dan berichten blijft sturen maar wie ben ik.. Ja ik moet eerst alle nrs zoeken van welke ik al heb dat kan ik niet zo ff doen
Alja schreef:Tot hoever gaan jullie met foto’s maken?
Verkoop een jas en heb 5 foto’s bij de advertentie.
Nu vraagt iemand om een foto met de rits los, ok gemaakt want had alleen foto’s erbij op een hanger met de rits dicht.
Nu vraagt ze om details foto’s maar waar van dan?
Account is ook net een maand actief en 5 x 1 ster allemaal over winterjassen.
_Mir schreef:Kreeg er ook ooit zo een. Die wou letterlijk foto's van uit " alle hoeken " van een bodywarmer.
_Mir schreef:Alja schreef:Tot hoever gaan jullie met foto’s maken?
Verkoop een jas en heb 5 foto’s bij de advertentie.
Nu vraagt iemand om een foto met de rits los, ok gemaakt want had alleen foto’s erbij op een hanger met de rits dicht.
Nu vraagt ze om details foto’s maar waar van dan?
Account is ook net een maand actief en 5 x 1 ster allemaal over winterjassen.
Kreeg er ook ooit zo een. Die wou letterlijk foto's van uit " alle hoeken " van een bodywarmer.
Talietjuh schreef:Tweedehands elektrische borstkolf gekocht. Ik biedt 37 ipv 45. Mevr wilde 45 want het was nog zgan en nieuwprijs was ruim 160. Ik vraag of alles netjes en compleet is en Besluit de 45 te betalen. Volgens mevrouw is alles zgan en zitten er ook extra's bij.
Krijg ik een doos die al stinkt voordat ik hem openmaakt. Alles is vies melk zit er nog op, stof zit erop en het apparaat mist een klep. Het is niet goed in elkaar te zetten en eigenlijk gewoon te vies om aan te pakken. Ik heb netjes gevraagd of ik het terug mag sturen omdat het niet compleet is, niet schoon en zeker niet zgan. Mevr heeft wel gelezen maar reageert niet.
Tjongejonge als je toch zo je geld moet verdienen..