Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:48

Zooo irritant iemand die loopt te drammen.

Bood funko pops aan, ik vroeg gewoon Vp per stuk.. Kreeg reactie.. Oké bedankt zeg ik.. Even later of ik interesse heb ik lees zijn bericht ik reageer niet heb het druk daarna binnen nog geen 15 min 6 berichten.

Ik reageer en vraag waarom hij al zo dramt ik heb meer te doen zou kijken of er wat bij zat zo ja dan bericht ik wel.
Zegt hij ik zie dat je mijn berichten leest dus wil graag reactie.

Ik zeg heb het druk ik kijk als ik tijd heb zijn ze weg heb ik pech.

Nu weer bericht of ik het al weet of niet want ze staan gereserveerd (adv stond niet op gereserveerd oid en had hier ook niet om gevraagd) weer bericht pff ik ik zeg staan niet eens op gereserveerd en had ook niet gevraagd te reserveren had immers gezegd weg is pech.

Had nu gestuurd dat ik geen interesse meer heb.

Nu weet reactie heb het nog niet gelezen maar zal vast niet vriendelijk zijn

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:49

Jezus
Man je doet er al drie dagen over en je reageert gwn niet dus ja ik wil ze niet eens meer aan jou verkopen.

Haha oké dit kreeg ik terug.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:52

Nou ik vind jou eigelijk ook oervervelend in dat gesprek sorry :o
Hoe moeilijk is het nou om gewoon ja of nee bedankt te sturen als je het toch leest?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:54

Ik had al aangegeven dat als ik wel ietszag ik wel zou berichten en anders niet.

Vraag niet te wachten of ze vast te houden als ik dit al paar x aangeef hoef ik niet om de 15 min en weet je het al bla bla en dat tig x

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:54

Ik begrijp er geen bal van :+

Maar het enige wat ik lees is dat je geen tijd hebt, maar wel tijd hebt om te zeggend at je geen tijd hebt?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:55

Na 1 bericht zeg ik ik kijk zodra ik tijd heb lijkt me niet normaal dat iemand dan berichten blijft sturen maar wie ben ik.. Ja ik moet eerst alle nrs zoeken van welke ik al heb dat kan ik niet zo ff doen

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:56

Poekkie schreef:
Nou ik vind jou eigelijk ook oervervelend in dat gesprek sorry :o
Hoe moeilijk is het nou om gewoon ja of nee bedankt te sturen als je het toch leest?

Dit dus en je schrijft sowieso heel vervelend. Is geen touw aan vast te knopen

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:06

SecretLIN schreef:
Na 1 bericht zeg ik ik kijk zodra ik tijd heb lijkt me niet normaal dat iemand dan berichten blijft sturen maar wie ben ik.. Ja ik moet eerst alle nrs zoeken van welke ik al heb dat kan ik niet zo ff doen

Ja maar zeg dan toch gewoon dat je eerst nummers moet opzoeken en dat niet direct kan? 'T is toch logisch dat mensen bvb voorrang willen geven aan de eerste geinteresseerde ofzo. Dit soort gesprekken kan je echt vermijden door gewoon duidelijk te zijn zonder dit soort vage berichten. Ik begrijp nu wat je bedoelt, maar de manier waarop je het communiceerde zou voor mij als verkoper ook eerder als pesten overkomen. Leesbevestigingen van berichten zijn ook niet altijd handig ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:39

Ik heb ook aangegeven dat hij er niet op hoeft te wachten vrij is met verkopen weg is pech.

Gelukkig schrijf ik geen verhalen voor boeken.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 13:59

Maar als je daar net zo onduidelijk schrijft dan hier begrijp ik het onbegrip wel.

Soms kan 2 seconde lager in je berichtje stoppen meer duidelijkheid geven.
Zoals ik moet even de nummers checken, nu geen tijd. Ik kom er op terug.
Kost minder tijd dan nu een ongeduldig persoon te woord staan :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 15:30

Dat gedram heb ik ook eens gehad.

Maar dan niet voor drie dagen niet reageren, maar voor een paar uur.

Ik had pauze op het werk, zag een passend artikel en reageerde. Na mijn pauze gewoon zonder mobiel netjes aan het werk gegaan.

Kom ik thuis, vijf berichten.

"Dat kan wel hoor verzenden."
"Heb je er nog belang bij?"
" Hallo?"
"Heeft u er nog belang bij?"
"Ik verkoop ze wel aan iemand anders."

In dat tijdbestek zat iets van drie uur.

Heb netjes terug geschreven.
"Excuses voor het lange wachten, ook ik ben een werkend mens en heb mijn privé telefoon niet altijd binnen handbereik."

Geen reactie :')
Prima... Volgende!!

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:29

Ik kijk ook niet de hele dag of ik berichtjes heb via mp. Heb nu ook last vaneen drammer. I

k heb er een jurk op staan die redelijk wijd valt wanneer je beweegt. Dus een aanfoto bij de adv geplaatst vanaf de achterkant (ik hoef niet met mijn gezicht op mp) zodat je ziet hoe wijd de jurk valt en verder foto's van de jurk op een paspop. Kreeg ik een berichtje van een man of de jurk nog te koop was, netjes laten weten dat de jurk idd nog te koop was. Waarop meneer graag foto's van de voorkant wilde, waarop ik een berichtje stuurde dat de 2e foto bij de adv op de paspop van de voorkant was. Nu loopt meneer dus te drammen dat hij wil dat ik de jurk aantrek en foto's van de voorkant neem......

Dacht er nog even over om te sturen dat wanneer hij de jurk koopt dat hij de jurk lekker zelf kan aantrekken en foto's van de voorkant kan maken. Toch maar besloten om meneer in kwestie te negeren.,

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:42

@petra 8, vreselijk, die mensen blijf je hebben met kleding, zo jammer..

Ik had laatstens ook een fanatiekeling, zaterdagochtend om 08.30u, wij hadden het geluk dat zoontje lief nog lag te slapen. Kreeg meerdere berichten, en gemiste oproepen van één zelfde persoon. Rustig aan zeg :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:10

Nou hier wil ik graag iets kopen maar er wordt niet meer gereageerd. Pffff. Gisteren al gevraagd waar ik het naar mag overmaken maar hoor verder niks meer.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:35

Alja schreef:
Tot hoever gaan jullie met foto’s maken?
Verkoop een jas en heb 5 foto’s bij de advertentie.
Nu vraagt iemand om een foto met de rits los, ok gemaakt want had alleen foto’s erbij op een hanger met de rits dicht.
Nu vraagt ze om details foto’s maar waar van dan?
Account is ook net een maand actief en 5 x 1 ster allemaal over winterjassen.

Kreeg er ook ooit zo een. Die wou letterlijk foto's van uit " alle hoeken " van een bodywarmer. :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:41

_Mir schreef:
Kreeg er ook ooit zo een. Die wou letterlijk foto's van uit " alle hoeken " van een bodywarmer. :')

Als je een vierkante kamer hebt zou dat nog gaan...

Bodywarmer in het midden van de kamer leggen en uit iedere hoek van de kamer een foto nemen. Zolang je plafond en vloer maar niet als 2 verschillende hoeken hoeft te rekenen dan ben je met 4 foto's klaar ~~}>

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:42

_Mir schreef:
Alja schreef:
Tot hoever gaan jullie met foto’s maken?
Verkoop een jas en heb 5 foto’s bij de advertentie.
Nu vraagt iemand om een foto met de rits los, ok gemaakt want had alleen foto’s erbij op een hanger met de rits dicht.
Nu vraagt ze om details foto’s maar waar van dan?
Account is ook net een maand actief en 5 x 1 ster allemaal over winterjassen.

Ik zou opletten met de communicatie met zo iemand. Als die persoon 5x 1 ster heeft, is de kans groot dat het nooit tot één koop is gekomen. Als je dan een aantal berichten op en neer stuurt, krijg je soms de kans om iemand te beoordelen. Kan best dat het zo iemand is die dan vervolgens 1 ster geeft, zonder iets te willen kopen. Want het lijkt me stug dat je tijdens een hittegolf 5 winterjassen koopt in een maand

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:44

Heb ook wel eens meegemaakt als ik ergens interesse in heb, maar er bijvoorbeeld nog even overna denk qua prijs of ooit qua maat (spullen) , dat ik dan vrij snel bericht krijg of ik het al weet omdat er meerdere zijn. Prima, dat kan natuurlijk altijd gewoon maar ik zie er dan vaak vanaf voel me dan te gepushed.

Over dat laat reageren... lastig mensen werken natuurlijk enz. Maar als je iets verkoopt is het wel prettig als een verkoper vlot kan handelen.

Ik wou ooit iets heel graag kopen, maar de communicatie ging zo stroef en langzaam dat ik iets anders heb gekocht toen. Dat risico loop je dan als verkoper.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:44

Hij heeft een dames jassen fetisj !
Als ik hem wel wil dragen met deze temperaturen en dan pas opsturen....
Haha tlijk wil ik in je wensen voorzien maar wel pas nadat ik de centen heb ontvangen dus denk dat ik er makkelijk vanaf kom :)

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 10:50

Haha serieus!? Wist niet dat dat ook al kon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:17

Tweedehands elektrische borstkolf gekocht. Ik biedt 37 ipv 45. Mevr wilde 45 want het was nog zgan en nieuwprijs was ruim 160. Ik vraag of alles netjes en compleet is en Besluit de 45 te betalen. Volgens mevrouw is alles zgan en zitten er ook extra's bij.

Krijg ik een doos die al stinkt voordat ik hem openmaakt. Alles is vies melk zit er nog op, stof zit erop en het apparaat mist een klep. Het is niet goed in elkaar te zetten en eigenlijk gewoon te vies om aan te pakken. Ik heb netjes gevraagd of ik het terug mag sturen omdat het niet compleet is, niet schoon en zeker niet zgan. Mevr heeft wel gelezen maar reageert niet.

Tjongejonge als je toch zo je geld moet verdienen..

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:42

Pfff stom! Behalve een slechte beoordeling kan je helaas niet zo veel denk ik. Wat is zgan?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:43

Zo goed als nieuw.

Wat onwijs goor zeg!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:13

Iehk dat is echt vies. Heb ik ooit met een haarstuk gehad, was ook zo smerig dat ik het zo heb weggegooid.
Maar aanbieden als zo goed als nieuw en dan melkresten eraan en stinken? Bah. Ik had alles uitgekookt en het was brandschoon voor ik het weggaf.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:52

Talietjuh schreef:
Tweedehands elektrische borstkolf gekocht. Ik biedt 37 ipv 45. Mevr wilde 45 want het was nog zgan en nieuwprijs was ruim 160. Ik vraag of alles netjes en compleet is en Besluit de 45 te betalen. Volgens mevrouw is alles zgan en zitten er ook extra's bij.

Krijg ik een doos die al stinkt voordat ik hem openmaakt. Alles is vies melk zit er nog op, stof zit erop en het apparaat mist een klep. Het is niet goed in elkaar te zetten en eigenlijk gewoon te vies om aan te pakken. Ik heb netjes gevraagd of ik het terug mag sturen omdat het niet compleet is, niet schoon en zeker niet zgan. Mevr heeft wel gelezen maar reageert niet.

Tjongejonge als je toch zo je geld moet verdienen..

Getsiedekkie! Mag ik vragen om wat voor kolf het gaat? Weet je of hij een gesloten motorsysteem heeft? Want alleen die zijn veilig/hygiënisch tweedehands te kopen, omdat er bij een open systeem altijd melk in de motor kan komen en dat moet je niet willen

https://moedermelknetwerk.nl/kolfwijzer ... en-systeem