En sam staat goed in luipaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Hij is 8 maanden ik hoop van harte dat ie voorlopig niet gaat kruipen en lopen....please noooo
Overigens is ie wel trager als zijn zus, eten gaat hier ruk en slapen ook helaas, en de intentie om zelf flesje vast te houden heeft ie helemaal niet....of dat laatste is gewoon luiheid van jongetjes
Henrieke schreef:Jullie gaan hard hier, boel leuke kleren voorbij zien komen!
Even een snelle vraag tussendoor, iemand tips voor jongens schoenen maat 26? Liefst een hoog model met veters en/of rits. Heb nu sinds kort de Bunnies voor hem, maar die vallen volgens mij erg klein uit, denk nog geen maand aan gehad en wordt nu al krap.
Heb nog wel Timberlands staan maat 26, maar die vallen volgens mij weer heel ruim.
Henrieke schreef:Jullie gaan hard hier, boel leuke kleren voorbij zien komen!
Even een snelle vraag tussendoor, iemand tips voor jongens schoenen maat 26? Liefst een hoog model met veters en/of rits. Heb nu sinds kort de Bunnies voor hem, maar die vallen volgens mij erg klein uit, denk nog geen maand aan gehad en wordt nu al krap.
Heb nog wel Timberlands staan maat 26, maar die vallen volgens mij weer heel ruim.
verootjoo schreef:Henrieke schreef:Jullie gaan hard hier, boel leuke kleren voorbij zien komen!
Bunnies vallen meestal wel op maat.
Ik heb nu Pinocchio laarsjes voor hem. Hoog model, wel alleen een rits.
tita schreef:Morgen
Zaten gezellig met zijn alle al om 6:15 aan ontbijt ....gezeliggggg
Laura heb wel ideetje die met blauwe of oude roze streep zeker....ook gezien leek me super mooi.
Ik twijfel sowieso om shirtjes met korte mouw te kopen, kan ook nog wel als het dadelijk ineens 25/30 graden is.
Maar Emile heeft ook zo’n mooi effen shirtje met franjes.
Zag dat nadadelazos online was en ook dat vind ik heel leuk merk....deze zomer.