J00P schreef:Super leuk die pakketjes al allemaal!
Ik zie ook een hint in het kaartje van linnie050![]()
Debbie ben je al thuis?![]()
![]()
Ik zie hem ook

Komt goed Leo, straks na het eten ga ik er even lekker voor zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
koenlover schreef:Net werd dus dit leuke doosje bezorgt, bij het lospeuteren van de tape rook ik al een heerlijke geur![]()
[ [url=m/85oVa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het pakket super leuk gevuld met rozenblaadjes en mooi ingepakte cadeautjes
[ [url=m/xjFwLy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeautjes uitgepakt, ook de kat en honden zijn niet vergeten
[ [url=m/L0pXTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint, ik vond m even lastig maar heb stiekem ook gezocht op woonplaats van de afzender en kwam dan uit op Kiekeboefje, die heeft een plaatje van Spirit bij haar naam. Kiekeboefje, ben jij mijn SS?
[ [url=m/OeVL0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rebecca schreef:Heb geen hint gevonden en vraag mij vooral af waarom ik dit pakket kreeg, ik ben aaridg gestalkt
. Alles is een schot in de roos
.
Rebecca schreef:Ik ben zeker dat Roosch mijn santa is, nu wachten op mijn pakketje
Alwiene schreef:koenlover schreef:Net werd dus dit leuke doosje bezorgt, bij het lospeuteren van de tape rook ik al een heerlijke geur![]()
[ [url=m/85oVa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het pakket super leuk gevuld met rozenblaadjes en mooi ingepakte cadeautjes
[ [url=m/xjFwLy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeautjes uitgepakt, ook de kat en honden zijn niet vergeten
[ [url=m/L0pXTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint, ik vond m even lastig maar heb stiekem ook gezocht op woonplaats van de afzender en kwam dan uit op Kiekeboefje, die heeft een plaatje van Spirit bij haar naam. Kiekeboefje, ben jij mijn SS?
[ [url=m/OeVL0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moest even kijken wie het gekregen had haha maar jij weet wel dat je zo'n votivekaarsje alleen in een votiveglaasje kan branden toch?
Charaz schreef:Goldie ga eens uitpakken, ik heb een vermoeden nav. de vorige hints wie jouw SS is en ben zo benieuwd of ik gelijk heb