en dan ook nog de vraag krijgen: Oh echt, en hoelang moet je dat blijven doen dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Ik had laatst ook een goeie:
"Hey wat ontzettend leuk om jou hier tegen t lijf te lopen"..
Ik heb m echt een aantal keren opnieuw gelezen en gedacht "als je dat zo kan verzinnen ben je a. niet creatief en b. heb je wat moeite met dingen verwoorden".
Ik snap wel wat ie bedoelt, maar je weet gewoon niet of het "Leuk" is bij voorbaat. En je hebt geswiped, je kan allicht aan het lopen geweest zijn tijdens t swipen maar verder dan ook niet.. Ik vind dat gekMaar ik schijn dan een zeur te zijn
#datweetikzelfookwel
Jibbel schreef:Krijg hier nogal eens: Leuke match!
Standaard reactie: Dat moet je nog maar afwachten. / Dat valt nog te bezien / iets in de trant.
Of: wat zoek je hier op tinder?
Ehm..roze olifant die bij voorkeur ook kan vliegen, maar ze schijnen zeldzaam te zijn.
Ik kán dan gewoon niet meer serieus antwoorden..
Storm schreef:Ik zag een leuk profiel. Leuke vent. Schreef erbij dat hij op zoek was naar de perfecte ons.
'Wat leuk' dacht ik. 'En wat schrijft hij dat romantisch. Hij wil niet meer alleen zijn, maar samen. Geen alleen ik, maar wij, ons.'
Niet dus...
Nu weet ik voor altijd wat 'ons' betekend. En dat is dus iets heel anders.
Exitium schreef:Jibbel schreef:Of: wat zoek je hier op tinder?
Ehm..roze olifant die bij voorkeur ook kan vliegen, maar ze schijnen zeldzaam te zijn.
Ze bestaan echt, heb er een paar jaar terug nog een op de foto gezetSpoiler:
[ [url=m/7CBYK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Storm schreef:Ik zag een leuk profiel. Leuke vent. Schreef erbij dat hij op zoek was naar de perfecte ons.
'Wat leuk' dacht ik. 'En wat schrijft hij dat romantisch. Hij wil niet meer alleen zijn, maar samen. Geen alleen ik, maar wij, ons.'
Niet dus...
Niet dus...
Jibbel schreef:Exitium schreef:Ze bestaan echt, heb er een paar jaar terug nog een op de foto gezetSpoiler:
[ [url=m/7CBYK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooh!!! Je bent mijn held!ik willum!
Niet dus...