Hoe valt deze Lautje? Wat een leuk ding. Mooie kleren kwamen er voorbij.
m8eld
Geplaatst: 27-12-17 17:29
Goeie tips komen hier voorbij . Heb ook nog even geprofiteerd van de sale bij hummbee en een paar dingen van tumble meegenomen. Ook nog een heel mooi roze vestje. Deze jegging is echt zo'n heerlijk broekje.
Ik heb dezelfde jegging en ook roze vestje van Tumble. Zijn heel mooi idd
Dit is een 86 van Little Hedonist. Maar ze zijn lang door te dragen. Want de riempjes kan je zelf korter maken en de broekspijpen zijn raw edge en kan je heel makkelijk omslaan. Het is geen goedkoop broekje maar hij wordt hier al vanaf maat 80 gedragen en ik denk dat hij hier nog wel tot aankomende zomer gedragen wordt. En ik de zomer mag het ook wel wat hoogwater zijn. Staat dan wel eigenwijs.
Ik heb me ingehouden. Die shirtjes die jij heb, heb ik ook in Mn handen gehad. Maar ze heeft al zoveel. Van de week kleertjes maat 80 gekocht.
Mn vriend ging haar van de week aankleden dus ook kleertjes uitzoeken. Hij doet de kast open en ik hoor via de babyfoon "Jezus Sharoon!!!" Blijf jij shoppen voor die kleine. Whahahahaha
Ik mag ook niks meer bijkopen Heb al best wat voor het voorjaar en volgend jaar liggen en deze winter ben ik wel voorzien. Moet zeggen dat ik nu in de sale ook niet heelveel zie van dat moet ik hebben. Wel paar dingen maar datis dan of nu nog te duur of niet meer in de juiste maat.
Heb alles vooral op hangers hangen. Dan lijkt het ook minder extreem veel. Heb vooral veel jurkjes. Denk stuk of 8 in huidige maat.
MizzMontana
Geplaatst: 29-12-17 11:31
haha echt hilarisch dat je dat door de babyfoon hoorde!! Wij waren gisteren uit eten in de stad en manlief had vakkundig een route gekozen waarbij we niet langs de winkel kwamen waarvan ik al had gezegd dat er sale was