Floriske schreef:what the hell zit er dan in ketchup dat werkt?Als je van blond naar bruin gaat moet je na het bruin verven je haar met ketchup wassen! Echt geen grapjeWerkt serieus tegen de groene waas die er dan doorheen zit na het verven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Floriske schreef:what the hell zit er dan in ketchup dat werkt?Als je van blond naar bruin gaat moet je na het bruin verven je haar met ketchup wassen! Echt geen grapjeWerkt serieus tegen de groene waas die er dan doorheen zit na het verven.
Tivoli schreef:Floriske schreef:what the hell zit er dan in ketchup dat werkt?Als je van blond naar bruin gaat moet je na het bruin verven je haar met ketchup wassen! Echt geen grapjeWerkt serieus tegen de groene waas die er dan doorheen zit na het verven.
Tivoli schreef:Zo zijn wij ‘s avonds laat eens aangehouden en of ze even in onze auto mochten kijken?
Heel spannend allemaal,auto op kop gezet, ik snapte er niks van?
Uiteindelijk was alles oké,maar bleken wij rond te rijden met een automerk die als signalement opgegeven was vanwege inbraken in de buurt. Maar ze vonden geen inbrekerswerktuigen (wist je dat je geen schroevendraaier in de auto mag hebben?) dus we mochten doorrijden.
[***] schreef:Als er borden staan met 'wegwerkzaamheden. 30' o.i.d., maar er is niemand aan het werk, moet je dan wel 30 blijven rijden, of de normale snelheid? Ik kom het heel vaak tegen dat er helemaal niemand aan het werk is en je prima de normale snelheid kan rijden, en ik vind het dan zo stom om alsnog 30 te gaan rijden, maar hoe hoort het officieel?
fleurtjeuh schreef:Volgens mij maakt het niet veel uit.
De jurist zegt namelijk wat je op moet schrijven
Captain schreef:Officieel 30 rijden natuurlijk maar niemand doet het.
Net als dat ze na het 30 bord ook een bord moeten plaatsen waar de normale snelheid weer geldt.. Maar let maar op, die staan er meestal niet.
Tivoli schreef:Knert schreef:Geel is een tegenpool van blauw
Groen is een tegenpool van rood
Meen je.
Maar ik bedoelde niet: is ketchup rood?
Ik bedoelde: wat zit er in vredesnaam in dat het beter pakt dan haarverf van de kapper?