Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-17 14:12

Ja heb je helemaal gelijk in, wat ik ook uit haar verhaal merk is dat hij haar aan de kant heeft gezet, en niet andersom, zoals zij beweert (gezien de screenshots). Dus klinkt als iemand die nog heel erg met hem bezig is en hem zelfs wel terug wil. Dat ie haar niet heel netjes behandeld heeft geloof ik ook wel weer, want was meer voor het gemak dan dat er echt meer is geweest denk ik. Maar dat doet voor zo'n grietje natuurlijk zeer. Ik hou zelf gewoon de rem erop, tot nu toe voelt alles heel fijn met hem en ja, ik weet dat er ergens wel iets is, dat gevoel heb ik vanaf het begin al. Maar ik zit ook met het idee, ik kan het wel weer afhouden (zoals ik altijd al doe), maar soms moet je gewoon dingen doen, je merkt vanzelf wel wat ervan komt. Kan heel kort en heftig worden, of het kan zomaar degene zijn die heel lang blijft plakken. Either way, dan heb ik het in ieder geval meegemaakt, ik geniet er gewoon van zolang het duurt :j

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 22:16

RobinSputnik schreef:
Dani199764 schreef:
Hahaha t is echt een hele makkelijke lieve jongen. Kan je in pb wel een foto sturen? Dat vond hij wel prima, hij vind t zelf ook spannend namelijk haha

Oke nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig :+ :) Maar ik kan niks garanderen haha, ben ook niet bepaald actief op zoek ofzo en druk en ook stiekem wel een beetje kieskeurig vrees ik :')

En omg meelezers uit het dorp.... Dat mensen dat doen :+

Hahaha maakt niet uit, kan je mij een pb sturen? Dan stuur ik je een foto, hij zou t ook leuk vinden een foto van jou te hebben, niet helemaal blind date meer dan, maar zo weet je wel een beetje wat je kan verwachten :D

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 05:17

wat klinkt dat leuk die blind date! hoop dat het voor jullie goed klikt en anders een gezellige date is.

allemaal erg leuk om te lezen dat de meeste dates gewoon leuk zijn en sommige zelfs gepromoveerd tot vriend! raar klinkt dat dan in eens he, vond het in het begin ook raar om te zeggen dat ik mijn vriend via tinder ken ipl in het wild.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 07:55

Ja moet je idd toch zelf achter komen hypo :) zolang t goed voelt lekker van genieten!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 09:09

Ik zal dit weekend aangeven dat date en ik stoppen.. Heb deze week t zelfde gedaan hoe hij altijd is, weinig initiatief, weinig zeggen etc en niks van mij gerust stellen dat t goed tussen ons is of wat ook maar. Dus t is wel duidelijk dat hij niet iets meer moeite wil doen of even de kar wil trekken ipv ik... Dus t houdt hier op!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:28

DanielleB schreef:
Ik zal dit weekend aangeven dat date en ik stoppen.. Heb deze week t zelfde gedaan hoe hij altijd is, weinig initiatief, weinig zeggen etc en niks van mij gerust stellen dat t goed tussen ons is of wat ook maar. Dus t is wel duidelijk dat hij niet iets meer moeite wil doen of even de kar wil trekken ipv ik... Dus t houdt hier op!

Verstandig! En voor "de schouder om op te huilen" kun je altijd pb'en!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:32

Ik heb vanavond weer een date, we gaan eerst bowlen en dan nog even wat drinken denk ik. Ben erg benieuwd, praat nu een ruime week met hem en hij maakt me af en toe echt aan het lachen, via de app al. Hoop dat ie in het echt ook leuk is.

Danielle, goede keuze, je verdient beter!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:34

Yvankaxx schreef:
Ik heb vanavond weer een date, we gaan eerst bowlen en dan nog even wat drinken denk ik. Ben erg benieuwd, praat nu een ruime week met hem en hij maakt me af en toe echt aan het lachen, via de app al. Hoop dat ie in het echt ook leuk is.

veel plezier Yvanka!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:35

Danielle, verstandige keuze. Het moet wel van twee kanten komen, ook als je het rustig aan wilt doen. Klinkt zo gewoon meer als een gevalletje wel de lusten, niet de lasten (wat daar dan ook onder mag vallen).

Yvanka, veel plezier vanavond!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:03

DanielleB schreef:

:(:)

Yvankaxx schreef:

veel plezier, en goed idee.. weer eens bowlen :+

waarom duurt vakantiefoto's uploaden zo lang -O- Ik heb alleen nog contact met match uit IJsland, Amerikaanse die daar een half jaar voor studie zat. Hier in Nederland is het weer meer van hetzelfde verhaal

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:59

Ik ben echt verschrikkelijk slecht in bowlen :Y) Maar hij had het bedacht, dus vind het wel leuk dat de man er eens mee komt!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:00

Yvankaxx schreef:
Ik ben echt verschrikkelijk slecht in bowlen :Y) Maar hij had het bedacht, dus vind het wel leuk dat de man er eens mee komt!

zolang je hem niet op kritieke plaatsen raakt met de bal zal het wel meevallen :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:27

Whaha dan zou je wel heel erg zijn als je dat zou raken hihi..
Veel plezier!

Ach daarom.. Dan kijken we wel weer verder hoe of wat. Weet ook niet of ik tinder gelijk weer installeer hihi

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:28

Jammer Danielle maar wel een goede beslissing!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:29

Ik heb nu net een nieuwe telefoon, en heb tinder niet geïnstalleerd. Ben wel wat klaar met dat zoeken, aangezien ik ze toch niet vind haha. Dus even zien hoe het leven zonder tinder is :j

Ik ben niet goed in bowlen, maar kan de bal nog wel op mijn eigen baan houden hoor :+ Daar is alleen wel alles ook mee gezegd.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:08

Yvankaxx schreef:
Ik heb nu net een nieuwe telefoon, en heb tinder niet geïnstalleerd. Ben wel wat klaar met dat zoeken, aangezien ik ze toch niet vind haha. Dus even zien hoe het leven zonder tinder is :j

Ik ben niet goed in bowlen, maar kan de bal nog wel op mijn eigen baan houden hoor :+ Daar is alleen wel alles ook mee gezegd.

strike via plafond telt ook toch :+

ach ik tinder alleen als ik me verveel.. is toch redelijk nutteloos :P Meer kijken of ik bekenden tegen kom of niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:17

Veel plezier Yvanka!! Komt wel goed :D

Met date en mij gaat het nog steeds goed :j Gisteren voor t eerst samen geslapen :+:

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:20

Zoo.. De kogel is door de kerk.
Hem verteld dat ik er mee stop omdat ik van hem totaal geen gevoel terug krijg en dat dat wel nodig is.

Hij begrijpt het, vond het wel jammer

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:26

Nou dat hij het begrijpt en er niet wat meer voor wil doen zegt ook wel genoeg....

Jammer Danielle maar wel een wijs besluit denk ik :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:30

Ja hij heeft wat een klap van een ex overgrhouden waardoor hij niet echt vol er voor durft te gaan..
Dus ook verteld dat niet iedereen gelijk is. En als hij weer een vriendin wil hebben, zich toch meer moet gaan geven en niet blijven hangen er in.

Dus ja, een goede keus en denk wel een goede les voor hem.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:57

Jammer Danielle!

En situaties met exen zijn ook niet zo leuk :(

Gisteravond hier onverwachts afgesproken met iemand die ik een aantal dagen via Badoo sprak, eigenlijk vooral onserieus. Bleek ie toch leuk te zijn!! Hij kwam hierheen naar onze bar/tuinhuis en hebben leuk gekletst en heerlijk samen gelegen vet lief tot half 6 sochtends omdat we beide steeds niet wilden dat hij weg ging <3

Alleen gaat het via de app alsnog echt totaal niet soepeltjes waardoor ik dan weer zo twijfel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:36

Gewoon nog een paar keer afspreken? Mijn vriend was via de app ook echt helemaal niet spraakzaam. Hij heeft verder gewoon niet zoveel met social media. Terwijl hij eenmaal aan het daten meer op z'n whatsapp begon te kijken :+

Danielle, jammer.. maar z'n reactie geeft denk ook wel weer dat dit idd de juiste beslissing is.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 22:04

Ik zit nu in de trein, op de terugweg van een date en serieus ik had het totaal niet verwacht maar het was echt suuuuper leuk! Hopelijk denk hij er net zo over, leek er wel op! Misschien kan ik die foute jongen toch nog vergeten... hoewel ik nu wel op weg ben naar een feest waar ik die mogelijk ga tegenkomen...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 22:56

idinn schreef:
Gewoon nog een paar keer afspreken? Mijn vriend was via de app ook echt helemaal niet spraakzaam. Hij heeft verder gewoon niet zoveel met social media. Terwijl hij eenmaal aan het daten meer op z'n whatsapp begon te kijken :+

Danielle, jammer.. maar z'n reactie geeft denk ook wel weer dat dit idd de juiste beslissing is.

Dat is het niet zozeer, hebben nogal veel miscommunicatie.. alsof het niet klikt terwijl dat in het echt zo anders is. Pff :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 00:25

Dat is lastig inderdaad Geryon!

Zijn reactie zegt genoeg, op naar de volgende Danielle!

Pascalle, leuk zeg!

Mijn date was ook zeer geslaagd :o Gaat wel een vervolg komen iig.