Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RobinSputnik schreef:Dani199764 schreef:Hahaha t is echt een hele makkelijke lieve jongen. Kan je in pb wel een foto sturen? Dat vond hij wel prima, hij vind t zelf ook spannend namelijk haha
Oke nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig![]()
Maar ik kan niks garanderen haha, ben ook niet bepaald actief op zoek ofzo en druk en ook stiekem wel een beetje kieskeurig vrees ik
En omg meelezers uit het dorp.... Dat mensen dat doen
DanielleB schreef:Ik zal dit weekend aangeven dat date en ik stoppen.. Heb deze week t zelfde gedaan hoe hij altijd is, weinig initiatief, weinig zeggen etc en niks van mij gerust stellen dat t goed tussen ons is of wat ook maar. Dus t is wel duidelijk dat hij niet iets meer moeite wil doen of even de kar wil trekken ipv ik... Dus t houdt hier op!
Yvankaxx schreef:Ik heb vanavond weer een date, we gaan eerst bowlen en dan nog even wat drinken denk ik. Ben erg benieuwd, praat nu een ruime week met hem en hij maakt me af en toe echt aan het lachen, via de app al. Hoop dat ie in het echt ook leuk is.
Danielle, goede keuze, je verdient beter!
DanielleB schreef:Ik zal dit weekend aangeven dat date en ik stoppen.. Heb deze week t zelfde gedaan hoe hij altijd is, weinig initiatief, weinig zeggen etc en niks van mij gerust stellen dat t goed tussen ons is of wat ook maar. Dus t is wel duidelijk dat hij niet iets meer moeite wil doen of even de kar wil trekken ipv ik... Dus t houdt hier op!
Yvankaxx schreef:Ik heb vanavond weer een date, we gaan eerst bowlen en dan nog even wat drinken denk ik. Ben erg benieuwd, praat nu een ruime week met hem en hij maakt me af en toe echt aan het lachen, via de app al. Hoop dat ie in het echt ook leuk is.
Danielle, goede keuze, je verdient beter!
Yvankaxx schreef:Ik heb nu net een nieuwe telefoon, en heb tinder niet geïnstalleerd. Ben wel wat klaar met dat zoeken, aangezien ik ze toch niet vind haha. Dus even zien hoe het leven zonder tinder is
Ik ben niet goed in bowlen, maar kan de bal nog wel op mijn eigen baan houden hoorDaar is alleen wel alles ook mee gezegd.
idinn schreef:Gewoon nog een paar keer afspreken? Mijn vriend was via de app ook echt helemaal niet spraakzaam. Hij heeft verder gewoon niet zoveel met social media. Terwijl hij eenmaal aan het daten meer op z'n whatsapp begon te kijken![]()
Danielle, jammer.. maar z'n reactie geeft denk ook wel weer dat dit idd de juiste beslissing is.