Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 22:30

Ik heb op een vorige stal een tijdje zo eentje mogen gebruiken. Mijn dressuurzadel en springzadel pasten er beide in maar het was KRAP. Bovenin konden een paar dekjes, 2 pakken bandages naast elkaar, mijn longeerlijn en dan onder het zadel mijn poetsbakje.

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:30

Ik ben ook weer lekker aan de verkoop. Heb een aantal Diamond paintings te koop staan. Vrijdagmiddag een koper. Of ik hem meteen op wilde sturen. Nou, nee.. betaling is niet bijgeschreven en een print screen is geen bewijs van betaling.

Dus die gaat maandag pas weg! Morgen komt een andere dame er eentje halen. Loopt best lekker dus! :)

Ik heb ook een hondenmand te koop die ik heb gekocht voor mijn katten, maar waar nooit een kat in gelegen heeft. Was nieuw 60 euro en staat erop voor 20. Veel kijkers, maar geen reacties. Is 20 euro te hoog? Hij is erg groot en dus nooit gebruikt! :')

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:36

Misschien ligt het aan de foto? Hij lijkt een beetje oud vind ik.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:50

Als hij nieuw is zou ik een foto gebruiken van internet. Trekt toch meer dan zelf gemaakte foto's.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:57

Varekaj schreef:
Ik heb op een vorige stal een tijdje zo eentje mogen gebruiken. Mijn dressuurzadel en springzadel pasten er beide in maar het was KRAP. Bovenin konden een paar dekjes, 2 pakken bandages naast elkaar, mijn longeerlijn en dan onder het zadel mijn poetsbakje.

Het is echt een kleine kast hoor. Denk dat een dressuurzadel krap wordt. Ik wil hem dan voor mijn springzadel gebruiken!
Er is echt weinig ruimte maar ik twijfel dus wat zo'n kleine kast waard is.
Ik dacht zelf een euro of 25 maar hij vraagt 50,- vandaar en ik wil niet een onzin bieding doen als dit de normale prijs voor zo'n kleine kast is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:59

25 tot 30 als je de kast zelf haalt lijkt me best redelijk. Ik weet dat ze nieuw niet goedkoop zijn maar het is niet dat je er echt veel in kwijt kan...

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 08:03

Tallie1979 schreef:
Ik heb ook een hondenmand te koop die ik heb gekocht voor mijn katten, maar waar nooit een kat in gelegen heeft. Was nieuw 60 euro en staat erop voor 20. Veel kijkers, maar geen reacties. Is 20 euro te hoog? Hij is erg groot en dus nooit gebruikt! :')

[ [url=m/qvFTpw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke diameter heeft de mand :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 08:59

Hij heeft een diameter van 100x60, dat staat er ook bij in de advertentie!

Het is van dat superzachte fleece, misschien dat het beeld daarom vertekent, maar hij is echt zgan. :')

Ik zal een foto op internet opzoeken, wellicht dat dat beter werkt idd! :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:30

Inderdaad, vind hem op die foto ook niet echt nieuw uit zien.
Misschien eens ander licht proberen? Foto maken in het zonnetje ofzo? Ziet er vaak wel frisser uit.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:39

Voor onder 20 euro heb je zulke grote manden nieuw. Ik zou dus geen 20 euro uitgeven voor zo'n mand, maar er eentje nieuw voor 15 euro bij de action halen. Kwaliteitsverschil maakt voor kattenmanden niet uit. En wat al eerder gezegd is, op de een of andere manier ziet ie er oud en gebruikt uit op de foto. Ik geloof je direct dat ie nieuw is, maar de foto is geen compliment voor het mandje :')

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:10

Ik zou eerlijk gezegd ook geen 20 euro betalen voor zo'n mand. Zeker niet met die foto erbij.

Uiteindelijk gisteren zonder problemen onze buggy voor 40 euro verkocht aan een aardige vrouw die hem vlot kwam halen.

Nu nog een nieuwe uitzoeken waar we wel helemaal happy mee zijn :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:42

Helder! Ik heb hem van marktplaats gehaald, zet hem wel in de kelder, volgend jaar wil ik toch met Koningsdag gaan staan, dan neem ik hem gewoon mee! :D

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:43

na wat onzin biedingen eindelijk iemand die reageert met een leuk bod en ook graag snel wil komen ophalen. Vermeld een aantal datums en tijden
Geef je aan wanneer het uitkomt, krijg je geen reactie meer....
zucht...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:53

Dat is echt ergerlijk! -O-

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:33

gelukkig toch nog reactie gehad, als het goed is wordt het product vanavond opgehaald

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:46

Oh gut wat ben ik toch een sukkel .. -O-

Mijn merrie heeft een hele moeilijke deken maat dus ben marktplaats leeg aan het plukken om iets passends te vinden.
Nu iemand met een aantal dekens in 1 koop en vroeg of ze met kiala kon verzenden. Nee liever niet want kiala daar was een drama.
Leek me erg apart dus gevraagd of het toch kon, gezien ik al 100en euros uitgegeven heb aan dekens en nog niks passends heb.
Goed zo gezegd zo gedaan, krijg keurig netjes de mail dat het pakket aangemaakt is. Ze verteld me er bij dat ze de pakketten (zijn er2 geworden) vanmiddag heeft gebracht. Echter geeft de kiala site aan dat ze nog niet ingeleverd zijn...
Zij zegt dus van wel, en dat ze zelfs naar een ander kiala punt is gegaan dan anders.

Ik knijp m nu wel een beetje ...

Ok even een edit in mijn post gezien het schijnbaar verkeerd over komt.
Ik geef niet direct de verkoper de schuld, maar het is wel toevallig dat het dan ineens mis zou gaan, en ze zelf nu al over vermissing begint. Ik zeg niet dat 1 + 1, 2 is maar het kan.

Meer mensen deze ervaring met Kiala? Ik namelijk niet en heb in totaal al meer dan 50 pakketten verzonden/gekregen.

Maar ik zal even braaf afwachten.
Laatst bijgewerkt door Saul op 01-05-17 17:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:51

Tja, Kiala schijnt ook wel drama te zijn. Zou niet gelijk de verkoper scheef aankijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:52

Koekeroekus schreef:
Tja, Kiala schijnt ook wel drama te zijn. Zou niet gelijk de verkoper scheef aankijken.

Dit dus. Ik verzend ook niet met kiala, begin er niet aan... ga niet de halve stad door voor een kiala punt als ik dagelijks bij een PostNL punt kom.

Het kan zijn dat er vertraging zit he, dat de pakketten wel aangeleverd zijn maar dat de track&trace nog niet geupdate is. Gebeurt met PostNL en DHL ook nog wel eens.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-17 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:53

Zeg ik dat ik dat doe? :)
Nee maar het totaal plaatje is zo typisch.. ik heb nog nooit gezeik gehad met kiala ( en heb al heel erg veel pakketten ontvangen em verstuurd) en zul je zien dat het nu wel gebeurd.

Fjordengek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:06

Hier is Kiala ook drama geven ook geen verzendbewijzen meer

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:14

We wachten gewoon even af. Ik geef ook echt niet direct de verkoper de schuld want ze kwam sowieso super sympathiek over en deed echt moeite :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:29

Had ik onlangs ook. Pakket stond dag of 2 op "aangemaakt" maar nog niet binnen gebracht. Toen plots in 1x aangemaakt en gelijk al op weg naar het sorteercentrum. daar weer dagje blijven hangen, en toen plots "onderweg naar afhaalpunt". is gewoon netjes binnen een week aangekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:34

Ik vind Kiala ook niet tof... duurt vaak ook enorm lang met leveren.
Maar soms kun je pas na een bepaald tijdstip de informatie zien.

Hier ook weer wat.
Zadeltje overgenomen waar een verwisselbaar kopijzer in zou zitten.
Mijn man heeft het zadel opgehaald, nagekeken, maar natuurlijk niet of er ook daadwerkelijk schroefjes in zaten. :+
Het kopijzer blijkt dus niet verwisselbaar, dus grote kans dat hij straks niet gaat passen.
Verkoper zei daadwerkelijk niet te weten dat het kopijzer niet verwisselbaar was en dat geloof ik ook wel.
Dus we laten het er maar bij, aangezien we zelf niet goed hebben gekeken en verkoper zelf ook een ander zadel op het oog had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:43

Bij mijn Bates vzh zat er een leren flapje over met klitteband, daar zaten de schroefjes onder. Heb dat ook aan de koper indertijd moeten uitleggen :)

Maar niet elke caprilli heeft een verwisselbaar kopijzer, dat hing af per productiejaar dacht ik.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:10

Ik heb ook al veel slechte ervaringen gehad met Kiala. Pakjes vermist die dan plots ergens opduiken weken later. Een stevige doos met eenzamen volledig kapot gescheurd binnen gekomen. Een afhaalpunt kunnen kiezen dan blijkbaar al weken niet meer bestaat en pakje dus verdwenen...