Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 09:29

Yv_ schreef:
_O- "Nee hoor, ik koop niet zo veel" _O-

Ik heb echt het tegenovergestelde, heb juist bij heeeeeel veel geuren dat ik denk bluhhh :')
Wel in juli Dreamy Summer Nights :)) <3

En Ebony & Oak en Honey & Clementine vond ik ook echt <3

muppetmayo

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:09

Wat een gave bestellingen weer!
Lisitano dat is nog redelijk netjes toch? ;)

Lisitano ik denk dat ik je net ben misgelopen gister :o Mams wilde ook graag eens kijken dus ben nog langs geweest ook.. Heb me redelijk ingehouden..
Mams heeft ook gelijk 3 grote jars meegenomen :') Heb t gelukkig niet van een vreemde _O-
Van mij heeft ze er ook nog 1 gehad, en ik heb ook maar 1 jar meegenomen O:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:30

Hahaha! Mijn moeder is ook hooked :')

Hoe laat was je er? Ik was er pas 16:15u zo'n beetje en ik heb echt gegraaid _O-
Welke geuren hebben jullie gekocht?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:33

Brander bevalt heel goed!! Hijs echt prachtig en geeft goed geur af! Vanavond ander geurtje proberen :D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:35

Lekkere buit Lisitano!

MM, Haha leuk hoor, je mama ook aan de kaarsen!

Ik ga vandaag weer verder met het opmaken van TC.

En het lijkt wel hoe meer tarts van YC ik heb hoe minder ik ze brand.. Zonde om ze op te maken ofzo :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:43

Haha goeie smoes om tochnaar ladys night te gaan lisitano. Ja euuhh ik was je cadeautje vergeten en moest er echt nog ff 1 halen :')

Hahaha mm. Welke hebben jullie allemaal gekocht?

Mijn moeder kan niet tegen geurtjes, maar gelukkig heb ik een zusje om te verpesten :))

Hahaha dat heb ik ook kirja! Ik pak echt maar zelden een tart :=

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:58

Ik koop eigenlijk geen YC meer omdat ik die tarts echt super irritant vind...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:04

_O- Ik denk dat het beter is dat ik niet naar de ladies night ga, heb er laatst al 4 jars weggehaald :')

Waarom vind je YC tarts irritant Cerastes?

Haha Kirja, herkenbaar! Doe je ze wel door de helft? Dat scheelt al iets.

Yonker, fijn!
Ik heb mijn brander nog maar één keer kunnen gebruiken met alleen GC. Heel apart hoe die was smelt, zo anders dan op mijn andere branders. Ik gebruik eigenlijk alleen waxmelts als ik weinig tijd heb om te branden en dat gaat met een Scentsy brander ook niet zo op. Zelfs een GC blokje is na een half uur nog niet volledig gesmolten. Als ik langer de tijd heb brand ik liever een kaars.
Ik weet dus nog niet of ik er blij mee ben :+ Vriendje vindt waxmelts te sterk en als hij niet thuis is, heb ik vaak maar 2 uurtjes om wat te kunnen branden -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:19

Das idd wel vervelend, ze smelten idd sloom... Maar vind wel t voordeel dat je hem gewoon aan kan laten staan als je weggaat. Durf ik met een kaars dan weer niet.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:25

Dat heb ik ook met de element-brander van Scentsy, ze zijn ook maar 10W. Het grotere model is 15W, die vind ik veel fijner. Het kleintje gebruik ik alleen met hele sterke melts, of op de slaapkamer.
Ik heb net een Glade warmer besteld in UK, die is 20W en ik hoor er zo veel goede berichten over. Ik ga mijn Scentchips warmers weg doen, ik vertrouw die dingen voor geen meter. 1 wordt, hoe vaker ik hem gebruik, hoe warmer en de andere krijgt verbrande vlekken;

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:57

Yonker schreef:
Das idd wel vervelend, ze smelten idd sloom... Maar vind wel t voordeel dat je hem gewoon aan kan laten staan als je weggaat. Durf ik met een kaars dan weer niet.

Dat doe ik inderdaad ook met mijn andere elektrische branders :j

Baas gaat woensdag op vakantie, dan neem ik gewoon de Scentsy brander mee naar kantoor. Kan ik daar branden :))

Jammer Pirouette66. Mijn Scentchips was ook verschrikkelijk, heb 'm weggegeven.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:44

Ik heb in de hal nog een ouwetje wintergarden op staan die had ik zaterdag ochtend aangezet voordat we weg gingen, mijn schoonmoeder verzorgt de katten altijd als we weg zijn en de kattenbak geeft in de hal sneller geur af vind ik dan toen hij nog in de woonkamer stond daar rook ik hem zelden maar nu laat ik eigenlijk om die reden altijd de brander aan en ruik ik alleen de melt ideaal, maar nu geurt hij nog. Dus hij blijft nog lekker zitten. In de woonkamer had ik gister avond warm and cozy aan staan met dat snert weer is dat geen straf, en heb die vanmorgen weer aangezet ben alles nu aan het poetsen hier dus ga er straks een schoner luchtje in doen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:58

Hoe staan jullie er tegenover om een elektrische action brander aan te laten als jullie niet thuis zijn ?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:00

Ik zou hem denk gewoon aan laten, maar ik heb er geen ervaring mee.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:01

Durf ik met Action toch niet aan :Y) op de 1 of andere manier....

Mijn Action brander gaat denk ik sowieso de kast in nu ik de scentsy heb. Heb nog 3 kaarsjes branders, vind t wel goed zo :D

Alleen nu de vraag nog, wanneer kies je voor de elektrische en wanneer voor de normale?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:16

Ik laat 'm wel aan maar ik ben dan ook maar kort van huis :j

Ik heb ook echt veel branders. Nu 4 elektrische en ik heb denk ik zo'n 10 verschillende branders met theelichtje. Ik ga eens opruimen, heb toch wel een paar favorieten.
Voor Yankee Candle gebruik ik eigenlijk altijd mijn Yankee Candle branders of mijn mediumhoge lelijke van Xenos. Verder gebruik ik mijn elektrische veel.

Scent Chips gebruik ik ook wel aardig, dat is uit gemak want die heeft een los schaaltje. Ik ben heel blij met mijn Cote d'Azur brander van YC. Die kan gewoon vlakbij een open raam staan en toch lekker geuren. Ideaal.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:24

Ik vind YC gewoon onhandig en veel troep geven..al die flutkorreltjes..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:26

Cerastes schreef:
Ik vind YC gewoon onhandig en veel troep geven..al die flutkorreltjes..

Sommigen hebben dat inderdaad ja. Heel raar want anderen blijven mooi intact en weer anderen korrelen en worden wat vettig.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:20

In de woonkamer laat ik sowieso niks branden ivm de katten..

Maar met de action brander zou ik het ook niet doen denk ik....

In de badkamer heb ik er 1 met een lampje.
Die brandt wel gewoon de hele dag en nacht.

Het ligt er aan wat voor wax ik brand wat voor brander ik kies.
GC/scentsy/andere zachtere wax gaat op de elektrische
YC meestal gewoon op de gewone brander.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:41

Ik heb weleens gehoord dat action apperaten kortsluiting konden hebben vandaar haha.
dan doe ik hem gewoon uit

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:51

Sinds ik de elektrische heb gebruik ik alleen nog maar elektrische. In de hal waar de katten nu zitten als ik weg ben en ze hebben dan een hal boven en beneden wat tevens een washok is ter beschikking. Als we langer weg zijn ook een extra kamer maar die ruimte laat ik gewoon de elektrisch brander aan. Een waxine brander liet ik nooit aan, maar daar waren de meeste geuren binnen 6 - 8 uren toch wel klaar met geuren, de winter garden staat nu 3 dagen aan. In de woonkamer lukt dat mij niet omdat ik een geur toch wel sneller zat ben. In de woonkamer brand ik omdat ik dat toch wel lekker vind een geurtje, nu in de hal brand ik gewoon voor de frisheid zeg maar en dat raam staat ook altijd op de kiep.

Als ik een brander niet vertrouw op veiligheid gaat hij hier helemaal niet aan, ivm de katten. Een elektrische brander moet je veilig kunnen laten branden. Branders met een elementje zal eerder wat aan gebeuren dan met een lampje. Het enige wat kan gebeuren is dat de kat het schoteltje omkiept en dat wordt poetsen ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:05

Ik ben die action brander al 100 x vergeten uit te doen als ik weg ging :=

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:18

Ik laat de Action brander ook gewoon aan, voor mij is er geen verschil in veiligheid qua YC of Action elektrische brander. Als ik echt uren van huis ben gaat de brander wel uit, maar vaak staan ze hier wel 12 uur per dag aan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:14

Lisitano schreef:
Yv_ schreef:
_O- "Nee hoor, ik koop niet zo veel" _O-

Ik heb echt het tegenovergestelde, heb juist bij heeeeeel veel geuren dat ik denk bluhhh :')
Wel in juli Dreamy Summer Nights :)) <3

En Ebony & Oak en Honey & Clementine vond ik ook echt <3

:oo :oo Waar heb jij die al geroken?? Wil ik ook!!

Ik liet wel regelmatig dingen aanstaan, gewoon omdat ik het vergat en omdat die kat van mij toch niets doet. Maar nu heb ik dat nieuwe kreng en die zit serieus overal op, in en onder, word er helemaal waus van. Moet dus elke keer als ik ff weg ga, rondje door het huis om alles uit te blazen. Electrische heb ik niet. Wil wel de Hidalgo van Scentsy <3.

Zo, lekker serie-avondje met Bonfire Beach <3.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:14

Help! Ik wil een jar bestellen. Al een tijdje ben ik hier wat minder actief, maar ik lees nog wel steeds mee.

En nu wil ik een jar honey blossom bestellen omdat je die met korting kan bestellen nu. Willen jullie me overtuigen dit niet te doen.