Mri, oeeehhh leuk!! Das altijd spannend, de eerste keer!
Laura, ik heb er ook geen zin meer in. Ik verwacht niks meer van hem en ga lekker door met appen met andere, wel actieve, mannen Maar hij appt nog wel.. Dunno why..
Ik vind het ook rood/paarsachtig.. Hangt er een beetje tussenin.
Was dus een verrassing voor ze. Blijkbaar hadden ze al meerdere keren naar mij gevraagd Moeders helemaal blij, zo lief! Vaders enthousiast, we moesten wel wat drinken (hadden een kwartier voor werk weg moesten naar de voetbal).
Klinkt goed Mri! Ik snap niet dat je/jullie nog aan die vlb mannen doen
Als het mee zit ga ik morgen lekker Amsterdam in. Moet alleen kijken hoe het met mijn teen gaat, daar is mijn paard gisteren op gaan staan en de enige schoenen waar ik nu een soort van in kan lopen zijn lelijke, oude, afgetrapte, naar paard stinkende en vieze nep uggs. en daar ga ik dus niet mee de stad in.
Date zal ook wel denken. Laatste keer bij hem was ik mijn OV kwijt, kon die me naar huis rijden. Nu kats eigenwijs en met een kapotte voet de stad in willen. Ag je beleeft het maar weer met mij
UhNee, nee hoor dat is het niet Er gaat nog veel aan vooraf Ik laat m een beetje, want ik krijg geen hoogte/duidelijkheid van m en dat vind ik toch wel erg vervelend.. Hoewel hij toch wel erg leuk is!
Renee, ja dat heb ik ook wel eens Jij kan ook wat zeggen? Of doe je dat ook.
Gister de tinderman waar ik vorige week zaterdag een date met had, verteld dat er niet meer in zit.. Hij had t niet verwacht en vond t wel heel jammer. Ik vind dat altijd zooo moeilijk om te zeggen he.. Want hij is echt super aardig, alleen geen gevoelens ofzo. Maar goed, hij weet t nu..
Eske_B
Geplaatst: 03-04-16 10:27
Blijft leuk om mee te lezen hier Lastig wel, al die onduidelijkheid.
M'n beste vriendin had gisteravond voor de lol Tinder geïnstalleerd, en heeft nu vanavond een date En ik en m'n Tinderman zijn vrijdag 2 maanden samen
Ja onduidelijkheid is wel killing.. En really... I should let go!
Maar,, moeilijk
kraakte
Geplaatst: 03-04-16 14:35
Ik ben ook weer aant Tinderen. Mijn Tinderdate die ik al als vriendje bestempelde was in ene onbereikbaar. Na anderhalve dag kreeg ik eindelijk bericht terug dat hij t allemaal niet wist. Dag erna dat zn gevoel weg was. Euh oke. Ja kan. Maar moet je daarvoor twee dagen radiostilte inplannen? Soms hé. Mannen en hun communicatie... Ben wel alweer met een leuke kerel uit Eindhoven aant appen. Dus we gaan maar weer verder.
Die kwam ik laatst ook tegen gracezellaa Maar toen stond het kinky gedeelte er nog niet bij volgens mij
Anoniem
Geplaatst: 03-04-16 17:53
_Nancy schreef:
Renee, ja dat heb ik ook wel eens Jij kan ook wat zeggen? Of doe je dat ook.
Eentje begon uit zichzelf vanmorgen, de rest heb ik nu zelf maar aangesproken
Queelens
Geplaatst: 04-04-16 08:26
Ah Keny wat rot zeg Oh die screenshot erg..
Mannen aanspreken op Tinder deed ik nooit. Was ik altijd te lui voor. Ik ben gisteren met mijn 'tinderdate' naar amsterdam geweest. Ik ben gewoon hartstikke verbrand in de zon op terras. Ik viel bijna van mn stokkie af toen ik mn verbrande hoofd in de spiegel zag