Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 14:55

Bedankt voor de uitleg!

Edit: hoe verwarm je de wax?
In een pannetje op laag vuur met een plaatje ertussen?
Of au bain Marie?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 14:59

Stamper schreef:
Lisitano schreef:
Zeker niet, en ze doet het hobbymatig.
Ik houd van koopjes zoeken hoor, maar dat vragen om korting vind ik zo irritant en ongepast.

Nou zeg, sorry hoor.
Ten eerste was het gewoon maar als gekheid bedoeld
En ten tweede, dat ze gereageerd had met oa 10% korting. Heb im toevallig totaal overheen gelezen. Ik zit namelijk niet elke dag op bokt en kan ook niet altijd alles terug lezen.

Wist niet dat je "boos" werd.
Nogmaals, het was gewoon als gekheid bedoeld maargoed.... :')

Ik betwijfel of het gekheid is eigenlijk, maar als jij het zegt zal het wel zo zijn.

Ik bedoelde het niet gemeen naar jou hoor, ik weet dat je op een aktie inlevert en als je het hobbymatig doet en dan ook nog met zoveel toewijding vind ik het wat banketstaaf om nog ff om korting te gaan vragen. Maar dat is mijn mening en die heb ik misschien te hard verkondigd, waarvoor excuses.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:06

Cerastes schreef:
Bedankt voor de uitleg!

Edit: hoe verwarm je de wax?
In een pannetje op laag vuur met een plaatje ertussen?
Of au bain Marie?

Ik zal je een hele simpele manier uitleggen.

Een koekenpan wordt afgeraden maar werkt echt prima.
Daar een laagje water in. En dan een ander pannetje daar de was in. Als je soja was gebruikt en 1 malig zou je het pannetje kunnen hergebruiken na dat hij uit de vaatwasser komt. Paraffine betekend einde pannetje tenminste hij is nog wel bruikbaar maar wordt niet meer echt schoon. Dus hou daar rekening mee.

Dus idd abain marie.

De koekenpan zet je eerst op en dat water breng je tot bijna kookpunt daarna zet je het iets lager en zet je het pannetje met was erin daar afen toe langzaam in roeren tot het helemaal gesmolten is. Ik gebruik maatbekers om te gieten in de cups maar in glaasje gaat het wel vanuit de pan voorzichtig.

De was mag opwarmen maar niet koken. En water mag ook niet vermengd met de was.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:22

waxmeltsenzo schreef:
Geen kerst stress..

Lisitano bedoelde het vast ook goed.

Ik heb dus regelmatig acties die ga ik hier niet openlijk elke keer neer zetten omdat dit een algemeen topic is. Ik vind al dat er veel geduldt wordt.

Natuurlijk antwoord ik wel op de vraag als je die stelt. En ik lees zelf ook regelmatig ergens over heen.

Maar laten we het leuk houden.

Haha laten we het daar op houden.
Excuses echter vanuit mijn kant. Nogmaals bedoelde er helemaal niks geks mee! :) Sorry! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:30

Bedenk me net dat ik bij mijn 1000poot bestelling mijn blokje Campfire Marshmallow niet heb gekregen.
Die wilde ik nou juist hebben.

Dus ik heb een mail gestuurd met de vraag of die nog nageleverd wordt, krijg ik dit antwoord:

Nee helaas was die niet meer leverbaar
heel misschien dat het dit jaar nog wel komt maar de kans is klein

Ok, het gaat om 1 blokje van een euro, dus waar hebben we het over, maar het is toch raar dat dit niet gecommuniceerd wordt en dat ik (zo blijkt nu) gewoon een ander blokje krijg opgestuurd ipv CM?
Hij ruikt gelukkig lekker, maar ik had verwacht dat wanneer er iets wat ik besteld heb niet op voorraad is dat ik daar dan gewoon een mail over zou krijgen en dat ik dan zou kunnen kiezen wat ik er voor in de plaats zou willen, niet random een andere geur krijgen!

Ik dacht dat dat blokje een cadeautje was, tot ik me realiseerde dat ik CM miste...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:32

Zo, thuis. Even bijgelezen weer :).

Pirouette, ik ben nu een oude wax aan het branden, ga zo de bolletjes-methode eens proberen.
Kwam nog even gave potten tegen bij de intratuin, staan mooi in de vensterbank en doen dienst als opbergpotten voor de lossen waxjes :)). Zijn m'n laatjes weer wat leger zodat ik de meltpacks tenminste behoorlijk kwijt kan.

<3 <3
Afbeelding

Leuk kerstcadeautje toch Kirja!

Kaneel vind ik best lekker, maar dan wel in combinatie met andere kruiden en níét te overheersend. Dan gaat mijn neus inderdaad ook kriebelen :').

Welkom MariekeB :D.

Thanks voor het meedenken voor de zakjes meiden! Maar heb ondertussen een brander in de gang en die geurt net zo goed als de zakjes van Bridgewater :)). Dus ondanks dat de Intratuin ze hier helaas niet meer verkoopt, toch problem solved!

Mooi die brander Pirouette! En fijn die tip voor het lampje vervangen. Ik heb geen idee hoeveel watt de mijne heeft (heb 'm ook nog niet binnen), maar mijn eis was dat het een vrij lage moest zijn en niet teveel licht moest geven omdat ik 'm bij de tv wilde. Is dus de Fitzgerald geworden. Grote kans dat die laag bij het lampje zit en ik misschien ook hetzelfde probleem ga krijgen. Ga je tip even onthouden!
Edit: Huh, 12,95? Is het geen Scentsy? Durfde zowat te wedden dat het een Scentsy was, volgens mij hebben zij precies dezelfde! Dan heb je een heeeeeel mooi dealtje gemaakt :))!

Selka, zie hierboven dus _O-. Mijn naam stond niet bij de namen waar de pakketjes al heen gingen helaas, dus denk dat ik nog eventjes moet wachten. Vind het stiekem ook wel lang duren hoor, had levertijd aan haar gevraagd en ze zei vanaf het moment van bestellen een dag of 10 dat ik het in huis zou hebben. Gaan we nie redden nie.

Enne.. eind goed, al goed :P <3 :D.

Zo, volgens mij ben ik weer bij :Y)

Edit: Whut, dat is wel erg raar Anc.. En nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:38

Ik heb vervanging voor CM gekregen volgens haar en dat is ook zo, maar wel een door haar gekozen geur, zonder daar over geinformeerd te worden.
Zat ook geen briefje in mijn pakketje, niks, nada, noppes, heb het zelf moeten uitvogelen.

Gelukkig is het wel eentje die ik lekker vind, maar het gaat mij om het principe.
Heb ook een keer een spontane vervanging gekregen die ik absoluut niet lekker vond, Snow in Love van YC.
Had ik notabene al een van staan, dus als ze gevraagd had, had ik kunnen zeggen dat ik hem niet lekker vond.

Om die ene euro ga ik niet verder discussiëren, totaal geen zin in, maar ik bedenk me wel 2x voor ik daar weer bestel.
Raai heeft nu gevraagd of CM voor mij toegevoegd kan worden aan haar bestelling bij Ilovecandles (eigenaresse zat hier toch ook?), dus die krijg ik hopelijk nog wel.

kiwiwitje

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:48

Snap dat wel dat je daar niet blij mee bent.. Anders had je net zo goed kunnen zeggen, ''hier 20 euro, kies maar wat uit en stuur maar op..''
Als je kleding besteld, en die blousse die je wil is er niet doen ze er ook niet zomaar een trui bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:59

Jippie!!! 2 pakketjes!!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:03

Heb mn waxje in de brander vervangen voor Baby Clean van WME. Die mag blijven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:15

Pakketje van Liesje binnen. 4 geurtjes Goose Creek
Golden Peach Vanillla: ruikt heel vies in doosje
Hazelnut Cake: ruikt vies in doosje
Pumpkin spice muuffin: brrrrr
Vanilla pumkin waffle: aparte geur.

Ik ga er zo eens 1 in de brander stoppen en kijken wat ik ervan vind.

Ook mijn bestelling van WME binnen, echt super vlug. De verrassingsdoos van 20 grote melts!
Raad de geur: lekker fris!
Romantica: ruikt lekker
Love Christmas: in doosje weinig geur
Christmas Cedar: mmmmmm
Winter Garden: lekker, ruikt wat naar schone was
Lilac and Rubarb: aparte geur
Cool Water: mmmm
Winter Candy: fris!
White tea ginger: weinig geur in doosje
Anijs: ruikt ook echt naar anijs
Holiday heart: apart!
Angel: lekker fris
Dragons blood: ruikt naar de schoonheidssalon?
White musk: ruikt wat muf
Tropical: warm en zomers
Alién: weinig geur in potje
Warm and Cozy: ruikt naar chocoladetoetje?
Honey Suckle & jasmine: heerlijk fris
Balsam & Cedar: lekker bos
Jamaican me nuts: Lichte geur in potje
Marshmallow bombe... brrrrr die heb ik eens van jou gehad toch Yv_?

Heel erg blij met het pakketje! Mijn dank is groot WME! nu inpakken en onder de kerstboom!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-12-15 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:16

Ik heb Baby splash in de brander.
Bedacht mij terwijl ik aan het speuren was dat ik die helemaal nog nooit in de brander heb gehad. Het is een luchtje die mij waarschijnlijk uit de fles niet zo boeide maar nu ligt hij op de brander en als maker ervan heb ik geen idee hoe hij gaat ruiken haha dus dat is altijd leuk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:17

O sjit dat was jij van marchmallow bom haha o stom.

Hoe je lijstje beschrijft vind ik wel grappig ben benieuwd naar in de brander een aantal die je weinig geur vind hebben zijn op de brander best sterk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:20

waxmeltsenzo schreef:
O sjit dat was jij van marcbmallow bom haha o stom.

haha geeft niks joh! Dat is de enige waarvan ik bij het ruiken al denk brrrr dat is vies!

De rest is echt heel lekker! ben er blij mee!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 16:22

Ruikt die Christmas Cedar ook echt naar cederhout Vonneke?

Die Vanilla Pumpkin Waffle vind ik ook niet lekker, ruikt naar een ijshoorntje en dat vind ik ook helemaal niks. Hazelnut Cake vind ik echt heel overheersend. Een vriendin van mij is daar helemaal weg van. Marshmallow Bomb vind ik dan wel weer heel lekker :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:23

Hier ook het pakketje binnen :) die raad het geur ruikt inderdaad heerlijk maar nog niet achter welke geur het is _O-

Vond vorige keer sparkling clean heel lekker maar die kon ik niet vinden dus dacht dat het baby clean is maar di is toch wat anders maar ook wel lekker denk ik :))

Ga denk ik maar een poging wagen en je een bericht op facebook sturen over die raad het geur :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:26

Sparkling clean dat was de geur van die limo water zeg maar van dat merk heel licht was die.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:27

Ik heb de geuren nog nooit gehad dus geen idee wat raad de geur is.

Lisitano, ik weet niet goed genoeg hoe cederhout ruikt dus ik kan daar geen oordeel over vellen. Het ruikt als een fris dennenbos

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:28

Ja die vond ik echt super lekker :) Ach deze baby clean ruikt ook lekker gelukkig. Vind ze allemaal lekker genoeg :) en ben er blij mee

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:29

vonneke schreef:
Marshmallow bombe... brrrrr die heb ik eens van jou gehad toch Yv_?

Ja :') _O- :r

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:30

vonneke schreef:

Lisitano, ik weet niet goed genoeg hoe cederhout ruikt dus ik kan daar geen oordeel over vellen. Het ruikt als een fris dennenbos

Het is heel grappig :D
Verder zeg ik niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:32

Ik word toch wel heel benieuwd naar Marshmallow bombe.
Moet zeggen dat ik hem stiekem heel lekker vind klinken _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:34

Ik vind hem lekker.
En dat zeg ik niet over al mijn geuren.
Ik had eerst sugared marchmallows, die rook ik niet. alleen wat muffigs dus die vond ik niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:36

waxmeltsenzo schreef:
[naam] schreef:

Het is heel grappig :D
Verder zeg ik niks.

De 'raad de geur' heel grappig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:37

DnT schreef:
Ik word toch wel heel benieuwd naar Marshmallow bombe.
Moet zeggen dat ik hem stiekem heel lekker vind klinken _O-

Ik wil hem wel naar je toe sturen met nog en paar anderen als je dat leuk vind?