op naar ver weg! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MayDayParade schreef:Ik vind het stiekem heel grappig als mensen op kleur fokken, en er dan een vos/zwart/bruin veulen uit komt
vraag me ten zeerste af waar al die beestjes terechtkomen. Ook heb ik het idee dat er alleen naar kleur wordt gekeken en niet naar of hengst en merrie wel daadwerkelijk passen. Yvankaxx schreef:Steeph schreef:Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school
Hier ook! Dagje Amsterdam, dagje almereKreeg er vandeweek ook een opmerking over van mensen met van die meereiskaarten "Ja, die kan wel inchecken, die reist op kosten van de overheid!". Hoezo jaloers?
School is duur zat, mag ook wel eens een voordeeltje voor ons in zitten!

Zitosh schreef:Smee__ schreef:Ik had vannacht na het stappen een bak kapsalon gehaald maar kon de helft niet op. Dat heb ik mee naar huis genomen en net koud nog eens op zitten eten
Ik heb geen idee wat een bak kapsalon is
Patat, kebab en salade in één grote bak geflikkerd met veel kaas en knoflooksaus eroverheen
Zitosh schreef:Smee__ schreef:Ik had vannacht na het stappen een bak kapsalon gehaald maar kon de helft niet op. Dat heb ik mee naar huis genomen en net koud nog eens op zitten eten
Ik heb geen idee wat een bak kapsalon is

ijssnuiver schreef:Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...