Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:05

Precies :D op naar ver weg!

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:07

MayDayParade schreef:
Ik vind het stiekem heel grappig als mensen op kleur fokken, en er dan een vos/zwart/bruin veulen uit komt :=

Same!

Confession: sowieso snap ik de hele mini-fokkerij niet := vraag me ten zeerste af waar al die beestjes terechtkomen. Ook heb ik het idee dat er alleen naar kleur wordt gekeken en niet naar of hengst en merrie wel daadwerkelijk passen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:22

Ik wil dit jaar mijn zwager niet uitnodigen met de kerst omdat hij een vies rottend,grijs,zwart en groen gebit heeft met gaten aan de voorkant.Wij vinden het zeer onsmakelijk om tijdens het eten tegen dat kerkhof aan te kijken :r

vuurneon

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:10

Ik schaam mij om met mijn ouders naar een lopend buffet te gaan, mijn pa maakt er meer een staand buffet van want hij gaat zo vreselijk schransen dat hij amper tijd neemt om aan tafel zit. Erger is dat het zelfs onbekenden die dan vlakbij ons zitten opvalt en dat je achter je hoort 'kijk, hij gaat alweer!'

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 13:50

Yvankaxx schreef:
Steeph schreef:
Ik ga vandaag zo hoog mogelijk verraad plegen tegen de overheid *kuch* ik ga met mn studentenov heel nederland door reizen en ik ga lekker niet naar school }:)

Hier ook! Dagje Amsterdam, dagje almere *\o/* Kreeg er vandeweek ook een opmerking over van mensen met van die meereiskaarten "Ja, die kan wel inchecken, die reist op kosten van de overheid!". Hoezo jaloers? :') School is duur zat, mag ook wel eens een voordeeltje voor ons in zitten!

Ik baal ook echt dat ik mijn studenten ov kwijt ben :+

Confession: mijn bedrijf heeft mij het vertrouwen gegeven om in een avonddienst de leiding te nemen over de afdeling.
Aan de ene kant ben ik heel blij met dat vertrouwen (geeft weer hoop voor de toekomst) aan de andere kant baal ik als een stekker omdat ik nu niet bij het bedrijfsuitje kan zijn :(

Confession 2: ik merkte van de week dat ik op een plaats zit waar niemand op mijn scherm kan kijken. dit betekend dus dat ik gewoon tijdens de rustige momenten op bokt kan kijken :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:00

Ik ben vandaag ook in amsterdam dankzij mijn studenten ov :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:15

Ik kreeg vanochtend bericht dat mijn oude verkochte verzorgpaard terug komt... Wil nu alleen maar gillen en huilen omdat alles zo dubbel is. Ik wil haar zo graag weer verzorgen maar er niet opeens voor gaan betalen en er weer een band mee krijgen terwijl ze misschien weer verkocht wordt. De reden van verkoop was twee maanden terug geldgebrek.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:22

Ik had vannacht na het stappen een bak kapsalon gehaald maar kon de helft niet op. Dat heb ik mee naar huis genomen en net koud nog eens op zitten eten :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:27

Smee__ schreef:
Ik had vannacht na het stappen een bak kapsalon gehaald maar kon de helft niet op. Dat heb ik mee naar huis genomen en net koud nog eens op zitten eten :')

Ik heb geen idee wat een bak kapsalon is :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:30

Zitosh schreef:
Smee__ schreef:

Niet? :oo Patat, kebab en salade in één grote bak geflikkerd met veel kaas en knoflooksaus eroverheen :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:35

Zitosh schreef:
Smee__ schreef:

Echt niet? Misschien beter ook.... Heel lekker maar zooooooo ongezond... :))

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)

Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:36

Ik heb nu echt zin in avond eten, maar ik ben niet eens op tijd thuis om warm eten mee te eten omdat mn bus een uur niet rijdt en niemand me op wil halen :(

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:50

Wellicht was mij die bak kapsalon onbekend omdat ik van België ben _O- Da's ook geen kleine maaltijd! :oo

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:04

Maar wel echt súper lekker :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:07

Stop over eten, ik krijg honger _O-

Confession: ik zou eigenlijk vandaag naar paard gaan, maar ik heb geen zin en ga niet want ik ben chagrijnig omdat de treinen niet reden :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:35

Confession. Ik ben inmiddels twee maanden verloofd en kwam er vandaag achter dat mijn ring gewoon hartstikke om de verkeerde hand zit :') Maar nu ben ik er aan gewend dus hij blijft zitten ook :Y)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:39

Cubone schreef:
Confession. Ik ben inmiddels twee maanden verloofd en kwam er vandaag achter dat mijn ring gewoon hartstikke om de verkeerde hand zit :') Maar nu ben ik er aan gewend dus hij blijft zitten ook :Y)

Om welke hand hoort hij dan? Want volgens mij kan hij toch om beide handen?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:39

Cubone schreef:

Huh, hoort hij om een bepaalde hand dan? :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:41

Officieel moet ie om je linker ringvinger toch? Iets met een ader die vanaf die vinger rechtstreeks naar het hart loopt oid dacht ik :P

Edit: of nee dat is met de trouwring zo. Dan zal de verlovingsring aan de rechterhand moeten denk ik :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:43

De hand waar je je verlovingsring en trouwring draagt is afhankelijk van je geloof, veel mensen geloven niet meer tegenwoordig dus word aan de makkelijkste hand gedragen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:51

Ik heb altijd gehoord, verlovingsring links, trouwring rechts. Maar is weer bij iedereen anders.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:52

Maar bij een man is het toch weer anders dan bij een vrouw?De trouwring van mijn man ligt al 15 jaar in de la.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:44

Selina schreef:
Ik heb altijd gehoord, verlovingsring links, trouwring rechts. Maar is weer bij iedereen anders.

Klopt en bij Katholieken de trouwring links. :)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:51

Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:52

ijssnuiver schreef:
Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...

Dit, maar ik heb nog een week (herfstvakantie) om niks te doen...