Ik zou graag een halster willen maar die zijn vaak al uitverkocht voordat ik ze uberhaupt in mijn mandje hebt weten te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElmoVelo schreef:@BloemBloem
Ja dat is het zeker… en al helemaal van een merk die naar mijn idee geen verstand heeft van dekjes etc. Net zoals dat Tommy Hilfiger paarden items ging produceren. Vond die dekjes echt goedkoop lijken.
@Willemiens
Ooh hebben ze dat ook? Niet eens op de site gezien. Heb je een foto?
Ashleytjuhh schreef:ik kwam via catawiki tegen dat ze hermes tassen hebben: https://www.catawiki.com/nl/x/721-fashi ... -collectie
ik ken het niet maar moest aan dit topic denken
_lautje_ schreef:Wellicht kunnen jullie advies geven.
Ik kan een nieuwe handtas gebruiken.
Voor dagelijks gebruik.
Ik heb nu 2 mulberrys. Een Bayswater van 10jaar oud en die is gewoon echt wel af aan het gaan (gaten bij de hoeken en echt wel slijtage. Ik ben er niet zuinig op) en een grote hobo tas die nog perfect is, maar soms net te groot.
Heb nog een hele fijne vintage Louis Vuitton basket bag. Is nu 22jaar oud en heeft m’n middelste laatst de riempjes van kapotgetrokken (moet even nieuwe bestellen).
Super fijn, maar soms net wat klein.
Heb nog wat andere mooie tassen, maar die zijn te verfijnd voor mijn dagelijkse gesleep en mishandeling.
Maar wat voor opvolger voor mijn Bayswater?
Ene kant denk ik zelfde weer. Degelijk, klassiek, sterk, super in gebruik en tijdloos.
Andere kant mag ook wel eens wat anders.
Ik twijfel dus over evt de Louis Vuitton speedy 30 of een Alma. Maar denk dat Alma te klein is.
Speedy weet ik alleen niet hoe praktisch en handzaam die is. Met een rits.
En of hij echt ruim is. Met die Bayswater sleep ik flessen water, bakjes fruit en eten voor kinderen, luiers, paspoort van paard (groot), soms een vlugge boodschap van de supermarkt etc mee.
Gaat best, worden ze niet mooier van. Maar hij is om te gebruiken…
Of hebben jullie nog een andere suggestie?
Belangrijkste is voor mij groot, maar wel handzaam. Klassiek en tijdloos model (liefst een model wat al generaties bestaat zoals de Bayswater en speedy), neutrale kleurstelling zodat het overal bij kan en iedere gelegenheid, en sterk.
Kortom een hele duurzame tas voor weer minimaal een jaar of 10-20 intensief gebruik.