Jildau schreef:Plus jullie hadden gewoon een waardeloze relatie. In augustus schreef je dit;Citaat:Ik ga helaas dit topic ook maar even opslaan omdat ik na poging 300 opnieuw niet ver meer van breakup zit.. Liefdesverdriet en tranen zijn al wel een beetje aanwezig
Vervolgens je topic in november waarin je weer aangaf dat je twijfelde en het poedersuiker ging enzovoorts. Daarnaast geef je aan dat jullie een enorme knipperlicht relatie hadden. Zo wil je toch niet serieus leven? Het ging dus al heel lang klote en je kunt niet zeggen dat jullie ultiem gelukkig waren samen en hij het nu ineens uitmaakt.
Dus waar ben je nou precies zo kapot van? Dat zou ik voor jezelf eens bedenken. Wat is er zo enorm verschrikkelijk aan het feit dat je geen relatie meer met hem hebt? En waarom wil je vrienden met hem zijn?
Ook hier geldt sorry je zal het goed bedoelen maar zo'n botte ondertoon is niet nodig en werkt bij mij averechts maakt me juist aan het huilen.
Nee je hoeft me niet over m'n bol te aaien en te zeggen oh wat zielig voor je maar je kan niet op 3 eerdere posts in een topic baseren dat mijn relatie waardeloos was want dat was het zeker niet anders zou ik ook niet me zo k*t voelen.
Maar tijd hier ff afstand van te doen want de dag weer huilend beginnen was niet helemaal m'n ideale plan.