Dat ik om 6:15 m'n bed uit ben gegaan om naar een gastcollege te gaan. Vervolgens moesten we iets bouwen met spaghetti en marshmallows. Ik ben nu weer onderweg naar huis, heb wel wat beters te doen.
Dat ik eens echt op tijd naar huis wilde gaan, maar dat er op het laatste moment nog een wijziging binnen komt en ik nu weer kan wachten op een upload.....
Amira_
Geplaatst: 11-03-16 17:14
Dat mn telefoon kapot is gevallen en reparatie zooo duur is. Hij valt zovaak heel hard en deze keer ging t heel zacht en is ie stuk
Krijsende kinderen... En een onopgevoede, opdringerige, luidruchtige jonge herder in handen van een vrouw met een ehm... wat lager IQ dan gemiddeld. Beest werd de hele tijd 'gecorrigeerd' met; 'nou foei hoor, blijf maar even hier..' 'nee nee, dat mag niet hoor'. En dat alles op een koetsjiekoetsjie toon. Mens... hou dat beest bij je en zorg ervoor dat hij mij niet luid blaffend in m'n bakkes springt of z'n neus bij mij in m'n tas/reisbakje steekt.. M'n beesten krijgen een rolberoerte man..
Aan het nieuwe horloge van mijn vriend... Hebben m sinds december, is inmiddels voor de 3e x terug naar de juwelier. Nu maar naar de leverancier is gestuurd omdat ze er ook niet uitkomen.... Vergaten ze alleen mij te melden, dus ben er voor niks heen gegaan om m op te halen, want hij was er dus niet...
Mijn paard die het weer voor mekaar krijgt me eraf te gooien. Pff, wilt ie dat ik nog een whiplash oploop ofzo? :p Die verschrikkelijke moeheid. Laat het stoppen!
Aan twee 16 jarige meisjes die mij van de fiets af rijden (kwamen de stoep afgeknald met de fiets). Vervolgens vallen zij keihard, ik wil ze helpen, maar wordt voor k*prutsmuts en weet ik veel wat uitgescholden. Mijn fiets helemaal beschadigd, maar ze hadden geen ID kaart bij zich. Ik stond echt te shaken van woede!
Britta31
Dat mijn zusje heeft besloten voortaan d'r gevoelens te uiten en daarbij niet nadenkt over het effect daarvan op anderen. En wat een leuke middag op de hei had moeten worden daardoor is uitgemond in heel iets anders.
Dat er in mijn strakke tijdsplanning allemaal dingen tussendoor komen.
Anoniem
Geplaatst: 14-03-16 16:56
Dat stomme geroddel achter je rug om... zeg het in m'n gezicht op een normale manier en ik kan het met je eens of oneens zijn, of houd anders gewoon je snuit.... gatverdamme....
Ik zou eigenlijk aanstaande vrijdag m'n theorie examen auto hebben... Maar blijkbaar is er iets fout gegaan met reserveren... Kom er vandaag pas achter, nu pas over 2 weken