Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Milkberry

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 06:53

Dank jullie wel!!!
Mijn vriemd had gister avond al onze vrienden verzameld in de kroeg waar hij werkt. Ik was nietsvermoedend. We doen wel vaker met zijn allen een drankje op donderdag avond.
Ineens sprong hij bovenop de pooltafel en haalde hij een doosje uit zijn zak. Super lief!! Ik ben helemaal in de wolken.
Ik heb gister avond dus een feestje gevierd. Eerst maar even flink sparen. En dan de datum kiezen ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 07:54

Gefeliciteerd Milkberry!!!
Leuk hoe hij je gevraagd heeft hoor :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:44

Gefeliciteerd alle dames die nu echt mogen gaan kijken en zoeken :D

Ter inspiratie voor jullie :7

Afbeelding

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:21

Gefeliciteerd Milkberry!

Pfoe ik ga morgen jurken passen, zie er ineens gigantisch tegenop. Denk omdat ik sowieso niet gewend ben dat iets om mij draait/ ik het middelpunt ben en zit momenteel niet zo lekker in m'n vel en daar lijd m'n zelfbeeld ook onder. Maar ik ga het wel gewoon doen, uit m'n comfertzone komen en hopelijk genieten :)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:39

Had ik ook hoor Santos.

Probeer je er niks bij voor te stellen en zo openminded mogelijk naar binnen te gaan.
Mij viel het erg tegen de eerste keer. Niks deed aan mij verwachtingen en alle jurken die ik wilde passen waren een maat of 2 te klein waardoor ik mij een dikke muffin voelde en heb toch een gewoon maatje 38.
Nee ben na 3 jurken dan ook weggegaan.

De 2e keer bij een andere zaak zonder verwachtingen binnengestapt rmn voelde al.veel.fijner
Uitendelijk bij winkel 3 geslaagd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:26

Milkberry schreef:
Ik mag nu officieel trouwjurken gaan kijken. Vandaag ben ik ten huwelijk gevraagd!! Ik ben het gelukkigste meisje op aarde momenteel

Gefeliciteerd!!!

Ik vind die roze bloemenjurk erg mooi. Had m al eens eerder gezien. Ladybird vind ik dan weer niks aan, maar dat is mijn smaak. Dit zijn trouwens oude modellen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:06

_SantOs_ schreef:
Gefeliciteerd Milkberry!

Pfoe ik ga morgen jurken passen, zie er ineens gigantisch tegenop. Denk omdat ik sowieso niet gewend ben dat iets om mij draait/ ik het middelpunt ben en zit momenteel niet zo lekker in m'n vel en daar lijd m'n zelfbeeld ook onder. Maar ik ga het wel gewoon doen, uit m'n comfertzone komen en hopelijk genieten :)

Veel succes en geniet vooral, laat je weten hoe het was?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:46

Ik ga morgen passen. Voor het eerst. Ben zo benieuwd!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:56

Gefeliciteerd Milkberry!
Veel plezier met passen iedereen!

Ik vond de eerste keer heel raar Santos, maar echt heel leuk. Komt goed!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:03

Is het misschien een optie om een andere keer te gaan wanneer je beter in je vel zit, Santos?
Het zou zonde zijn als je er niet van kunt genieten en er op een jammerlijke manier op terug kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:34

Cayenne schreef:
Is het misschien een optie om een andere keer te gaan wanneer je beter in je vel zit, Santos?
Het zou zonde zijn als je er niet van kunt genieten en er op een jammerlijke manier op terug kijkt.

Of gewoon op jouw manier, misschien minder mensen mee of even aangeven dat je een ingetogen afspraak wilt.

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:36

Gefeliciteerd milkberry!

Santos vervelend dat je nu tegen je afspraak op ziet. Was het uiteindelijk toch nog wel leuk?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:43

J508 schreef:
Gefeliciteerd milkberry!

Santos vervelend dat je nu tegen je afspraak op ziet. Was het uiteindelijk toch nog wel leuk?

Ze gaat morgen

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 07:46

Rintah de jurk in je linkjes. Gisteren is het neefje van mijn vriend getrouwd. Zij had precies dezelfde jurk alleen de grijstint was paars. Het is niet mijn soort jurk maar het stond haar heel mooi.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:11

Ik ken nu al 2 mensen die in die jurk zijn getrouwd en zo te lezen hier nog meer :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:45

Ik ken d'r ook een paar die in die jurk in het paars getrouwd zijn.. Hele populaire jurk, daarom zou ik t al niet meer leuk vinden om te dragen.

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:14

Gefeliciteerd voor degene die ten huwelijk gevraagd zijn! Veel plezier met het echte werk! :D

Mooie jurken komen er voorbij, lees altijd stil mee.

Mijn trouwjurkendroom wordt even stop gezet. Het zou sowieso nog wel een poos duren voor ik zou gaan trouwen, maar toch. Had een lange relatie dus alles was mogelijk. Helaas is 3-4 weken geleden mijn relatie van bijna 6 jaar beëindigd... :( Ik heb het wel zelf uitgemaakt, maar toch. Als hij vreemd gaat houdt het snel op.

Dus mijn jurken-tocht staat op een nog lager pitje helaas. Blijf wel gewoon rond kijken omdat het toch prachtige dingen blijven. :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:19

Jemig Lorette, wat een domper zeg! :\
Het zal je maar gebeuren!
Heel cliché: liever nu erachter komen... Maar toch maakt dat het er vast niet makkelijker op.

Heel veel sterkte!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:50

Ik vind dat echt zo'n Hollandse 13-in een dozijn jurk uit die link op de vorige pagina.
Sowieso hou ik niet van een gekleurde sjerp.

Jemig Lorette wat vreselijk poedersuiker zeg!! Maar inderdaad, als hij vreemd gaat moet je de eer aan jezelf houden. Desondanks wel echt heel rot..

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:52

Lorette wat naar voor je! Hopelijk kan je het een plekje geven als je daar aan toe bent!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:10

Hè das oliebol Lorette! Er komt een nog veel leukere man op je pad, dat weet ik zeker!

Ik heb vanmiddag voor t eerst gepast. De hele dag met mams al op stap geweest. Toen richting Weddings. Net voor ons kwam een groep met 9 meiden binnen, echt bizar veel.
Eerst gezellig kletspraatje en toen jurken kijken. M'n idee was om gewoon te kijken zonder verwachting en ideeën op doen. Echt niet de intentie om een jurk al te kopen. Wat verschillende modellen aan gehad. Ik vind mermaid heel mooi maar t stond me voor geen meter haha.
Eerste jurk die ik aan had mam gelijk in tranen. Ik heb letterlijk een kwartier naar mezelf staan kijken. Ik vond mezelf mooi, echt mooi :o voor t eerst sinds euhm nja hele lange tijd. Toen wat andere jurken aangehad maar niks overtrof de eerste jurk. Dus knoop doorgehakt en ja gezegd :D :D

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 06:27

Bedankt voor de felicitaties!
Lorette, sterkte :( zo naar om er achter te komen dat je vriend vreemd gaat.

Santos: gefeliciteerd!!! Blij voor je dat de dag alsnog goed is verlopen ^__^

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:01

Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:07

Ik heb sinds de koop alleen even gedacht; ben ik niet naar te weinig winkels geweest (ben er bij 1 geweest). Verder de jurk bij mn ouders in de kast gehangen en as donderdag zie ik hem pas weer voor het eerst als ik naar het atelier ga om hem op maat te laten maken. Kijk er helemaal naar uit om m weer aan te trekken :))

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:30

Ja het is enorm kút.. Wel beter dat ik er nu achter kom ipv als we al samen hadden gewoond en getrouwd waren met kinderen enzo.. Heb nu al overal spijt van, laat staan op een later moment.

Het leuke is wel, ik had aan hem al verteld wat voor jurk ik wou enzo.. Ergens best zonde want ik vind dat hij moet huilen als je aan komt lopen. :o dus bij een eventuele volgende ga ik er niks over zeggen. Janken zullen ze! :+

Gefeliciteerd Santos!

Tink89, mijn zus had dat ook toen ze haar jurk had gekocht. Bij haar zakte het na verloop van tijd. Hopelijk kan je hem in je gedachte mooi passend maken. :)