Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:51

Mehhh zo iritant is dat... Blijkbaar willen ze het dan niet graag hebben

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:01

Nee idd. Ik heb wel al lekker veel mailtjes gehad van mensen die broeken verkopen. Dat maakt het wel weer goed :)

Als iemand hier in het topic een jeans te koop heeft in maat 29 of 30 mag je me steeds een pb sturen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:19

Alja, wat voor singel zoek je? Ik heb er twee liggen waar ik niks mee kan..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 06:34

Leren dressuursingel 55 tot 65 cm :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:38

Wat mij vooral verbaast is dat ik er een week terug ongeveer 8 mailtjes uit heb gedaan over een stel laarzen naar verschillende personen en ik maar van 1 (!!!) iemand wat terug heb gekregen.

Wil je je spul nou verkopen of niet? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 09:49

Gistermiddag weer wat spullen op mp en bokt geplaatst en gelijk bingo, zucht.

1 iemand een bod van €7 incl verzenden op mijn roze hv polo shirt en 1 iemand had al 3 mails gestuurd met vragen die ik nog niet geantwoord had gevolgd door boze mails waarom ik nog niet geantwoord had blablabla.
Normaal reageer ik wel redelijk snel maar werd gebeld dat mijn paard met koliek stond dus met spoed de da moest komen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:07

Nou ik word nu alweer moe van m'n dekjesjacht.. Leuk hoor.. Groot gedeelte agradi en andere kleine ruiterwinkels, dan nog een gedeelte wat de moeite niet neemt om dekjes te wassen.. dus dekjes met flinke zwarte vegen erop.. En dan uiteraard nog degenen met fantasieprijzen.. :+ K geef het op denk ik :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:15

Joh, je bent pas 1 dag bezig. Ik kijk al 2 weken naar laarzen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:15

Ja en ik word er nu al moedeloos van :')

Vind gewoon al die pokke advertenties zó irritant..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:20

chelle_dora schreef:
Nou ik word nu alweer moe van m'n dekjesjacht.. Leuk hoor.. Groot gedeelte agradi en andere kleine ruiterwinkels, dan nog een gedeelte wat de moeite niet neemt om dekjes te wassen.. dus dekjes met flinke zwarte vegen erop.. En dan uiteraard nog degenen met fantasieprijzen.. :+ K geef het op denk ik :')

Ik heb ook een stapeltje Anky's te koop omdat ik ben gestopt met het paard. Er zitten zadelvegen op waardoor ze al voor een relatief lage prijs weg mogen.
Ik ga dan niet nog weer 5 pads in de wasmachine stoppen, dat is helaas ook niet gratis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:42

Zadelvegen krijg je idd niet altijd uit het dekje, maar ik ben er wel eerlijk over naar de koper toe. Vaak zitten ze toch onder de singel of onder het zweetblad en is de rest van het dekje wel gewoon schoon.

Op witte dekjes ben ik ook beetje panisch om sterk product te gebruiken, straks krijg je lelijke grauwe of gele verkleuring en is je dekje helemaal niks meer waard :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:37

Als het goed is 7 (schone!) dekjes voor 40 euro excl. verzendkosten :+
Ben weer uitgezocht. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:55

Varekaj schreef:
Zadelvegen krijg je idd niet altijd uit het dekje, maar ik ben er wel eerlijk over naar de koper toe. Vaak zitten ze toch onder de singel of onder het zweetblad en is de rest van het dekje wel gewoon schoon.

Op witte dekjes ben ik ook beetje panisch om sterk product te gebruiken, straks krijg je lelijke grauwe of gele verkleuring en is je dekje helemaal niks meer waard :+

Ik heb ook heel duidelijk in de advertentie staan dat de zadelvegen er mogelijk niet helemaal meer uitgaan en dat ze daarom niet voor de hoofdprijs weg hoeven. Dat zijn ook de enige vlekken op de dekjes en die zie je inderdaad niet wanneer je ze gebruikt.
Het zijn toch nog altijd gebruiksvoorwerpen.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:15

Giolli schreef:
Joh, je bent pas 1 dag bezig. Ik kijk al 2 weken naar laarzen. :+

Wat voor laarzen zoek je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:21

Jolien, waarom moet jouw lichtblauwe Anky zo mooi zijn :+ Gelukkig voor mij past dat kleur niet top op m'n paard haha :=

Net berichtje gehad dat het zadel Spanje goed en wel heeft bereikt en de koper is tevreden. OEF!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:32

Varekaj schreef:
Jolien, waarom moet jouw lichtblauwe Anky zo mooi zijn :+ Gelukkig voor mij past dat kleur niet top op m'n paard haha :=

Net berichtje gehad dat het zadel Spanje goed en wel heeft bereikt en de koper is tevreden. OEF!

:o
Ik was er ook heel blij mee. Helaas kan je er weinig mee als je geen paard meer hebt.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:33

Nou ben bezig met alles op mp te zetten ga over van paard naar pony dus alles moet weg... Ben benieuwd naar alles onzin biedingen en reacties die gaan komen. Verkoop dat laatste tijd niet echt heel goed via mp...

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:36

Super dat het zadel goed is aangekomen! Gelukkig maar, na al die trubbels!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:42

Gabbe schreef:
Nou ben bezig met alles op mp te zetten ga over van paard naar pony dus alles moet weg... Ben benieuwd naar alles onzin biedingen en reacties die gaan komen. Verkoop dat laatste tijd niet echt heel goed via mp...

Heb ff gekeken maar misschien ook handig om bij sommige dingen maat te zetten? Zoals de pessoa en singel bijv. Of kijk ik nou gewoon kats over de maat heen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:59

Alja schreef:
Leren dressuursingel 55 tot 65 cm :)

Helaas... Mijne zijn een stukje langer :')

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:13

Dott schreef:
Gabbe schreef:

Heb ff gekeken maar misschien ook handig om bij sommige dingen maat te zetten? Zoals de pessoa en singel bijv. Of kijk ik nou gewoon kats over de maat heen?

ben het net bij die vergeten thnx!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:16

gabbe heb jij een linkje van je advertenties?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:20

Staat in dr onderschrift ;)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:31

oh jippie…heb ik weer, iemand heeft 2 jurkjes overgenomen. Nu stuurt ze een foto dat er een gaatje zit in 1 en dat ze stinken?? De ene is zelfs nooit gedragen en uiteraard zou ik niet iets verkopen waar gaten in zitten (heb ik dus zelf niet gezien)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:49

Staat idd in onderschrift maar nog lang niet alles moest gaan werken. Alles komt ook nog op bokt markt