Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

K geef het op denk ik
chelle_dora schreef:Nou ik word nu alweer moe van m'n dekjesjacht.. Leuk hoor.. Groot gedeelte agradi en andere kleine ruiterwinkels, dan nog een gedeelte wat de moeite niet neemt om dekjes te wassen.. dus dekjes met flinke zwarte vegen erop.. En dan uiteraard nog degenen met fantasieprijzen..K geef het op denk ik
Varekaj schreef:Zadelvegen krijg je idd niet altijd uit het dekje, maar ik ben er wel eerlijk over naar de koper toe. Vaak zitten ze toch onder de singel of onder het zweetblad en is de rest van het dekje wel gewoon schoon.
Op witte dekjes ben ik ook beetje panisch om sterk product te gebruiken, straks krijg je lelijke grauwe of gele verkleuring en is je dekje helemaal niks meer waard
Varekaj schreef:Jolien, waarom moet jouw lichtblauwe Anky zo mooi zijnGelukkig voor mij past dat kleur niet top op m'n paard haha
![]()
Net berichtje gehad dat het zadel Spanje goed en wel heeft bereikt en de koper is tevreden. OEF!
Gabbe schreef:Nou ben bezig met alles op mp te zetten ga over van paard naar pony dus alles moet weg... Ben benieuwd naar alles onzin biedingen en reacties die gaan komen. Verkoop dat laatste tijd niet echt heel goed via mp...
Dott schreef:Gabbe schreef:Nou ben bezig met alles op mp te zetten ga over van paard naar pony dus alles moet weg... Ben benieuwd naar alles onzin biedingen en reacties die gaan komen. Verkoop dat laatste tijd niet echt heel goed via mp...
Heb ff gekeken maar misschien ook handig om bij sommige dingen maat te zetten? Zoals de pessoa en singel bijv. Of kijk ik nou gewoon kats over de maat heen?