In heb in 2014 voor het eerst een fotoshoot gedaan. Afgelopen juni nog een keer waar, vind ik zelf, gave resultaten uitgekomen zijn.
Mooie foto's van mezelf vind ik altijd leuk maar ben niet bepaald het 'typische' fotomodel. Sta bij de selfies e.d. ook vaak beroerd op een foto haha

Ben breed gebouwd, stevig en redelijk klein. Dit enkel al zorgt er naar mijn idee voor dat ik vaak minder geschikt ben voor fotoshoots omdat ik daar toch voornamelijk de slankere/rankere modellen in zie terug komen en ook de kleding die deze mensen makkelijker goed staat.
Hierop doel ik vooral op het geheel slankere plaatje ivm een andere lichaamsbouw. Niet op te dunne modellen o.d.
Toch blijft het me trekken om gewoon eens wat te proberen en zien of het werkt. Geen grotere verwachtingen of dromen dat ik het helemaal ga maken

Wellicht dat jullie wat tips voor me hebben of/en zijn er fotografen die nog ideeën hebben en wel iets met mij willen proberen? (Omgeving Weert - Eindhoven, ben in het bezit van eigen vervoer)
Hierbij enkele foto's van de shoot: