[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lauraP

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:01

Klopt xsannee! Ik woon 5 min van het alexandrium vandaan en het eerste jaar dat het geopend was waagde ik me echt niet naar binnen, dat was zelfmoord :+
Toen de andere winkels kwamen is dit gelukkig heel erg afgenomen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:45

Wie kan mij helpen? :D

Ik ben op zoek naar een mooie imitatieleerbroek/ legging. (De echte uitvoeringen vind ik toch een beetje te duur aangezien ik nog niet weet of ik het wel echt ga dragen, haha. Mocht dit wel het geval zijn dan wil ik later altijd overwegen om alsnog een echte aan te schaffen.) Maar goed, voor nu dus een imitatie uitvoering die niet te duur is maar die er ook niet echt cheapy uitziet.

:D

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:04

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:53

Thanks voor het meedenken! Pieces had ik helemaal niet aan gedacht maar ik kan binnenkort wel even in Amersfoort de winkel induiken. De legging uit het linkje vind ik qua model prima maar is verder niet helemaal wat ik zoek. Hij is wat te mat zegmaar. Ik zoek echt iets leatherlook achtigs.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:59

Ik heb er laatst een gekocht bij Open32 in de uitverkoop. De voorkant is leer en de achterkant stof.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:07

De bijnekorf in Arnhem is best groot! Als ze alle verdiepingen gaan gebruiken dan heb je heel wat te shoppen! Zal wel lekker bom vol worden dan, maar als er dus meer Primark shops geopend worden (enschede en nijmegen) dan zal het winkelend publiek ook wel meer verdeeld worden denk ik :)

Ben benieuwd wanneer die klaar zal zijn in Arnhem.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:13

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 17:25

SannevdM schreef:

Ik ben op zoek naar een mooie imitatieleerbroek/ legging. (De echte uitvoeringen vind ik toch een beetje te duur aangezien ik nog niet weet of ik het wel echt ga dragen, haha. Mocht dit wel het geval zijn dan wil ik later altijd overwegen om alsnog een echte aan te schaffen.) Maar goed, voor nu dus een imitatie uitvoering die niet te duur is maar die er ook niet echt cheapy uitziet.

Mango en H&M hebben ze momenteel ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:30

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:31

Ik zou ook voor een donkere kleur gaan.
Heb zelf de beige/zandkleurige, viel een lepeltje pesto op en nu zijn ze verpest >;) ;(

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:32

Dankje! Donker is inderdaad het handigst, zouden dan ook mijn dagelijkse schoenen worden. Ik vind de zwarte ook mooi
maar ik draag ook vaak een zwarte skinny/zwart (nep)leren jasje en dan word het gelijk weer zo zwart. :Y)

Wat zonde Talisa, die kleur is wel erg mooi! -O-

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:34

Davinia_ schreef:
SannevdM schreef:

Mango en H&M hebben ze momenteel ook.

Thanks!

Die van de H&M heb ik aangehad maar de kleinste maat is me nog te groot helaas. -O- Weet jij hoe Mango qua maten valt?

Niwla: thanks voor de tip!

Sem_: ik zou voor cognac gaan! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:36

Mango valt een stuk kleiner

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:48

Of kan het wel gewoon (mat)zwarte laarsjes op een zwarte broek? De onderste rand en de hak zijn wel bruin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:51

Sem_ schreef:
Of kan het wel gewoon (mat)zwarte laarsjes op een zwarte broek? De onderste rand en de hak zijn wel bruin.

Kan prima volgens mij hoor! Ze zijn inderdaad niet diepzwart en de bruine rand maakt het ook niet zo donker :)

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:14

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:19

Oh ik heb de namaak lita's van de h&m gekocht! <3

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:31

lauraP schreef:
Klopt xsannee! Ik woon 5 min van het alexandrium vandaan en het eerste jaar dat het geopend was waagde ik me echt niet naar binnen, dat was zelfmoord :+
Toen de andere winkels kwamen is dit gelukkig heel erg afgenomen.

Die mensen zijn nu allemaal in Almere. Ik heb er serieus in de rij moeten staan om naar binnen te komen in de lente.

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:10

Weet iemand of de kwaliteit van de basic forever 21 vestjes een beetje prima is? Voor die prijs weet ik dat ik niet het beste kan verwachten, maar het moet wel mooi vallen etc.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:11

In Nijmegen komt ook een Primark. :=

Ik ga trouwens waarschijnlijk voor de zwarte Shabbies, kunnen overal bij en ik heb al donkerbruine
en lichtbruine/zandkleurige korte laarsjes. :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:19

SannevdM schreef:

Ik heb deze laatst gekocht:
http://www.coolcat.nl/nl/dameskleding/leggings/legging

Ik vind trouwens die cognac shabbys erg leuk maar als je ze heel veel draagt zou ik voor een donkere kleur gaan, veel praktischer.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:24

Daarom ook ja, ik wil ze gewoon voor school, de laarsjes die ik heb zijn te klein en de andere lopen niet
zo makkelijk door de hoogte van het hakje. Nu loop ik steeds op vertrapte Vans. En het moet natuurlijk
makkelijk te combineren zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:47

Ik ben net terug van een dagje shoppen :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:59

Ik kom net terug van vakantie en heb onwijs veel gewinkeld :=

Binnenkort maar eens alles op de foto zetten, dan zal ik het hier showen!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:03

Ik heb bij Mango een leren jasje besteld (zaterdag) en zondag kreeg ik berichtje dat het verzonden zou worden. Heeft iemand enig idee hoelang het duurt als je iets bij Mango besteld? Dan kan ik een briefje ophangen voor de postbode dat hij het ergens kan neerleggen als ik er niet ben!