Toen de andere winkels kwamen is dit gelukkig heel erg afgenomen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SannevdM schreef:Wie kan mij helpen?![]()
Ik ben op zoek naar een mooie imitatieleerbroek/ legging. (De echte uitvoeringen vind ik toch een beetje te duur aangezien ik nog niet weet of ik het wel echt ga dragen, haha. Mocht dit wel het geval zijn dan wil ik later altijd overwegen om alsnog een echte aan te schaffen.) Maar goed, voor nu dus een imitatie uitvoering die niet te duur is maar die er ook niet echt cheapy uitziet.
Sem_ schreef:Welke kleur Shabbies vinden jullie het mooist van het lage standaard model met 4 cm hak?
http://www.miinto.nl/p-75999-c-26246-shabbies-amsterdam cognac/zwart/donkerbruin/zandkleur..
Ik vind ze allemaal leuk..
Davinia_ schreef:SannevdM schreef:Wie kan mij helpen?![]()
Ik ben op zoek naar een mooie imitatieleerbroek/ legging. (De echte uitvoeringen vind ik toch een beetje te duur aangezien ik nog niet weet of ik het wel echt ga dragen, haha. Mocht dit wel het geval zijn dan wil ik later altijd overwegen om alsnog een echte aan te schaffen.) Maar goed, voor nu dus een imitatie uitvoering die niet te duur is maar die er ook niet echt cheapy uitziet.
Mango en H&M hebben ze momenteel ook.
lauraP schreef:Klopt xsannee! Ik woon 5 min van het alexandrium vandaan en het eerste jaar dat het geopend was waagde ik me echt niet naar binnen, dat was zelfmoord
Toen de andere winkels kwamen is dit gelukkig heel erg afgenomen.
SannevdM schreef:Wie kan mij helpen?![]()