Ik hoop maar dat Anthony het wel leuk vind dat ik hem heb opgegeven voor de kerstkaartenactie. Aangezien zijn broer (Stefs pal) het niet leuk vind.. dingen van vreemden. Begin te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan, haha.
ik doe ook even het laatste kerstkaartje de deur uit + een geschreven brief erbij.. ik doe eigenlijk altijd kaartje plus brief... ik weet dat het niet goedkoop is om altijd kaarten te sturen maar ik vind dat gewoon leuker voor mn inmates.. even een leuk plaatje om naar te kijken en wat dingen in die kaart om ook nog te lezen en een brief
Mavelle
Geplaatst: 07-12-13 00:26
Oooohw oke, gelukkig! Ik zal even de foto van mijn Anthony inscannen Stef, misschien ook wel leuk voor jouw beeld van de familie
Voor degenen die geen moeite hebben met Engels zonder ondertiteling: als je écht wilt weten hoe het Amerikaanse rechtsstelsel werkt, kijk dan deze serie documentaires:
Is een Gratis online cursus van Yale University over de Constitutional Law in de USA. Ook erg interessant, ik ga hem in elk geval volgen. Zowiezo fijne site trouwens, kun je gratis cursussen volgen online bij Topuniversiteiten. Inclusief filmpjes van de colleges enzo. Ben nu bezig met een cursus Healt en Society van Harvard. Over twee maanden start de cursus Equine Nutrition aan Edinburgh university ook weer.
Maar goed, weer on topic. Marit, mocht je meer willen weten spreek me gerust aan als je me tegen komt. In je eerste brief schrijf bijvoorbeeld over Sil en wat je haar geleerd hebt, of de ritten hier in de omgeving.
Rianne11_42
Geplaatst: 07-12-13 10:57
Ik heb van de week iemand geschreven van not receiving mail Mocht je willen weten wie dat is, pb maar. Maar meerdere kaartjes is altijd goed natuurlijk.
Ik heb even wat rond zitten kijken op de site om me even te oriënteren en ik vraag me af hoe ik iemand kan vinden die niet op zoek is naar een relatie. Ik wil dit sowieso niet aangaan, maar mijn inmate ook niet het idee geven dat ik het misschien zou willen.
Of hebben jullie diegene gewoon geschreven en in je brief vermeld dat je niet op zoek bent naar een relatie, maar wel met hem wil schrijven?
Mavelle
Geplaatst: 07-12-13 11:48
Je kan ook gewoon een hetero vrouw schrijven.
Loveies
Geplaatst: 07-12-13 11:50
Mavelle schreef:
Je kan ook gewoon een hetero vrouw schrijven.
Dat kan natuurlijk ook, maar ik was aan het kijken bij not receiving mail en ben daar tot nu toe alleen maar mannen tegengekomen. Vandaar even mijn vraag.
Op dit moment iemand tegengekomen die alleen op zoek is naar vriendschap in zijn 'lonely days'. Ga ik even opslaan en dit dan binnenkort naar mijn ouders terug koppelen.
djuulsie
Geplaatst: 07-12-13 12:07
Ja, heb alle 106 pagina's doorgespit en daar een selectie uit gemaakt die ik een kaartje heb gestuurd. Dus verstuur dr nu 20
@loveies: ik heb in mn eerste brief gezet dat ik getrouwd ben. Dan is het gelijk duidelijk
Ik had iemand uitgezocht die gay was, maar dat blijkt ie niet te zijn :p Ach, ik ben er zelf gewoon duidelijk over en heb gezegd dat ik niet op zoek ben naar romance. No hard feelings.
Vind dat toch wel iets aparts. Ik zou al blij zijn dat ik überhaupt contact zou hebben, maar het verbaast me hoeveel er op zoek zijn naar een relatie en dit ook duidelijk in hun profiel vermelden.