ik heb een vraagje... ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Vorige week heb ik per ongeluk mijn kobo libra gesloopt. Ik liet er een powerbank opvallen waardoor het beeldscherm kapot is. Inmiddels is er een nieuwe, want ik kan niet zonder mijn kobo
Ik heb ook een kobo abonnement bij bol.com. Nu is het zo dat je op 5 of 6 verschillende apparaten tegelijk kan lezen met je account. Ik deel dit abonnement met mijn vader, die ook aan zijn 2e kobo bezig is.
de vraag is: kan je een oude kobo op de 1 of andere manier afmelden op het abonnement. Zodat hij dus niet meer wordt meegeteld als actief apparaat? Het beeldscherm van mijn oude kobo doet dus echt helemaal niks meer. Dus handmatig afmelden is onmogelijk
Volgens mij ontkoppeld hij apparaten als je een maand geen wifi koppelt. Zoiets staat mij bij
ValerieM
Geplaatst: 03-08-25 16:34
Marjolein schreef:
Volgens mij ontkoppeld hij apparaten als je een maand geen wifi koppelt. Zoiets staat mij bij
ow ok. Dat is dan makkelijk. Bedankt
cursebreaker
Geplaatst: 03-08-25 17:01
ValerieM schreef:
Siers83 schreef:
Kan dat niet via je account bij Bol of Kobo?
Nee helaas niet
Oh dat is wel stom. Bij kindle/Amazon bv kan dit wel gewoon. daar kun je een oud apparaat gewoon 'deregistreren' bv. Je zou verwachten dat dat met kobo dan ook zou moeten kunnen wel.
Oooh noo.. mijn e-reder (pocketbook verse pro) van net 2 maanden heeft een kleine kras op het scherm.. E-reader zit in een flip cover hoes.. ik moet zeggen dat ik me vrij stoor aan dat kleine krasje Wegpoetsen gaat natuurlijk niet meer