Haha, hij heeft idd niet altijd geweldig gespeeld, maar de 1e keer dat ik hem zij spelen had ik wel meteen 'n gevoel van 'hij wil 't wél, hij probeert 't, 't lukt alleen niet' en ik heb gister met 'n bigsmile naar z'n 2 goals zitten kijken, hij verdiende 't zo
Hebben jullie de wedstrijd van BV Veendam gezien? Ik zapte toevalling langs RTL 7, en de 3-0 goal van Ter Heide, echt ge-wel-dig. Precies hetzelfde als Rooney laatst
Hoop ik ook Mijn broertje is gelukkig naar 'n vriend toe, dus d'r zit al 1 psvfan minder in huis en ons mam ligt ziek in bed, dus die kan ook niet irritant doen Blijven alleen m'n zusje en ons pap over als psvfan
Het enige waar Ajax echt op moet letten is Dszudszak en Toivonen. Beide goede spelers, maar Enoh moet zich niet gek laten maken door Toivonen, want dan gaat 'ie er gewoon af met rood. Of de scheids let nu op Toivonen juist doordat hij zo vaak besproken is, kan ook.
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Eriksen, De Jong, Sulejmani, El Hamdaoui, Ebecilio. Wissels: Verhoeven, Ooijer, Blind, Lindgren, De Zeeuw, Cvitanich, Özbiliz. Die 1e klopt dus idd, dit komt van de ajaxsite af
Jep, I knooow. He bah ik word zenuwachtig hier Mijn pa zei gelijk al: ''OOOH AJAX VERLIEST.'' Maar aan de andere kant, toen Ajax zo slecht onder Jol speelde bleef het ook 0-0, en nu speelt Ajax beter en PSV kán goed spelen maar voert soms echt gewoon niks uit. Aaaah.