Ik zie nergens een taartje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Wij blijven maar in die draaiing van de bui zitten.
Regen gelukkig wel, maar toch. Met die komende vorst geen lekker idee.
Als het net wat meer oost zo schuiven zouden we steeds in het open stuk van die draaiing zitten...
Josien_ schreef:DuoPenotti schreef:Wij blijven maar in die draaiing van de bui zitten.
Regen gelukkig wel, maar toch. Met die komende vorst geen lekker idee.
Als het net wat meer oost zo schuiven zouden we steeds in het open stuk van die draaiing zitten...
Volgens mij zitten we nu wel ongeveer in het open stuk!
Althans, volgens mij radar wel en hier is het nu semi droog.
want het is hier nu al de hele dag zo goed als droog. Paarden mooi de hele dag buiten! Polarize schreef:Het is toch echt wel heel wat jaren geleden dat ik een volle paniekaanval om school heb gehad. Deze hele periode loopt niet bepaald lekker en het blijft maar opbouwen, ben blij als volgende week alles ingeleverd is. Het helpt niet mee dat er constant dingen buiten onze controle om gebeuren waardoor ik me ook gewoon enorm machteloos voel
Tancreda4 schreef:Dat pakketten er 100x langer over doen heb ik alle begrip voor. Een paar die almeen paar dagen stilliggen en dat t nog even kan duren de achterstand weg te werken snap ik ook.
Maar ik vind het gek (en ergens irritant) dat een pakket nooit is afgeleverd bij t afhaalpunt maar nu wel retour lijkt te gaan vanwege 'geweigerd?'. Grmbl..
gelukkig zijn de meeste van mijn klanten minder zuur dan net voor kerst want ik kan het moeilijk zelf komen brengen- zoals oma zuur net voorstelde aan de telefoon
(moest wel lachen) Tancreda4 schreef:[ Afbeelding ]
Het hele erf dit, voorspelde vorst en weer paarden dje weer miepen ipv zich gaan warm eten
Polarize schreef:Het is toch echt wel heel wat jaren geleden dat ik een volle paniekaanval om school heb gehad. Deze hele periode loopt niet bepaald lekker en het blijft maar opbouwen, ben blij als volgende week alles ingeleverd is. Het helpt niet mee dat er constant dingen buiten onze controle om gebeuren waardoor ik me ook gewoon enorm machteloos voel
Hutcherson schreef:Ik heb een mooie tuinset gescoord, tenminste we zijn akkoord en hebben n deal. En wil die ophalen met de trailer. Morgenmiddag zou t gaan gebeuren maar ze voorspellen weer sneeuw.. Moet morgenvroeg al door de sneeuw naar school. Moet ik dan vanavond die set proberen op te halen.