Lau schreef:Mijn man wil scheiden
Kan je je daarin vinden of niet?
Heb je nog gevoelens voor die andere man?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:De motorrijders zijn uit hun holen gekropen.
nevica schreef:Nou, daar heb ik nog wel een ergernis over.In het dienstmededeling topic was er veel weerstand voor deze indeling, nu heeft Bart een nieuw topic geopend en vind iedereen daar het wel prima. Ik snap er niks meer van.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:De motorrijders zijn uit hun holen gekropen.
Haaai
Wilde net in het fijne dingen topic schrijven dat we zo'n fijne middag gehad hebben.
Lekker 2 uurtjes getoerd en op een terrasje een ijscoupe gepakt.
Ik zit wel achterop scheelt jou de helft
JudithGigi schreef:Hier komt elke paar minuten wel een groep voorbij op een dag als vandaag. Ben het wel aardig zat moet ik zeggen.
Net als schreeuwende wielrenners en oudjes op ebikes overigens
_San87_ schreef:Ik vind de herrie zo irrtant. En het is niet eentje die voorbij rijdt, maar echt een hele hoop, enkelingen en in groepen.
Leuk voor hun, maar voor de omgeving echt geen pretje om de hele dag motoren langs te horen rijden.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:Ja, ook voor ons om buiten te zitten, maar helaas.
De eerste motor die niet veel herrie maakt, moet ik nog langs horen komen.
Nee die is voorbij voordat je het wist
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:Ik vind de herrie zo irrtant. En het is niet eentje die voorbij rijdt, maar echt een hele hoop, enkelingen en in groepen.
Leuk voor hun, maar voor de omgeving echt geen pretje om de hele dag motoren langs te horen rijden.
Ik hoor ze liever aan/langs komen dan dat ik van die stomme elektrische apparaten ineens voorbij zie komen. Daar schrik ik echt enorm van, want niet alleen maken die dingen geen geluid, ik ben ook aan één kant niet goed horend. Ik kijk tig keer voordat ik oversteek en ineens komt er met een rotgang een auto of brommer zonder geluid de bocht om zetten. Van mij mogen ze die ondingen afschaffen.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:Ja, ook voor ons om buiten te zitten, maar helaas.
De eerste motor die niet veel herrie maakt, moet ik nog langs horen komen.
Nee die is voorbij voordat je het wist