Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:15

Nooooooit van gehoord ook, maar wat een ellende!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:19

Niobe schreef:

Ik sta nog liever met m'n blote voet op een legoblokje.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:23

De grootste ellende is continue de deur open te moeten doen.Ik denk er dus aan om gewoon de mand buiten aan de deur te plaatsen maar er zullen er altijd wel bij zijn die meer dan 1 zakje nemen dan.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:24

Ik ben meer vd tip: lampen uit en deur dicht.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:35

Merlen schreef:
De grootste ellende is continue de deur open te moeten doen.Ik denk er dus aan om gewoon de mand buiten aan de deur te plaatsen maar er zullen er altijd wel bij zijn die meer dan 1 zakje nemen dan.

Op is op

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:59

Met zitten voel ik een bult op mijn rug.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 00:26

MarlindeRooz schreef:
Benauwd ratje.

Het houdt niet op, niet vanzelf. :roll:

We gaven die ratjes wel kinder bisolvon daarvoor. Dosering is op internet te vinden.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 00:32

Iets bestellen via Bol, wat vervolgens wordt thuisbezorgd via een fietskoerier. Heel goed, milieuvriendelijk ook, maar daar is alles mee gezegd... ze kunnen alleen in de avonden bezorgen, geen afhaalmogelijkheid.
Geen neerzettoestemming mogelijk. Laat ik nou net in de avonden niet thuis zijn..
Zelfde artikel nog maar een keer besteld en nu naar een afhaalpunt. Vreselijk onhandig zo 8)7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 01:12

Ow joh! dan heb ik niks gezegd Marlinde :D dat ziet er trouwens interessant uit dat spul wat jij hebt, daar ga ik ook eens naar googlen of dat wat voor de mijne is.

Beterschap met de kleintjes!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 09:29

Afbeelding

Nog geen 10 minuten buiten geweest met de honden om ze gauw een plas te laten doen voor ik moet werken, en met dit weer ligt het eerste regenwater dan al weer binnen.

Nieuwe deur is opgemeten door de monteur, nu nog wachten op goedkeuring van de woningbouw en dan ben ik hopelijk van deze problemen af :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 09:31

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Ik sta nog liever met m'n blote voet op een legoblokje.

_/-\o_ _/-\o_

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 09:44

Wat een schijtweer -O- alweer. We gaan morgen een paar dagen weg, maar daar waar we heengaan, voorspellen ze nog slechter weer.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:14

Dat de vrijstelling van de inboedelverzekering 60€ meer is dan beschreven staat in de algemene voorwaarden.Die wordt aangepast aan de indexering van de consumptieprijzen.

Edit:ben ik dan niet beter af zonder inboedelverzekering wanneer ik zo goed als alles tweedehands aankoop?
Laatst bijgewerkt door Merlen op 21-12-23 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:27

Dat de vingers van mijn linkerhand zeer doen.
Ik kan ze moeilijk krom. Doet ook pijn.
Ik dacht vanmorgen ik heb daar raar op gelegen. Maar ondertussen zou dat wel weg moeten zijn met al stallen gedaan hebben enz.
Ondertussen is de pijn in de meeste vingers wel verminderd ten opzichte van vanmorgen, maar de middelvinger wil nog echt niet.
Herinner me dat ik dit 2 weken terug ook heb gehad, maar ging weer weg en geen aandacht aan gegeven.
Hopelijk geen nieuw mankementje...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:29

Lading vervelende ergernissen weer. :knuffel:

het weer is trouwens sowieso momenteel ook hier een ergernis. Teveel wind, teveel regen. En ik moet zo een monitor naar mijn auto slepen. Heerlijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 11:37

Winged schreef:
Lading vervelende ergernissen weer. :knuffel:

het weer is trouwens sowieso momenteel ook hier een ergernis. Teveel wind, teveel regen. En ik moet zo een monitor naar mijn auto slepen. Heerlijk.

In een grote badhanddoek wikkelen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 11:40

Zo enorm beroerd dat Ik bijna flauwviel :(

En nu twijfel ik om weer even een uur op bed te gaan in de hoop dat de pijn in mijn onderbuik over is.

Maar daar heb ik dus geen tijd voor , de hond moet uit , stal nog uitgemest voor 13 uur en nog een overleg vanmiddag op mijn werk.

Zo maar een poging doen om mij klaar te maken en hopen dat de pijnstiller nu goed zijn werk gaat doen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:16

xPabloBokt schreef:

Als dat kon was dat een optie.. Maar ik zit op kantoor en hij moet van kantoor naar mijn auto :))

Over een halfuurtje lijkt het hier iets droger te zijn, dus dan breng ik hem direct even heen. Van auto 't huis in is het max 5 meter. Dus dat moet lukken O:)

@zebrastreep: Beterschap. Je hebt nogal wat hooi op je vork geloof ik. Heb je nog rustmomenten komende dagen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:40

DuoPenotti schreef:
Dat de vingers van mijn linkerhand zeer doen.
Ik kan ze moeilijk krom. Doet ook pijn.
Ik dacht vanmorgen ik heb daar raar op gelegen. Maar ondertussen zou dat wel weg moeten zijn met al stallen gedaan hebben enz.
Ondertussen is de pijn in de meeste vingers wel verminderd ten opzichte van vanmorgen, maar de middelvinger wil nog echt niet.
Herinner me dat ik dit 2 weken terug ook heb gehad, maar ging weer weg en geen aandacht aan gegeven.
Hopelijk geen nieuw mankementje...

Nu ben ik niet het beste voorbeeld, maar zelfs als het alleen verkeerd liggen is kan het wel zolang duren. Ligt er maar net aan hoe verkeerd, je kan van alles rekken enzo.
*zegt degene die polsbraces nodig heeft omdat ze verkeerd slaapt haha*

Mijn heupen gaan zo hard achteruit... Ik heb altijd last, alleen met mijn medicatie en vele fysio normaal gewoon pijn en natuurlijk wel wat belemmerend met lopen enzo, maar nu is zelfs zitten en liggen vreselijk pijnlijk

En ik mocht net alweer iets vastmaken in de tuin waarvan ik dacht dat het nog goed was. Blijkbaar niet want het was half los en ik heb geen zin in stuk hout door de ruit

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:51

Alle begrip dat mensen de stadsdrukte willen vermijden en rust aan de andere kant van het land zoeken (hoewel... met al die mensen die hier maar naar toe verhuizen kun je het niet echt rustig meer noemen), maar, alsjeblieft, laat je westerse mentaliteit dan ook in het westen achter.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:57

De trein heeft behoorlijke vertraging. Ik hoop dat het niet nog langer op loopt en daarna “ gecanceld word” zoals de trein eerder die ik eigenlijk zou hebben.
Ships zie net dat hij nog meer vertraagd… Nu al een kwartier…
Daarbij komt nog dat hij van een ander perron vertrekt als normaal dus dat betekende extra lopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 13:08

Winged schreef:
xPabloBokt schreef:

Als dat kon was dat een optie.. Maar ik zit op kantoor en hij moet van kantoor naar mijn auto :))

Over een halfuurtje lijkt het hier iets droger te zijn, dus dan breng ik hem direct even heen. Van auto 't huis in is het max 5 meter. Dus dat moet lukken O:)

@zebrastreep: Beterschap. Je hebt nogal wat hooi op je vork geloof ik. Heb je nog rustmomenten komende dagen?

Ik ben nu een paar dagen vrij , eerste kerstdag hoef ik pas weer :D we zitten er als team allemaal een beetje doorheen het rooster bestaat uit meer gaten dan dat het opgevuld is. En ze blijven maar vragen wie er extra wil werken terwijl iedereen een beetje op is. Eerst was het hele december rooster rond en nu zijn er weer gaten op de feestdagen wat iedereen best stress bezorgd want je maakt ook al plannen op de feestdagen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 13:20

Papierwerk voor de reisverzekering indienen.. wat een ellende

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 13:57

Blijkbaar tijd van de MRI verkeerd. En ging nog bijna plat tegen de vlakte van de auto naar ziekenhuis lopen. Knie weigerde dienst.

Wel een gelukje, want mag nu de 28ste voor herkansing MRI. Nadeel nog langer geen pijnstillers innemen.

Gelukkig nu in de middag ook, want zo vroeg naar het ziekenhuis zonder rustige opstart vind mijn lijf een no go.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 14:51

Begonnen met een nieuwe serie. Er zijn nog maar twee afleveringen.