Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Mijn stijl is compleet hysterisch vergeleken met de rest hiermaar ach, houdt het leuk toch die verschillen
tita schreef:Ik persoonlijk vind ook wel RL topic of anders basic
Mijn stijl is anders Dale of Norway,Fabienne Chapot, second female selected femme
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat merino truien van Maje en Dale of Norway ervoor zorgen dat Fabienne steeds minder vind zitten met die lading stof
Ik kan super mooie trui kopen van selected Femme echt subtiel met glittertje maar is 54cm lang twijfel dat is echt heupmodel
upendo schreef:Ik heb pas een gloednieuw wollen pak voor onze dochter gekocht, geen koopje maar wel een kleur die ik nooit eerder gezien heb.Ik ben wol-fan voor baby's.
Dus als jullie nog aanrader hebben..We zijn wel van de vlotte kleding, haha
[ [url=m/HSm8Zq.jpg]Afbeelding[/url] ]
equitation schreef:upendo schreef:Ik heb pas een gloednieuw wollen pak voor onze dochter gekocht, geen koopje maar wel een kleur die ik nooit eerder gezien heb.Ik ben wol-fan voor baby's.
Dus als jullie nog aanrader hebben..We zijn wel van de vlotte kleding, haha
[ [url=m/HSm8Zq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah van Engel Natur? Daar heb ik het winterjasje van. Zo fijn makkelijk jasje.
tengeltje11 schreef:Hier is mijn favo merk met veeeeeel voorsprong Blutsgeschwister. Dat vult echt de helft van mijn kast. Rest is dan qua truien vooral King Louie en 4FunkyFlavours, en broeken Pull&Bear en ook King Louie, en dat is het. Niets van iets anders.
Of toch, er hangt nog ergens een jurk van FeverFish en eentje van Hell Bunny.
En ook 3 lange jassen van Hell Bunny.