Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 13:09

Fly_high schreef:
Mijn paard dat allerlei schuurplekken krijgt van zijn dekens, vliegenmaskers etc maar ook niet zonder kan. Ik word er soms zo wanhopig van -O-

Hij zit verder wel prima in zijn vel maar ik voel me zo mislukt als eigenaar. En op wedstrijd verschijnen met zo'n kaalgeplukte kip zit me dan ook dwars :')

Als je eens rondkijkt lopen er heel veel kaalgeplukte kippen rond hoor! Hier ook ineens een half kaal hoofd van zweet, halster en vliegenkap. En borst na een wondje wat niet echt opschiet qua haar.

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 13:56

Die van mij is dus ook kaal achter de oren en op de neus van zijn vliegenmasker en halster, ook op de borst en buik wat kale strepen van de deken en inderdaad hier en daar wat standaard weidewondjes (iets met speelse ruinen bij elkaar).
Hij is heel blij om buiten met zijn maatjes te mogen zijn maar wordt er niet mooier op zeg maar :')

Ik vind al dat kale gewoon erg onverzorgd eruitzien op wedstrijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:21

Knie verdraaid. Pijn :x.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:31

_San87_ schreef:

Mkangos kusjes werken daar goed voor!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:51

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Mkangos kusjes werken daar goed voor!

Goed te weten!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:45

Hoe moeilijk is het om een kleine gunst te doen????? |o
Mijn zwager haalt mijn zus op, heel toevallig moet die langs het station en ook heel toevallig moet ik naar het station. Hij wilde mij best brengen maar mijn moeder zei dat ik maar moest lopen. Dus hij bijna weggaan maar gelukkig was ik op tijd bij de auto.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:46

Wat gebeurt hier?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:10

fotolijstje schreef:
Mijn zwager haalt mijn zus op, heel toevallig moet die langs het station en ook heel toevallig moet ik naar het station. Hij wilde mij best brengen maar mijn moeder zei dat ik maar moest lopen. Dus hij bijna weggaan maar gelukkig was ik op tijd bij de auto.

Wtf?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:11

Ergernis aan mensen die bij een tankstation hun auto bij een pomp zetten en dan alleen gaan plassen ofzo. Of alleen wat halen binnen. Parkeer hem dan gewoon in een parkeervak aan de zijkant en houd geen pomp bezet. -O-

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:08

Collega's blijven maar appen. Bitches, mijn verlof duurt nog wel even. Los het zelf op. Ik wil alleen de kantoorroddels horen.

fotolijstje schreef:

Per wanneer kan je uit huis? Klinkt alsof ze de boel niet helemaal op een rijtje hebben.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:16

Ik probeer het zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar ik vraag me bij al die superdramatische familiedramaverhalen van fotolijstje toch af of het allemaal zo zwart-wit is. Unreliable narrator enzo ;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:23

Mijn "superdramatische" familieverhalen zit zoveel meer achtergrond bij. Heb niks voor niks PTSS :)
Ik snap wat je bedoelt maar alles wat ik typ, is in feite ook echt gebeurd of gezegd.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:28

Ik wil niet zeggen dat je het verzint ofzo hoor, maar er gaat altijd duidelijk nog een flink stukje emoties overheen.

Maar als het echt zo heftig is zou ik zeggen lekker je spullen inpakken en wegwezen zodra je op papier volwassen bent.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:30

Dat is de bedoeling ook. ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:51

Alsof iemand 2 handen om mijn keel hou en de boel dicht knijp. Anders gezegd gruwelijk benauwd hebben.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:25

Jeej dierenarts rekening deel 1 -O-

Deel 2 met röntgenfotos en inslapen moet nog komen -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:31

Buikpijn

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:55

Nou, net een sollicitatiegesprek gehad waar ik een hele procedure voor heb doorlopen, krijg ik te horen dat ze geen aanbod doen omdat ik het precies toch niet echt wil...

Ik ben niet voor niks 2x naar het hoofdkantoor gereden om daar uren te zitten, ik heb niet voor niks 2 meeloopdagen gedaan (waar ik verlof van mijn huidige werk moest nemen) en ik heb niet voor niks altijd contact opgenomen uit eigen iniatief omdat ik juist wil laten zien dat ik het echt wil.

Vandaag had ik eerst een gesprek met HR en een teamleider en daarna met 2 directeuren. Toen dat laatste gesprek was afgerond gaf ik netjes een hand en zei 1 directeur: hoeft niet, ik zie je dadelijk met het aanbod nog. Om 5 min later hem weg te zien lopen en te horen te krijgen dat het hem niet gaat worden en of ik wel even het pasje nog bij de receptie achterlaat...

Ik zat flabbergasted in de auto maar daar gaat morgen nog een mail naar uit voor wat meer duiding want dit is wel heel vaag.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:01

Vliegende mieren in huis.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:30

Kapot van werk. Had al slecht geslapen en heb 9 uur vol gas gegeven. Het was druk + er was veel uit te pakken, te prijzen etc. Ik voel me wel voldaan en het gaat wel weer nu. :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:01

Jeetje schuur..
Überhaupt zo'n uitgebreide sollicitatie procedure al joh := Wat voor functie is het of in welke sector?

Dit is inderdaad alles behalve netjes. Prima als je afgewezen wordt, kan er maar 1 aangenomen natuurlijk maar zo ver in het proces verwacht je wel een nettere communicatie en een betere reden..
Ben benieuwd of ze nog van zich laten horen na je mailtje.

Ik erger me zo aan Jan en alle man die een nestje kittens heeft. Niet-steriele kat lekker naar buiten want kittens zijn zo leuk en schattig! Zie zoveel schrijnende verhalen voorbij komen van mensen die gewoon echt 0 verstand hebben en echt 0 hebben ingelezen. Kan er zo woest van worden. Van een bevalling waarbij alle red flags afgaan tot een kitten van 9 weken die nog niet eet??? Jongens echt !#@&)? -:(-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:04

Ja of een pretnestje wat heus wel met 7 weken weg kan :j Geen inenting of wat, maar ze zijn wel zindelijk hoor :roll:

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:18

Ik heb laatst gevraagd (met heeel veel moeite) voor een salarisverhoging/functieverhoging.
Morgen komt dus mijn regiomaneger langs om daarover te praten en ik ben zo ontzettend nerveus.
Tijdens zulke gesprekken klap ik heel snel dicht %)
Heb hem ook nog maar 1x gezien en dat was 2 jaar geleden dus geen idee wat ik kan verwachten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:20

TheNovelist schreef:
Ik heb laatst gevraagd (met heeel veel moeite) voor een salarisverhoging/functieverhoging.
Morgen komt dus mijn regiomaneger langs om daarover te praten en ik ben zo ontzettend nerveus.
Tijdens zulke gesprekken klap ik heel snel dicht %)
Heb hem ook nog maar 1x gezien en dat was 2 jaar geleden dus geen idee wat ik kan verwachten.

Hoe heb je je voorbereid? Ook qua argumenten en vergelijking werkzaamheden die je doet en welke functieschaal daarbij hoort?

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:26

Ik erger mij al enkele dagen aan mensen. Met name de huurder/ex-huurder van mij weide.. Van de één op andere dag de paarden weggehaald, beloofd te betalen en eind juni nog niets op de rekening hebben staan.. Ze ontwijkt ons en zwijgt in alle talen. En ik kan gewoon niet tegen onrecht.