Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Domme mensen die hun hond sinds oud & nieuw kwijt zijn... Hond is als de dood voor vuurwerk, maar ze wilden graag vuurwerk afsteken. Dus hond in de tuin gedaan, want als ze alleen binnen bleef, dan zou ze gaan plassen en graven enz.... Nu is de hond uit de tuin ontsnapt.
Ik vind het zo sneu voor het beestje.... Waarom die afsteek behoefte terwijl je beestje er zo bang voor is? En waarom dan niet gewoon binnen houden? Dan ruim je de plas toch gewoon op....
Urbanus schreef:Urbanus schreef:Ik vind het ook lastig hoor. Hij is met een tentje en een fietsje aan het trekken, geen idee hoe gevaarlijk Chili is. Maar kan ook dat hij gewoon even z'n tel uit heeft gezet of geen stroom heeft.
Niks aan de hand, hoera!
HopeMyDay schreef:Hier net twee jongens van een jaar of 9 die vuurwerk bij de paarden in de wei aan het gooien waren.
Gelukkig was de pret er snel af, de paarden bleven gewoon eten/liggenMaar ik ben er wel direct naartoe gelopen om even heel duidelijk te maken dat dat écht enorm fout af kan lopen. Sowieso, waar zijn die ouders?!
friendly schreef:hagelslag schreef:Collega belde mij net wakker omdat ie een silo niet kon vinden.
Kerel ik heb vrij
Wat zei je? “Ga maar zoeken, bij mij staat ie ook niet?”
MarlindeRooz schreef:Heb vannacht vreselijk slecht geslapen en er is een oppashond vandaag. Een ADHD Border Collie die nooit moe wordt.
MarlindeRooz schreef:Ik heb vooral nachtmerries de hele nacht helaas. Dus ik slaap wel maar heel onrustigen ik word steeds wakker.
Maar we gaan inderdaad flink wandelen vandaag en Nova mag lekker mee.
HopeMyDay schreef:Hier net twee jongens van een jaar of 9 die vuurwerk bij de paarden in de wei aan het gooien waren.
Gelukkig was de pret er snel af, de paarden bleven gewoon eten/liggenMaar ik ben er wel direct naartoe gelopen om even heel duidelijk te maken dat dat écht enorm fout af kan lopen. Sowieso, waar zijn die ouders?!
Sodera schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb vooral nachtmerries de hele nacht helaas. Dus ik slaap wel maar heel onrustigen ik word steeds wakker.
Maar we gaan inderdaad flink wandelen vandaag en Nova mag lekker mee.
Ik weet dat je vaker nachtmerries hebtmaar het was afgelopen nacht volle maan… ik denk dat dat niet mee heeft geholpen
Ik vind het stiekem de grootst mogelijke onzin maar helaas kom ik er vaak, als ik meer dan 1 nacht slecht slaap, achter dat het volle maan is.
Ik slaap slecht, mijn vriend heeft raaaaare dromen. Het is wel een bekend fenomeen helaas..
Zie ook:
[LZP] Slapeloosheid....Volle maan!
Urbanus schreef:Ja! Hij was een weekje de bergen in zonder bereik.
iirrssjjee schreef:Domme mensen die hun hond sinds oud & nieuw kwijt zijn... Hond is als de dood voor vuurwerk, maar ze wilden graag vuurwerk afsteken. Dus hond in de tuin gedaan, want als ze alleen binnen bleef, dan zou ze gaan plassen en graven enz.... Nu is de hond uit de tuin ontsnapt.
Ik vind het zo sneu voor het beestje.... Waarom die afsteek behoefte terwijl je beestje er zo bang voor is? En waarom dan niet gewoon binnen houden? Dan ruim je de plas toch gewoon op....