Roodvos schreef:Ik heb bestrating (tegels, klinkers) op MP staan. Gratis, zelf ophalen.
Ze liggen al op pallets.
De eerste die reageert: "bezorg je ook?"

600 euro!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hevonen schreef:Had een oproep geplaatst voor iemand die licht tuinwerk (grasmaaien etc) wilde doen voor max € 10,- per uur (ik kan niet meer missen). Ik kreeg binnen een dag ruim 70 reacties waarvan het grootste deel van hoveniersbedrijven, die het wel voor 45 tot 65 euro per uur wilden doen.
Dat snap ik dus niet. Waarom toch reageren als er duidelijk een prijs is aangegeven?
maralyn schreef:Mensen die openbaar op facebook lopen muggenziften over een (niet storend verder) schrijffoutje in een advertentie.
Niet mijn advertentie overigens, maar dan denk ik: "komaan, stop met azijn drinken, heb je er geen belang bij, scroll dooooorrrrr!"
Zie dit zoveel bij Facebook advertenties... Waarom?!
Wiwabalia schreef:Hevonen schreef:Had een oproep geplaatst voor iemand die licht tuinwerk (grasmaaien etc) wilde doen voor max € 10,- per uur (ik kan niet meer missen). Ik kreeg binnen een dag ruim 70 reacties waarvan het grootste deel van hoveniersbedrijven, die het wel voor 45 tot 65 euro per uur wilden doen.
Dat snap ik dus niet. Waarom toch reageren als er duidelijk een prijs is aangegeven?
Een buurkind ofzo, heitje voor een karweitje. Ik denk niet dat je doelt op een ZZPer denk ik?
Wellicht een briefje in de plaatselijke supermarkt?
Mijn kinderen (dan pubers) mogen later ook best hun handjes laten wapperen bij opa/oma/buurman als ze willen, dan is 10eu contant netjes toch? Daar ben ik zelf ook niet slechter van geworden.
marleen_usar schreef:Hij krijgt pas het geld als het pakket bij mij is aangekomen, hij heeft het nog niet verstuurd.