Urbanus schreef:Zertab schreef:Oh een elftal... Zal er lekker uit zien dan down under
Waarom Pimaude?
Vreemde opmerking
Kunnen niet allemaal zo perfect als jou zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik vind het een beetje jammer dat iemand een foto van haar kind post en dat mensen dan moeten zeggen dat ze kinderen niet leuk vinden. Wat heeft dat nou voor nut?
Post lekker je kind, je kat, je Tibetaanse dwergmuisjes.
Vind je het niks, scroll door. Toch?
pimaude schreef:Urbanus schreef:Ik vind het een beetje jammer dat iemand een foto van haar kind post en dat mensen dan moeten zeggen dat ze kinderen niet leuk vinden. Wat heeft dat nou voor nut?
Post lekker je kind, je kat, je Tibetaanse dwergmuisjes.
Vind je het niks, scroll door. Toch?
Omdat niet iedereen kinderen kan krijgen en daarmee dagelijks geconfronteerd wil wordenof is dat teveel gevraagd?
pimaude schreef:Ik zei ergens wel stiekem dat ik er niet blij van werdevenals opmerkingen die mensen maken als: ik maak er nog .
![]()
Maar ander onderwerp vind ik leuk. Het is volle maan dus iedereen succes met spoken vannacht
Matheno schreef:Volle maan heb ik gelukkig nooit last van. heerlijk slapen met het getik van de regen op de ramen.
Vond het lastig om goede passende cadeautjes voor mijn lootje te bedenken, maaaaaaar... Zo goed als klaar! Nog 1 cadeautje moet binnen komen, maar ben er toch wel erg trots op hahaha. Hopelijk vindt mijn lootje het ook leuk, zelf vind ik het in ieder geval fantastisch