Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Er zijn goede branders op gas. Niet van die banketstaaf action flesjes, maar een fikse tank. Zo een die je met kamperen gebruikt. Je kan planten afschermen met een (stalen) plaat. Bijvoorbeeld een oud bakblik. Werkt als een speer.
https://www.avantius.nl/gv-900-gasbrand ... gIojPD_BwE Deze heb ik.
iirrssjjee schreef:Eigenlijk gisteren; ik zat in de woonkamer. Wist dat er een pakketje van DHL zou komen. Ik hoor ineens een piepje, loop richting voordeur, is de bezorger al pleitte.... Heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen.... Heeft gewoon het pakket voor de deur gezet in het zicht. We hebben 1,5m voortuin en dan stoep/openbare weg... Echt neem iig de moeite om aan te bellen!! Stel ik was boven, had dat pakket er heel de dag gestaan, want dan had ik dat piepje van je apparaat niet gehoord....
fokfanaat schreef:wel 1,5 maand? poeh poeh.
black_kelpie schreef:iirrssjjee schreef:Eigenlijk gisteren; ik zat in de woonkamer. Wist dat er een pakketje van DHL zou komen. Ik hoor ineens een piepje, loop richting voordeur, is de bezorger al pleitte.... Heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen.... Heeft gewoon het pakket voor de deur gezet in het zicht. We hebben 1,5m voortuin en dan stoep/openbare weg... Echt neem iig de moeite om aan te bellen!! Stel ik was boven, had dat pakket er heel de dag gestaan, want dan had ik dat piepje van je apparaat niet gehoord....
Leuk is dat hèIk zit pal aan de stoep, geen voortuin en hier is ook eens een pakket voor de deur neergezet. We waren niet thuis dus die heeft er bijna een uur onbeheerd gestaan. Had een waarde van ruim 100 euro. Supertof
DuoPenotti schreef:Sterkte Menino
Oud worden is niet vanzelf sprekend.
En dat heb ik helaas ook al als klein kind geleerd.Citaat:Ga nooit weg zonder te groeten,
ga nooit heen zonder een zoen.
Wie het noodlot zal ontmoeten,
kan het morgen niet meer doen.
Loop nooit weg zonder te praten,
dat doet soms een hart zo pijn.
Wat je 's morgens hebt verlaten,
kan er 's avonds niet meer zijn.
--- Toon Hermans
[***] schreef:Iemand die vindt dat mijn teen gewoon even geknakt is en niet echt stuk is. Ik moet maar gewoon lopen en fietsen en normaal doen, want het zit gewoon nog aan elkaar vast.
Op de röntgenfoto zijn toch echt 2 breuken te zien, het botje is in 3 stukken. Daarnaast is mijn voet ook nog gekneusd door de klap en ik schijn ook nog mijn hoofd te hebben gestoten want daar zit een dikke bult en onder de douche ontdekte ik dat er ook aardig wat bloed in mijn haar zat.
xPabloBokt schreef:[***] schreef:Iemand die vindt dat mijn teen gewoon even geknakt is en niet echt stuk is. Ik moet maar gewoon lopen en fietsen en normaal doen, want het zit gewoon nog aan elkaar vast.
Op de röntgenfoto zijn toch echt 2 breuken te zien, het botje is in 3 stukken. Daarnaast is mijn voet ook nog gekneusd door de klap en ik schijn ook nog mijn hoofd te hebben gestoten want daar zit een dikke bult en onder de douche ontdekte ik dat er ook aardig wat bloed in mijn haar zat.
Wat voor mensen heb jij toch in je omgeving die van alles vinden van wat jij doet/meemaakt? Dumpen die handel, echt niet gezond voor jouw mentale gesteldheid.