Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:52

Broer en zus ik moest lachen :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:53

Er zijn goede branders op gas. Niet van die banketstaaf action flesjes, maar een fikse tank. Zo een die je met kamperen gebruikt. Je kan planten afschermen met een (stalen) plaat. Bijvoorbeeld een oud bakblik. Werkt als een speer.

https://www.avantius.nl/gv-900-gasbrand ... gIojPD_BwE Deze heb ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:25

Urbanus schreef:
Heel mooi is dat gedichtje en ik probeer er ook echt naar te leven.

_San87_ schreef:
Opstaan met Suzanne en Freek nummers in m'n hoofd. Hoe dan.

Dat zijn toch die broer en zus die gaan trouwen?

Ja :'). Die irritante liedjes blijven zo hangen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:38

rien10 schreef:
Er zijn goede branders op gas. Niet van die banketstaaf action flesjes, maar een fikse tank. Zo een die je met kamperen gebruikt. Je kan planten afschermen met een (stalen) plaat. Bijvoorbeeld een oud bakblik. Werkt als een speer.

https://www.avantius.nl/gv-900-gasbrand ... gIojPD_BwE Deze heb ik.

Goede post dit +:)+
Ik weet nu ook dat ik het onkruid niet hoef te cremeren :)*
*gaat oud bakblik wat gisteren weggegooid is weer uit de kliko halen*

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:41

Diep bukken Roodvos, diep bukken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:50

Dat mijn moeder mijn hele middag heeft verkloot -O-
ik voel me er echt poedersuiker over

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:51

Urbanus schreef:
rien10 schreef:
Oh, gelukkig. Geen broer en zus. Pfffff

Haha nee, maar dat heb ik wel altijd gedacht en met mij meerdere mensen dus het was even een shock :')

Ik dacht het ook tot dit bericht. Ik vond ze al eng lief tegen elkaar op de zwarte cross

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:52

Ik dacht dat ze uit een vissersdorp kwamen ofzo. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:55

Leuk man een “groot” huis. Tot je moet stofzuigen en dweilen. Wat een werk. :+

En dan moeten de wc’s, de keuken, de was en de badkamer nog. :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:57

Urbanus schreef:
Ik dacht dat ze uit een vissersdorp kwamen ofzo. :')

Ja, want dan mag het. :j _/-\o_

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:09

Ik voel me echt zo klote vandaag |o
En ik snap ook niet waarom, er is geen enkele reden dat ik me zo slecht kan voelen -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:15

Ik heb nog steeds m'n loon niet. Ik zou het gisteren moeten krijgen en ik zit er dan ook heel erg op te wachten. Als in, ik sta nu dik in de min omdat er bedragen automatisch zijn afgeschreven omdat ik m'n loon dus gisteren had verwacht... Vind dit zo irritant. Werk had vorige maand al minder uitbetaald en nu dit. Ben blij dat ik daar ben gestopt.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:31

Vandaag is er een makelaar langs geweest om de waarde van ons oude huis vast te stellen. Uit een hele andere stad.
Hij had niks positiefs te vermelden.
Nadat tie t eerste bedrag noemde en ik m op wat feiten wees, kwam er 5000 bij. Toen ging tie weer verder met zn beklaag.
Mijn vriend durfde niks te zeggen. Toen begon tie over een vergelijkbare woning hier in de directe omgeving die een vrijwel 100% match was met die van ons, maar dat tie wel 1,5 maand te koop had gestaan. Wat die woning opgebracht had moest even opvragen want dat kon tie zo doen... (Op mijn vraag of tie dat niet voor ons gesprek had kunnen doen, had tie geen antwoord)
Dus ik heb m even op de feiten gewezen dat er terwijl die woning te koop stond nog 5 vergelijkbare woningen in onze directe omgeving te koop stonden. Toen kon tie er ineens weer 10.000 meer voor krijgen.
Ik heb m vriendelijk doch dringend de deur gewezen.
Vanmiddag weer 1 en waarschijnlijk morgen nog 1 over de vloer :Y)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:37

wel 1,5 maand? poeh poeh.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:38

iirrssjjee schreef:
Eigenlijk gisteren; ik zat in de woonkamer. Wist dat er een pakketje van DHL zou komen. Ik hoor ineens een piepje, loop richting voordeur, is de bezorger al pleitte.... Heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen.... Heeft gewoon het pakket voor de deur gezet in het zicht. We hebben 1,5m voortuin en dan stoep/openbare weg... Echt neem iig de moeite om aan te bellen!! Stel ik was boven, had dat pakket er heel de dag gestaan, want dan had ik dat piepje van je apparaat niet gehoord....

Leuk is dat hè -O- Ik zit pal aan de stoep, geen voortuin en hier is ook eens een pakket voor de deur neergezet. We waren niet thuis dus die heeft er bijna een uur onbeheerd gestaan. Had een waarde van ruim 100 euro. Supertof :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 14:39

Naar de Action gegaan voor twee badmatten, terug gekomen met twee tafeltjes.

#TaskFailedSuccessfully

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:23

fokfanaat schreef:
wel 1,5 maand? poeh poeh.

Ja, ik was echt over de mik door die vent _-:(
Gelukkig daarnet weer een makelaar over de vloer gehad en die heeft een hele fijne, professionele, maar positieve indruk heeft achter gelaten. Nu benieuwd met welk bedrag die komt natuurlijk, maar dat horen we morgen. Scheelt denk ik ook enorm dat deze uit het naastgelegen dorp komt en tot 3 jaar terug bij ons in de stad bij het grootste makelaars bureau hier heeft gewerkt. Hij kent het hier gewoon.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 26-07-22 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:27

hadden wij 10 jaar terug ook, zo'n eikel die alles af zit te zeiken... nou doei!!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:32

black_kelpie schreef:
iirrssjjee schreef:
Eigenlijk gisteren; ik zat in de woonkamer. Wist dat er een pakketje van DHL zou komen. Ik hoor ineens een piepje, loop richting voordeur, is de bezorger al pleitte.... Heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen.... Heeft gewoon het pakket voor de deur gezet in het zicht. We hebben 1,5m voortuin en dan stoep/openbare weg... Echt neem iig de moeite om aan te bellen!! Stel ik was boven, had dat pakket er heel de dag gestaan, want dan had ik dat piepje van je apparaat niet gehoord....

Leuk is dat hè -O- Ik zit pal aan de stoep, geen voortuin en hier is ook eens een pakket voor de deur neergezet. We waren niet thuis dus die heeft er bijna een uur onbeheerd gestaan. Had een waarde van ruim 100 euro. Supertof :Y)

Ja zeker :Y) . We hebben normaal echt een leuke vent, altijd ook praatje mee enz, dus was ff een tegenvaller hahaha. Maar bel op zn minst ff aan, als je dit dan doet :+ .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:33

DuoPenotti schreef:
Sterkte Menino
Oud worden is niet vanzelf sprekend.
En dat heb ik helaas ook al als klein kind geleerd.

Citaat:
Ga nooit weg zonder te groeten,
ga nooit heen zonder een zoen.
Wie het noodlot zal ontmoeten,
kan het morgen niet meer doen.

Loop nooit weg zonder te praten,
dat doet soms een hart zo pijn.
Wat je 's morgens hebt verlaten,
kan er 's avonds niet meer zijn.

--- Toon Hermans

Hier ben ik zelf mee opgegroeid en heb het mijn zoon ook vanaf heel klein meegegeven. Blijft een goede!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:42

Iemand die vindt dat mijn teen gewoon even geknakt is en niet echt stuk is. Ik moet maar gewoon lopen en fietsen en normaal doen, want het zit gewoon nog aan elkaar vast.

Op de röntgenfoto zijn toch echt 2 breuken te zien, het botje is in 3 stukken. Daarnaast is mijn voet ook nog gekneusd door de klap en ik schijn ook nog mijn hoofd te hebben gestoten want daar zit een dikke bult en onder de douche ontdekte ik dat er ook aardig wat bloed in mijn haar zat.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:44

'Snoep' besteld, kreeg allemaal losse repen ipv verpakkingen van 6 die afgebeeld stonden, stond nergens vermeld, en daarnaast al had het wel vermeld gestaan miste ik alsnog 9 producten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 16:47

[***] schreef:
Iemand die vindt dat mijn teen gewoon even geknakt is en niet echt stuk is. Ik moet maar gewoon lopen en fietsen en normaal doen, want het zit gewoon nog aan elkaar vast.

Op de röntgenfoto zijn toch echt 2 breuken te zien, het botje is in 3 stukken. Daarnaast is mijn voet ook nog gekneusd door de klap en ik schijn ook nog mijn hoofd te hebben gestoten want daar zit een dikke bult en onder de douche ontdekte ik dat er ook aardig wat bloed in mijn haar zat.

Wat voor mensen heb jij toch in je omgeving die van alles vinden van wat jij doet/meemaakt? Dumpen die handel, echt niet gezond voor jouw mentale gesteldheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:49

xPabloBokt schreef:
[***] schreef:

Wat voor mensen heb jij toch in je omgeving die van alles vinden van wat jij doet/meemaakt? Dumpen die handel, echt niet gezond voor jouw mentale gesteldheid.

Familie :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 17:28

Mijn verloofde die weer eens loopt te treuzelen op zijn werk.

Ik. Ben. HANGRY.

Kom naar huisssssss