Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:We zijn voor het eerst in jaren op vakantie.
Maar de camping valt me tegen..
De wc's hebben geen wc bril, de camping plaatsen zijn klein, de leidingen bij de douche lekken, de douchekop(van alle 3 de douches!) moet je vasthouden tijdens het douchen want nergens zit een douche stang...
Ik bedoel, ik ben vrij basic kamperen gewend van vroeger, het hoeft echt geen luxe te zijn.
Maar dit voelt gewoon vervallen en niet onderhouden..
En voordat mensen dan zeggen ' dan ga je toch lekker naar een andere camping?
Normaliter zou ik dat hebben voorgesteld maar we hebben voor anderhalf week hier gereserveerd en schoonzus met gezin komt ook deze kant op. De camping is op haar aanraden.
Verder is de omgeving wel prachtig hier in de franse Alpen
Edit:
Oja en het warme water bij de afwasbakken werkt niet dus dat moet je dan binnen halen bij de gewone wasbakken.
Ook was 1 van de wasbakken verstopt en zag het eruit alsof het water er al een paar dagen in stond.
fleurtjeuh schreef:We zijn voor het eerst in jaren op vakantie.
Maar de camping valt me tegen..
De wc's hebben geen wc bril, de camping plaatsen zijn klein, de leidingen bij de douche lekken, de douchekop(van alle 3 de douches!) moet je vasthouden tijdens het douchen want nergens zit een douche stang...
Ik bedoel, ik ben vrij basic kamperen gewend van vroeger, het hoeft echt geen luxe te zijn.
Maar dit voelt gewoon vervallen en niet onderhouden..
En voordat mensen dan zeggen ' dan ga je toch lekker naar een andere camping?
Normaliter zou ik dat hebben voorgesteld maar we hebben voor anderhalf week hier gereserveerd en schoonzus met gezin komt ook deze kant op. De camping is op haar aanraden.
Verder is de omgeving wel prachtig hier in de franse Alpen
Edit:
Oja en het warme water bij de afwasbakken werkt niet dus dat moet je dan binnen halen bij de gewone wasbakken.
Ook was 1 van de wasbakken verstopt en zag het eruit alsof het water er al een paar dagen in stond.
fleurtjeuh schreef:Ik drink geen alcohol
Ik denk dat ik gedoemd ben een iets minder leuke vakantie te hebben
Want het wordt vast nogsteeds leuk
AmyII schreef:oomens schreef:Watermeloen gaat heel goed als hoofdgerecht.
https://www.currylife.nl/watermeloencurry/
Beetje rijst bij koken en je bent er.
Interessant! Heb jij dit al eens geprobeerd? Ook voor dit gerecht geldt dat ik naar de super moet.
corinep schreef:fleurtjeuh schreef:Ik drink geen alcohol
Ik denk dat ik gedoemd ben een iets minder leuke vakantie te hebben
Want het wordt vast nogsteeds leuk
Is er niet toevallig nog een ander toiletgebouw? Heb zelf een keer iets soortgelijks gehad, toen bleek er een paar meter verder lopen de andere kant uit een veel netter en nieuwer gebouw te staan. Vakantie was gered
Urbanus schreef:tita schreef:Wat let je om te zeggen, kom zullen we verder rijden lief…..in plaats van klagen want beter gaat het niet worden
Dat heeft ze uitgelegd. Wat let je om goed te lezen voordat je je mond opentrekt?