Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 16:50

Zonnetje81 schreef:
Als je na 3 maanden het nog niet weet dan weet je het niet en wat daar dan ook de oorzaak van is boeit niet. Want tot hoe lang moet je geduld blijven hebben en eventuele loze hoop?
Zoals ik het lees twijfelt ie voornamelijk over een bepaald onderdeel, wat gok ik voor veel mensen toch wel belangrijk is en moet 'klikken'. Zo vreemd is dat toch niet?

Wat VG ook zegt, twijfel hoeft (imo) niet erg te zijn. Het i.i.g. bespreken lijkt mij dan wel weer belangrijk, dat lijkt aan de orde (te zin geweest) bij Moniek.

Ik twijfelde aan het begin ook, niet vanwege mijn partner, maar of ik überhaupt wel een partner (voor lange tijd, want daar leek het al snel op) wilde. Gevoel vanuit beide is hierin belangrijk, je eigen gevoel natuurlijk (in dit stadium) primair.

Nee dan gaan we gelijk onze eigen (negatieve) ervaringen projecteren op enkel een(zijdig) bericht van iemand die je niet eens kent. Ik vind dat oprecht vreemd.

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 17:04

Alles wat je benoemd zou ik ook niet blij mee zijn. Iemand die met mij gaat daten en na 3 maanden nog niet weet of hij überhaupt open staat voor vastigheid schiet ook niet op.

Als het goed is voel je dat en anders bij twijfel niet doen. Maar dat is mijn mening.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 18:04

Twijfel is ook niet erg, en ik persoonlijk vind het juist fijn dat hij daar gewoon eerlijk in is. Bedoel je bent niet voor niets aan het daten en dat kan eenmaal twee kanten op gaan. Vind het alleen lastig en reageerde er ook een beetje te heftig op denk ik. We hebben nu besproken om het even te laten rusten, ook omdat we beide beetje te emotioneel reageerde. Ik denk niet dat we eruit komen hoor, maar voor nu is het goed zo.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 18:13

MoniekJ schreef:
Muronia, spannend maar heel veel plezier!

Jullie hebben gelijk hoor. Zijn reden is dat hij heel erg de klik voelt, maar de fysieke dingen nog niet soepel vind lopen. En dat hij niet weet wat hij daarin mist. Vind het echt heel poedersuiker, maar laat het heel even bezinken en kies dan voor mezelf. Als ik hem nu ga appen (ja, hij zei dit via de app) ofzo, zeg ik misschien iets wat ik niet wil haha.

Voor mezelf zou het stoppen. Als ik puur naar mezelf kijk: dan is het gevoel er niet voldoende. Je kan met iemand een match hebben op papier en vriendschappelijk maar voor seksuele aantrekkingskracht moet er meer zijn.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 18:23

Ik ben nu vooral benieuwd of Muronia een leuke middag heeft! :D :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:02

Ik ben er weer! Hij is eigenlijk precies zoals hij appt, dus dat was fijn. We hebben zo'n 6 km gewandeld en veel gekletst. Geen ongemakkelijke stiltes onderweg! Ik was wel heel nerveus maar volgens mij heeft hij dat niet gemerkt. Terug bij de auto wel een beetje ongemakkelijk van beide kanten. Beetje treuzelen en rondkletsen en ja wat moeten we nu? _O- . Het werd een knuffel, het was gezellig en we appen straks. Dat was voor mij helemaal prima zo :j .

Ik had maar 1 foto van hem gezien dus dat was wel even spannend, maar het is oprecht een leuke vent, wel mijn type. Ik weet natuurlijk niet hoe hij het heeft ervaren, maar dat hoor ik vast nog wel (ik heb al wel een "ik vond het gezellig" appje gehad).

Ik vond het vooral heeeel dapper van mezelf dat ik dit heb gedaan. Respect voor jullie hoor :oo

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:16

Muronia schreef:
Ik ben er weer! Hij is eigenlijk precies zoals hij appt, dus dat was fijn. We hebben zo'n 6 km gewandeld en veel gekletst. Geen ongemakkelijke stiltes onderweg! Ik was wel heel nerveus maar volgens mij heeft hij dat niet gemerkt. Terug bij de auto wel een beetje ongemakkelijk van beide kanten. Beetje treuzelen en rondkletsen en ja wat moeten we nu? _O- . Het werd een knuffel, het was gezellig en we appen straks. Dat was voor mij helemaal prima zo :j .

Ik had maar 1 foto van hem gezien dus dat was wel even spannend, maar het is oprecht een leuke vent, wel mijn type. Ik weet natuurlijk niet hoe hij het heeft ervaren, maar dat hoor ik vast nog wel (ik heb al wel een "ik vond het gezellig" appje gehad).

Ik vond het vooral heeeel dapper van mezelf dat ik dit heb gedaan. Respect voor jullie hoor :oo

Jaaaa woohooo *\o/* *\o/* *\o/*
Wat fijn dat het in ieder geval ren goede ervaring was

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:46

Jaaa leuk Muronia! De kop is eraf :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:48

Ik vind het vooral raar.om het via de app te bespreken. Dit soort dingen bespreek je face to face zodat je goed elkaar kunt interpreteren. Via app gaat de toon zo verloren.

Hier een beetje hetzelfde aan de hand met mijn date. Beide uitgesproken dat we er niet een toekomst in zien. Maar we wel met elkaar willen daten. Heel dubbel maar geniet van de aandacht voor nu .

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:42

Maar waarom zou je willen daten als je er geen toekomst in ziet? Vind je dat niet zonde van je tijd? Oprechte interesse :)

Hij was enthousiast trouwens! Ik kan het dus toch nog na 16 jaar _O- . Nu maar eens kijken dat het niet weer 2 maanden gaat duren voordat we weer afspreken.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:43

Oh, ik las dat als wel seks met elkaar willen..

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:49

Blingh, wilde het ook niet via de app en daarom gaan we binnenkort gewoon elkaar even in het echt zien. Want geloof dat er totale miscommunicatie is.

Klinkt dubbel, maar als het goed voelt lekker doen toch?

Muronia, wat fijn dat het een fijne ervaring was en snap dat het spannend was haha. Je hebt het toch maar gedaan *\o/*

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 01:09

Yep.. via de app communiceren is niet handig. Vandaag ook weer gemerkt.. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 08:18

Muronia wat tof! En ik herken die zenuwen enorm hoor! Alleen ik zeg dat gewoon tegen dates :') Maar wat leuk voor je!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 08:24

Wat fijn Muronia dat het goed is gegaan en dat er een leuke klik lijkt te zijn voor nu!
Hopelijk kunnen jullie snel weer wat afspreken om het verder te onderzoeken.

En niks mis met zenuwen, hoef je je helemaal niet voor te schamen. De een heeft dat gewoon meer als de ander. Ik had altijd een gezonde spanning, maar was nooit echt zenuwachtig. Heb wel echt hele zenuwachtige mannen tegenover mij gehad, maar daar kun je best doorheen kijken als je weet dat het zenuwen zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 09:14

Wat leuk Muronia! Beetje spanning lijkt me heel normaal. Fijn dat hij niet enorm tegenviel in het echt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 10:49

Het is een echte man, want hij had er niks van gemerkt _O- .

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 11:55

Muronia schreef:
Maar waarom zou je willen daten als je er geen toekomst in ziet? Vind je dat niet zonde van je tijd? Oprechte interesse :)

Hij was enthousiast trouwens! Ik kan het dus toch nog na 16 jaar _O- . Nu maar eens kijken dat het niet weer 2 maanden gaat duren voordat we weer afspreken.

Wat Marocje zegt en ook de ervaringen zijn fijn. Ik denk dat ik hier echt met veel plezier naar terug kijk dat ik het heb mogen meemaken. Klinkt misschien vreemd maar ik heb er vrede mee.
En wie weet wat de toekomst brengt. Ben daar sowieso minder mee bezig en leef voornamelijk in het nu.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 08:19

En dan scheur je even op je date uit je broek _O-
Zaterdag namiddag naar hem gegaan.
Gistermiddag wouden we een rondje lopen...

Ik wou nog even een steen gebruiken om mijn schoenen dicht te doen.
T was sws een oudere broek waar ik al vele km in heb gewandeld.
Dus het was een kwestie van tijd...
En jap, een dikke vette scheur _O- _O- echt grandioos.
Maar ach...

Het was sws wel een geslaagd weekend

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:13

Ik had gisteren een gezellige date bij de sauna. Goed gezelschap, maar niet meer dan dat jammer genoeg.

Maar het lijkt me wel leuk om hem zo af en toe vriendschappelijk te zien, gewoon om wat leuks te gaan doen, zoals bijv de sauna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:18

Haha Hagelslag :')

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:23

hagelslag schreef:
En dan scheur je even op je date uit je broek _O-
Zaterdag namiddag naar hem gegaan.
Gistermiddag wouden we een rondje lopen...

Ik wou nog even een steen gebruiken om mijn schoenen dicht te doen.
T was sws een oudere broek waar ik al vele km in heb gewandeld.
Dus het was een kwestie van tijd...
En jap, een dikke vette scheur _O- _O- echt grandioos.
Maar ach...

Het was sws wel een geslaagd weekend

Hahaha wat erg! :')

Peelie, gedurfd dat je als date naar de sauna gaat! Of was het bikinidag? Je weet zo wel gelijk wat je aan de haak hebt geslagen, dat dan weer wel :+

Hier een vervolgdate afgesproken met de wintersport/date uit de provincie :Y) Het wordt gewoon heel lastig om een toekomst op te bouwen, en weet nu ook nog niet of ik hem daar helemaal leuk genoeg voor vindt, maar we hebben het wel heel gezellig samen dus daar dan maar van genieten? Enige banketstaaf is dat hij nu elke x hierheen komt omdat zijn huis pas in mei klaar is, en ik (inmiddels) weer op mijzelf woon. Dus hij heeft nu elke keer 2,5 uur enkele reis voor de boeg :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:42

Nee. Was geen badkledingdag.

Ik heb daar zelf totaal geen moeite mee en hij ook niet. Het was ook wel het type mens waar je van verwacht dat het okay is. Spiritueel, in tune met gevoel, emotie, open. Dus dat durfde ik wel aan. Daarbij is er een enorme sociale controle in de sauna natuurlijk. Daar gebeuren geen dingen die niet door de beugel zijn.

Ik vond het een hele fijne date. En ja, ik weet ook gelijk wat ik "aan de haak" geslagen heb. Het was niet perse om over naar huis te schrijven. Maar goed iets me motion en ocean. Maar deze was gewoon niet voor mij. En dat is ook okay.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:44

Ik heb ook wel eens gedate in de sauna, als je er allebei van houdt is het helemaal niet gek. Toen wel afgesproken dat als het niet klikte we gewoon beide onze gang zouden gaan in de sauna. Ook wel apart ingecheckt..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:18

Zo hadden wij het ook gedaan Relaxed. Althans. Wel samen ingechecked, maar afgesproken dat als het niet zou klikken, dat we dan gewoon onze eigen weg zouden gaan en dan om een x tijd bij de kluis zouden afspreken.