[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 09:39

Brrrr…!!!
Bij deze dame is haar hele lijf is bedekt met tatoeages tot haar oogbollen aan toe. Ze heeft haar tong laten splijten, ze heeft implantaten in haar hoofd en nu is ze ook nog de eerste vrouw ter wereld die vrijwillig haar neus heeft laten amputeren.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/436 ... s-gelukkig

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:11

Zo, die kan goed door als de vrouw van the black alien project :D

Ik zie haar al in het bejaardentehuis zitten als ze echt oud is. Rimpelig tattoos als extra effect.

StalNollie

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:18

Snap niet dat iemand dit doet. Ze heeft ook kindjes en worden hierdoor wel aangekeken. En dan snap ik ergens wel.
Vraag me ook af... Zo iemand komt toch nooit aan een baan, maar wat dan uitkering? Maar waarom ze heeft zelf hiervoor gekozen is het dan ook niet beetje eigen schuld dikke bult!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:20

Als je echt wil werken, en niet medisch iets mankeert, dan kun je altijd werken. Genoeg thuiswerkopties op het moment ook.
Ik snap het ook niet, maar ieder zijn ding.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:24

Mijn eerst gedachte was ze had beter 100.000 aan de psychiater uit kunnen geven dan aan deze verminkingen.
Want dat ze intens gelukkig als ze in de spiegel kijkt geloof ik dus juist niet.
Je vertimmert niet zoveel als je blij bent met jezelf en geen rem er op hebt.

Maar goed vervolgens denk ik, ze moet het zelf weten ook, leven en laten leven.
Al vind ik het voor haar kinderen wel oprecht zielig.

Werk hoeft geen probleem te zijn. Wie er op het postsorteercentrum werkt, de order picker ergens is of dergelijke hoeft geen probleem te zijn. Voor aan de balie of als verzorgende zal want minder snel gaan

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:29

Ik vind het zelf eigenlijk vreemd dat de kindjes gepest worden om hoe moeders eruit ziet... dat is toch ook bijzonder.. Of nou ja, helaas is dat niet bijzonder eigenlijk..

Qua hoe zij eruit wil zien.. ieder zn ding :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:32

Ik denk dat zij iets van onlyfans of fetish gerelateerde content maakt gezien haar IG. Sneu voor haar kinderen idd.
En als bodymod artist zou ik er ook niet aan meedoen om iemand zo toe te takelen. Pure verminking

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:38

Is het verminking? Dat vind ik dan weer interesssant. want wie bepaalt dat.. :)
is iemand vrij om eruit te zien zoals die persoon dat wil? En wie moet er dan wat van vinden..
Nou goed, niet voor dit topic, maar wel weer boeiend

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:39

Tja, ach, ik vind haar er wel gaaf uit zien en vind het vooral raar dat mensen haar kinderen blijkbaar afrekenen op hoe hun moeder er uit ziet. Daar zit dan ook wel een gebrek aan opvoeding.

Ik kan het wel waarderen als mensen hun eigen ideeën en wensen volgen in plaats van te voldoen aan de algemene geldende normen. Ze schaadt er niemand mee tenslotte.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:48

Mijn broer vroeg altijd "Maar wat is normaal?" als iemand zei "doe eens normaal joh" of wat dan ook.
En dat vind ik wel een goede vraag. :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:49

DuoPenotti schreef:
Mijn eerst gedachte was ze had beter 100.000 aan de psychiater uit kunnen geven dan aan deze verminkingen.
Want dat ze intens gelukkig als ze in de spiegel kijkt geloof ik dus juist niet.

En waar zet je de grens?
Ikzelf ben ook behoorlijk getatoueerd, mijn partner nog meer. wij hebben de grens dat het moet bedekbaar blijven. Maar waar is de grens tussen een leuke tattoo en blijven vertimmeren omdat je niet blij bent met jezelf? Als je X % van je lijf vol hebt? Als je op zichtbare plekken (handen, gezicht) begint? (wat dan bij iemand die enkel een tattoo op zijn hand heeft en nergens anders?) , als je andere modificaties begint?
Waarom is een oogbal tatoueren niet ok, en lippen opspuiten wel?

Ik vind dat altijd moeilijke dingen ...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:50

Ik weet niet of ik dat perse moeilijk vind.. ik vind dat mensen dat zelf mogen weten eigenlijk.. :o
Ik vind het jammer dat de omgeving er negatief op reageert..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 12:15

Ik vraag me dan vooral af of zoiets dan zonder verdoving wordt gedaan. Kan me bijna niet voorstellen dat je het kan uitzitten zonder verdoving wanneer er lichaamsdelen geamputeerd worden := bij zowel deze dame als de Black Alien man.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 12:29

Kaitlyn schreef:
Mijn broer vroeg altijd "Maar wat is normaal?" als iemand zei "doe eens normaal joh" of wat dan ook.
En dat vind ik wel een goede vraag. :j

Dat vroeg ik me vroeger ook altijd af en had daar zelf voor ingevuld dat 'normaal' is wat de gemiddelde mens accepteert als 'normaal'. Zodra iemand iets anders doet dan het standaard schapengedrag, dan is die persoon vrijwel gelijk al 'raar'. Kijk maar naar wat simpelers als die groep mensen die met een vergiet op hun hoofd wilden lopen. Lekker laten doen. Oké, sleutelen aan je lichaam is meestal onomkeerbaar, maar toch iemands eigen keuze. Never judge a book by its cover.

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:23

Ben ik nu oordelend als ik vrijwillige amputaties onder halve verdoving toch wel wat over de grens van normaal vind?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:39

Ik zag onlangs iemand onder volledige narcose een full back piece laten tatoeëren door 4 artiesten tegelijk. ..
een Facelift wordt ook onder verdoving gedaan... het is maar wat je leuk vindt en voor wil betalen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 14:05

Duhelo schreef:
DuoPenotti schreef:

En waar zet je de grens?
Ikzelf ben ook behoorlijk getatoueerd, mijn partner nog meer. wij hebben de grens dat het moet bedekbaar blijven. Maar waar is de grens tussen een leuke tattoo en blijven vertimmeren omdat je niet blij bent met jezelf? Als je X % van je lijf vol hebt? Als je op zichtbare plekken (handen, gezicht) begint? (wat dan bij iemand die enkel een tattoo op zijn hand heeft en nergens anders?) , als je andere modificaties begint?
Waarom is een oogbal tatoueren niet ok, en lippen opspuiten wel?

Ik vind dat altijd moeilijke dingen ...

en daarom stond dit er ook nog bij. Niet onbelangrijk
Citaat:
Maar goed vervolgens denk ik, ze moet het zelf weten ook, leven en laten leven.
Al vind ik het voor haar kinderen wel oprecht zielig.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:07

Het lijkt me vooral een vieze boel als ze een keer goed verkouden is. Aangezien je zo de neusholte in kijkt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:52

Snadrem schreef:
Het lijkt me vooral een vieze boel als ze een keer goed verkouden is. Aangezien je zo de neusholte in kijkt.

:')

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:47

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:59

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 17:29

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:15

Ik vind het best wel komisch, maar zou zoiets niet durven of handig vinden. Je moet dan de hele tijd tegen een metalen staafje aankijken, c.q. je zicht is aan één kant echt beroerd of helemaal weg. En wat als je het uiteindelijk toch niet meer zou willen. Kun je het dan makkelijk laten verwijderen, groeit het in (anders dan met lichaamsdelen) of ben je daarna volledig blind?

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:21

Shenavallie schreef:
Ik vind het best wel komisch, maar zou zoiets niet durven of handig vinden. Je moet dan de hele tijd tegen een metalen staafje aankijken, c.q. je zicht is aan één kant echt beroerd of helemaal weg. En wat als je het uiteindelijk toch niet meer zou willen. Kun je het dan makkelijk laten verwijderen, groeit het in (anders dan met lichaamsdelen) of ben je daarna volledig blind?

Even de tiktok link bekijken van DuoPenotti, dan zijn al je vragen beantwoord.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:22

Ik denk dat je met een kunst oog toch niet zo veel ziet... _O-

Dit kan toch niet in een echt oog...