Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Jawel dan moet je testen. Het is sneuer voor de zorg als die weer overlopen.
Sizzle schreef:Spenk schreef:Jawel dan moet je testen. Het is sneuer voor de zorg als die weer overlopen.
Je weet toch hopelijk wel dat dit geen enkel verband houdt?
De besmettingen vinden voornamelijk in de prive sfeer plaats. De app voor de horeca is niet on besmettingen te reduceren in de horeca maar om mensen te overtuigen dat inenten makkelijker is. Het is een (dwang)middel om het aantal prikken omhoog te krijgen, meer niet.
Cer schreef:dus als mensen gaan winkelen, of ergens heen gaan, en dat doen ze, en ze krijgen onderweg honger, moeten ze eerst ergens een test zien te scoren?
Of altijd brood voor onderweg meenemen... ?
Gaat die zorg overlopen als de horeca langer opengaat, of als mensen een broodje gaan eten bij de hema?
Sizzle schreef:Spenk schreef:Jawel dan moet je testen. Het is sneuer voor de zorg als die weer overlopen.
Je weet toch hopelijk wel dat dit geen direct verband houdt?
De besmettingen vinden voornamelijk in de prive sfeer plaats. De app voor gevruik in de horeca is niet om
besmettingen te reduceren in de horeca maar om mensen te overtuigen dat inenten makkelijker is. Het is een (dwang)middel om het aantal prikken omhoog te krijgen, meer niet.
Ik ben ook wel benieuwd of al het horeca personeel en ook alle horeca eigenaren dan wel ook braaf een pasje hebben.
Je weet toch hopelijk wel dat dit geen direct verband houdt?
De besmettingen vinden voornamelijk in de prive sfeer plaats. De app voor gevruik in de horeca is niet om
besmettingen te reduceren in de horeca maar om mensen te overtuigen dat inenten makkelijker is. Het is een (dwang)middel om het aantal prikken omhoog te krijgen, meer niet.
Ik ben ook wel benieuwd of al het horeca personeel en ook alle horeca eigenaren dan wel ook braaf een pasje hebben.
996981 schreef:Popstra schreef:Het sneue is wel dat de vaccinaties bij mensen met een laag weerstand/immuun problemen niet werkt. Hopen dus dat er nog veel en veel meer gevaccineerd gaat worden om die mensen ook te beschermen. Hun leven is al vaak zo beperkt. Iets wat een gezond (jong) mens maar een ver van zn bed show is.
Ohja, bron: NOS journaal van gisteren
Grappig dat jij anders nieuws leest of hoort dan ik.Citaat:Studie: vaccins werken bij meeste patiënten met auto-immuunziekte
Voor het overgrote deel van de patiënten met een auto-immuunziekte die afweeronderdrukkende medicijnen gebruiken, werken coronavaccins prima. Deze mensen maken bijna net zo veel beschermende antistoffen aan als gezonde personen, stellen onderzoekers van Amsterdam UMC en bloedbank Sanquin.
https://nos.nl/artikel/2397386-studie-v ... muunziekte
Cer schreef:Ik denk niet dat het enorm gaat schelen vwb vaccinaties, wel dat andere sectoren er de dupe van gaan zijn dat mensen niet willen vaccineren..
Ze krijgen voor sommige groepen gewoon niet uitgelegd dat Corona schadelijk is, dat vaccins niet schadelijk zijn en dat je immuumsysteem het niet altijd zelf op kan lossen.
Dan moeten ze zeggen "iedereen moet prikken" en zich hoeden voor een revolutie... zoiets..
Spenk schreef:Maar dat geldt toch voor alle landen waar dit allang ingevoerd is?
Duitsland wil nog een stap verder en alleen vaccineren toelaten en testen niet meer. Dat is natuurlijk ook een verkapte dwang.
Sizzle schreef:Deze week was er een intervieuw met een arts in een hoge functie die ondanks het vaccin toch maar even ging testen voor een congres en inderdaad positief bleek. Deze waarschuwde nog weer een keer extra dat het valse gevoel van veiligheid met de app wellicht ook in de verkeerde richting werkt. Ofwel mensen waarbij het vaccin niet aangeslagen heeft zijn sowieso niet veilig want uitgerekend de ingeente mensen hoeven zich nergens meer aan te houden.
Cer schreef:Ik maak mij niet zo heel druk , maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat wel doen (ook gezien het “gerommel” in de overheid inzake sommige kwesties)