SusanH schreef:bigone schreef:Blijkbaar hebben ze bij de echt zware stromingen geen online diensten. Daar staat nog steeds geen pc,tv, radio of strijkijzer aan op zondag.
Klopt. Wij hebben destijds de kinderkamer uitgezocht bij een grote baby speciaal zaak, gerund door zwaar gereformeerden. Schoonouders wilden op zondag de website bezoeken om te kijken wat het geworden was. Ik zei dat zal niet gaan. Ze geloofden het niet. Maar ik had mooi gelijk, op zondag niks te zien op de site op een keurige mededeling na dat je op maandag weer van harte welkom was.
Yep, ik weet ook welke je bedoelt. Die halen de webshop gewoon op zondag offline.
Maar toch hebben zelfs de meeste strenggelovige gezinnen een laptop/pc. Vaak inderdaad weggestopt in een kastje wat mooi dicht kan bij bezoek. Maar daar wordt echt niet alleen refoweb op gekeken of schoolwerk op gedaan.
Ik heb het weleens gevraagd waarom ze wel een laptop hadden maar geen tv maar echt een duidelijk antwoord krijg je daar niet op. Op de laptop kan je inmiddels ook tv kijken en Netflix etc. En dat doen ze dan ook, al is het allemaal in het geheim.